MuscleMeat

Fungames 2010

• Topic Starter Topic Starter
rond april is sterkste limburger ook en die gaat mij voor ;) bovendien vind ik wheelflips flippen tot je neer valt nergens op slaan en zo te zien hebben jullie je motivatie van sterkste man van limburg... succes ermee !

uit nieuwsgierigheid :

hoe gaan jullie aan degelijke stones en yoke komen ???

De Yoke is al bijna klaar, en de stones zijn we ook volop mee bezig.
Uiteraard hebben we hier goed op andere materialen (die elders worden gebruikt) gelet.

Succes met de voorbereiding naar Sterkste Limburger toe.

Sounds like great fun!
DB Press is wel te licht, maar dat kan nog zwaarder worden toch?

wedstrijd staat al genoteerd kom zeker kijken ben benieuwd wie zich er voor aanmeld

Gravitude en ik zullen van de partij zijn, stuur zo wel even een mailtje, lijkt me wel een mooie wedstrijd, met fatsoenlijke onderdelen.
Een mooie voorbereiding en eerste serieuze krachtmeting van het nieuwe seizoen. ;)

---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

BTW, wat voor een bandje krijgen we?

Gravitude en ik zullen van de partij zijn, stuur zo wel even een mailtje, lijkt me wel een mooie wedstrijd, met fatsoenlijke onderdelen.
Een mooie voorbereiding en eerste serieuze krachtmeting van het nieuwe seizoen. ;)

---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

BTW, wat voor een bandje krijgen we?

Wat ik heb begrepen van de vereniging die de braderie organiseert en de live muziek regelt, zou er een allround band zijn, ik ga uit van top 40.

Hahahah :p ik bedoel geen muziekband, maar band om mee te gooien ;)

Deelnemerslijst aangepast, en de dumbbellpress is verhoogd van 40 naar 45 kg.

super dat zich er nu al mensen voor hebben opgegeven

Mail gestuurd!

Waarom doet wiel van boekel niks meer ?

Dan weet ik het al... maar ik dacht dat hij ondertussen al begonnen was ;)

Ik neem aan dat je doelt op de mail die rond is gegaan, namens hem dat hij zelf een organisatie wil beginnen?
Die mail heeft mij namelijk ook bereikt, en als dat is wat hij wil dan moet hij dat maar doen.
Iedereen is daar vrij in, en ik wens hem daar ook alle succes bij.

beef?

vond het ook al raar dat wiel niet bij de deelnemers stond.
hij deed toch altijd mee met jullie games

Ik neem aan dat je doelt op de mail die rond is gegaan, namens hem dat hij zelf een organisatie wil beginnen?
Die mail heeft mij namelijk ook bereikt, en als dat is wat hij wil dan moet hij dat maar doen.
Iedereen is daar vrij in, en ik wens hem daar ook alle succes bij.

euhm nee die mail heb ik niet gehad :P weer wat nieuws ... watskeburt dan ?

euhm nee die mail heb ik niet gehad :P weer wat nieuws ... watskeburt dan ?

Nou ja, er zijn wat zaken misgelopen en volgens die mail die hij had verstuurt was het bij ons niet meer wat hij wenste.
Ik heb hem vorige week nog gesproken, hij heeft het er niet meer met mij over gehad, dus wellicht dat zijn plan daarover is gewijzigt.
Verder zal hij om medische redenen in ieder geval voorlopig geen wedstrijden doen voor zover als ik begrepen heb.

om medische redenen is nooit goed he

Terug
Naar boven