Fitness Seller

Furry buff in steps

Bezoekers in dit topic

Vrijdag al ub1 gedaan die ging wanneer super lekker en heb niks te klagen gehad tot nu toe.

Bp
10x20
5x40
3x60
4x5x72.5
4x72.5

Inc Db bp
3x10x26

Plate loaded lat Pulldown
3x10x90

Machine plate loaded row
3x10x60

T-bar row "grote stang"
3x10x40

Db shoulder press
3x10x20

Triceps overhead extension
3x10x16
10x18

Db hammer curl
10x10
2x10x12
10x14 wel een beetje gooien..

Smith Shrugs
3x10x40

Vanmorgen toch maar besloten om wel te gaan trainen. Totaal niet fit naar mijn idee wat koorts en loop al dagen met enorme keelpijn, kan ook het beginnende hooikoorts seizoen zijn maar doen we niks aan.
Vandaar beetje voorzichtig aan gedaan vandaag aangezien morgen ook 1e werkdag bij nieuw werk.

Ongelofelijk druk voor een zondag.. en ook echt iedereen benen trainen.
Leg press
10x80
10x120
10x160
15x80

Sq
10x20
5x60
3x80
1x100
3x3x102.5

Standing leg curl
2x10x15
8x20

Lunges
3x8xbw+15

Standing calf raise
3x10x80

Buik
 
Eventjes niet gelogd. Hou alles wel op mijn phone bij! Mentaal dipje thuis en het werk maakt een boel lastig.

Sq wel 5x5x105
Bp komt niet echt voorbij de 72.5/75 iemand misschien tips om dit sterker te maken heb namelijk het idee dat er veel meer in chest zit.

Gewicht 79.5 vanmorgen. + van 2.3kg vergeleken met laatste update.
 
Vervelende bijkomstigheid,

Auto ging gisteren kapot. Gelukkig is mijn nieuwe werk mocht ik aangenomen worden. 15km verderop en is het mooi weer. Helaas is de gym nu ook even 15km enkele reis fietsen. Snel zoeken om vervangend vervoer!
 
Vervelende bijkomstigheid,

Auto ging gisteren kapot. Gelukkig is mijn nieuwe werk mocht ik aangenomen worden. 15km verderop en is het mooi weer. Helaas is de gym nu ook even 15km enkele reis fietsen. Snel zoeken om vervangend vervoer!

Zuur man, ken er alles van haha.
Wat is er kapot gegaan?
 
Koppakking + waterpomp, voor de 3e keer dus laat het nu niet meer maken. Tijd voor een nieuwe
 
al wat op het oog?

Neem aan dat je verder logt in je wedstrijd log nu?
 
al wat op het oog?

Neem aan dat je verder logt in je wedstrijd log nu?
Uhm ja en ja, loggen laat ik hier even tijdelijk liggen anders is het copy paste.

Voor een auto heb ik ondertussen 2 opties.
Een Ford fiesta en een Renault clio beide gebakjes maar aangezien ik niet zo'n mooi budget heb. Net huis gekocht etc passen deze wel in mijn budget.
 
Meestal worden de gewone logs tijdelijk gepauzeerd en ga je in je wedstrijdlog verder. Na de contest dan weer terug hier.

Ach joh.... ik ben ooit begonnen met een Nissan Micra Lima sport van 10 jaar oud..... Je moet ergens beginnen en als het gewoon goed rijd en je zit droog (mijne ging via mijn open dakje lekken :o ) Dan kan je weer even vooruit. ;)
 
Back
Naar boven