MuscleMeat

NK Treintrekken 2010

• Topic Starter Topic Starter
Update deelnemers!!!

Op zondag 25 april 2010 om 15:00 uur is er de mogelijkheid om met de trein die ook op de wedstrijd word gebruikt, te trainen.
Liefhebbers voor deze training kunnen zich aanmelden door even een PM naar mij te sturen.

Ik ga proberen 25 april vrij te houden dan, als de training meevalt doe ik ook mee aan de wedstrijd

Update deelnemers!!!

Update deelnemers en scheidsrechters!!!

Waarom 4 scheidsrechters? in verband met de hoogte van de trein en het overzicht van de machinist zullen wij bij deze wedstrijd een beroep doen op 4 scheidsrechters.

Update deelnemers!!!

Update deelnemers!!!!!

Update deelnemers!!!!

Dé Tom Mestdagh?

Update atleten

als er nog plaats is mag je Ivan de Mars bij de -100 ook inschrijven.

Update deelnemers

Beste Michel, ik heb hier nog iemand, Vrijders Eddy, voor de -100. Kan hij er ook nog bij?

Ps Ivan en Eddy zullen er morgen ook zijn (in Merchtem). Zijn hebben de rol van helper. Dan kan je al eens kennis maken met hen.

Laatst bewerkt:
na twee maal getraind te hebben met 7 personen hebben we als organisatie in overleg met de ZLSM besloten om in plaats van 47 ton terug te gaan naar 37 ton.
Ook het parcour voor de wedstrijd hebben we gelijk gemarkeerd, zodat we gelijk kunnen starten met de wedstrijd op de juiste locatie en met het juiste gewicht.
De Locomotief die getrokken wordt is een dieselelektrische stoomlocomotief en een wagon, totaal gewicht 37 ton.
De afstand die getrokken zal worden 25 meter, hij dient tweemaal getrokken te worden en we zullen hierbij op punten gaan werken (dus niet de tijden bij elkaar optellen).

poster NK Treintrekken 2010 met logo bakker bart.jpg

Terug
Naar boven