AndroidHealthClinic

FurryX. dikkertje dap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Train van vandaag, check up bij @Punjab gehad. Meer dan tevreden vooral qua trainen weinig op en aanmerkingen gehad. Wel moet ik wat meer opletten dat ik in de cut niet meer tot het uiterste ga en mijn reps niet altijd hoef aan te houden als het een dikke grinder kan worden.

Hier en daar wat voedingtips gekregen die moeten zorgen dat ik het beste uit mijzelf kan halen.

20 min cardio gedaan, de rest met pun wat mee gedaan en weet niet goed meer welke gewichten en reps.

IMG-20190315-WA0001.jpg
IMG-20190315-WA0000.jpg
20190315_200833.jpg

Wat voor oefening doe je dan op die eerste foto ???

Dacht dat het een rare beginpositie en vage cable hoogte setup van een facepull was :roflol:

Dacht dat het een rare beginpositie en vage cable hoogte setup van een facepull was :roflol:
Haha, ik dacht hetzelfde, of een soort Upright Row. Ik houd bij Biceps Curls (en ook Triceps Pushdown) altijd mijn ellebogen zoveel mogelijk naast mijn lichaam en mijn bovenarmen gefixeerd langs mijn lichaam, maar als Pun het zegt, zal het wel een prima oefening zijn. Ook eens proberen dan maar. :D

Haha, ik dacht hetzelfde, of een soort Upright Row. Ik houd bij Biceps Curls (en ook Triceps Pushdown) altijd mijn ellebogen zoveel mogelijk naast mijn lichaam en mijn bovenarmen gefixeerd langs mijn lichaam, maar als Pun het zegt, zal het wel een prima oefening zijn. Ook eens proberen dan maar. :D
Oprecht ik vind dat er geen betere biceps oefening is dan deze. Pun zegt hoe langer spanning op de bicep hoe beter. Ik begin dus met mijn ellebogen langs mijn lichaam. Handen naar beneden en eindig met mijn handen naast mijn hoofd.

Zo even terug bed ingegaan nadat ik de f1 had gekeken en toch wel toe was aan een dutje.

Nu nog even wat eten dan kan ik de gym wel weer in.

Zo gym sessie weer gehad. Verjaardag gehad en boodschappen gedaan. Verplichtingen weer klaar in ieder geval.

Zelfs van een maatje een compliment mogen ontvangen dat hij dacht dat ik flink was gegroeid. En dat terwijl ik aan het afvallen ben. #trots

De train

20min cardio "fietsen"

Plate loaded pulldown 4x8 + 3xdropset
10x40
8x100
8x100
8x100
8x100
3xdropset

Seated row 4x8
8x80
8x80
8x80
8x80

T-bar row 3x8
8x25
8x30
8x30

Overhead triceps rope 4x10
10x25
10x25
10x25
10x25

One arm db row 3x8
8x26
8x26
8x26

Y-bar triceps bar 3x10
10x25
10x25
10x25

Standing lat pully wide grip 3x10 "enkel katrol"
10x25
10x25
10x25

Cable pushdown 3x10 + 3x dropset
10x8.75
10x8.75
10x8.75
3xdropset

Db shrugs 3x10
10x26
10x26
10x26

3x10 crunches op bankje
+5kg

Door @HillR enorm zin in m&m's. Chips en paaseitjes. Bedankt he

Zo gym sessie weer gehad. Verjaardag gehad en boodschappen gedaan. Verplichtingen weer klaar in ieder geval.

Zelfs van een maatje een compliment mogen ontvangen dat hij dacht dat ik flink was gegroeid. En dat terwijl ik aan het afvallen ben. #trots
Dat zijn goede berichten kerel!!:thumbs:

Door @HillR enorm zin in m&m's. Chips en paaseitjes. Bedankt he
Niet normaal hè! Zelfs wij hebben niet zo veel vreet-shit in huis!:eek!:

HillR is er idd de reden van dat ik ook paaseitjes heb aangeschaft. Het gaat alleen niet zo snel, want ik kan me WEL beheersen :D

:haha:

Goed voorbeeld doet volgen he!

@Skatermarvin, dat komt toch ook alleen maar omdat jij er niet van af kan blijven :windup:

Ik heb 1 paaseitje op en +- 15 snoepjes op, de rest is intact

/not bad huh

:haha:

Goed voorbeeld doet volgen he!

@Skatermarvin, dat komt toch ook alleen maar omdat jij er niet van af kan blijven :windup:

Ik heb 1 paaseitje op en +- 15 snoepjes op, de rest is intact

/not bad huh
Maar waarom zoveel soorten chips, snoep, choco etc. Wij hebben het meestal ook wel liggen hoor..maar minder variatie.

Wat betreft chips zijn die kleine uitdeelzakjes overigens wel chill. Vreet je zelden teveel én heb je variatie :D

Snoep houdt het bij ons vaak geen weekend vol..zo een puntzak beuken we op 2 dagen wel leeg.

Maar waarom zoveel soorten chips, snoep, choco etc. Wij hebben het meestal ook wel liggen hoor..maar minder variatie.

Wat betreft chips zijn die kleine uitdeelzakjes overigens wel chill. Vreet je zelden teveel én heb je variatie :D

Snoep houdt het bij ons vaak geen weekend vol..zo een puntzak beuken we op 2 dagen wel leeg.

:roflol: jaa die variatie is een dingetje, ik hou van voorraad.. ik ben meer van alles wat dan van 1 ding heel veel..

En het komt altijd wel op, deze la is gerust pas over een maand of 2 helemaal leeg..

Ik wou dat ik zo'n la leeg kon eten op het moment, want ik geef het een week. En die snoepjes mag je houden die hoef ik niet.

Ook nog goed nieuws aan mijn kant. 84.4kg
Wel wat langer in bed gelegen maar alsnog zijn weer iets gezakt.

Vandaag dagje vrij en kijken of ik mij wat aan wat schoolwerk kan zetten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven