Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo lekker de crunchy bars. De wafels zijn overigens ook erg lekkker
Wel veel kcal inderdaad, voor af en toe prima te doen.

Heb een tijdje terug eens een cookie besteld. Vond er echt niets aan. Je verwacht een koekje en dat is het niet want is veel te zacht en rare textuur.De wafels vind ik persoonlijk iets minder...
Low carb repen en de cookies daarentegen werk ik wel met plezier binnen![]()

Smerig inderdaad. Dan pak ik wel een echte chocolate-chipcookie met een shakeHeb een tijdje terug eens een cookie besteld. Vond er echt niets aan. Je verwacht een koekje en dat is het niet want is veel te zacht en rare textuur.
Net of ze te lang in de kast hebben gelegen![]()

Vind het inderdaad een boel geld.Die crunchy repen zijn
Koop ze wel regelmatig, maar eet ze enkel op high carb dagen of als ik een groot aantal kcal overkom.
Niet goedkoop inderdaad, maar geld moet rollen![]()
Ik heb maanden lang die Delicious Protein Bar als ontbijt in de auto gegeten.
https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/delicious-protein-bar
Die is voor de snickers-variant (Chocolate & Caramel)
![]()
Fucking lekker man
Af en toe in het weekend ofzo. Als ik niet zo autistisch eet.Zo lekker de crunchy bars. De wafels zijn overigens ook erg lekkker
Wel veel kcal inderdaad, voor af en toe prima te doen.
Cookies vond ik niks hoor.De wafels vind ik persoonlijk iets minder...
Low carb repen en de cookies daarentegen werk ik wel met plezier binnen![]()
Hmm keuzes. Vriendin vind ze ook wel lekker.
Heb een tijdje terug eens een cookie besteld. Vond er echt niets aan. Je verwacht een koekje en dat is het niet want is veel te zacht en rare textuur.
Smerig inderdaad. Dan pak ik wel een echte chocolate-chipcookie met een shake![]()
Ik heb 4 dozen ervan gekocht helaasHeb een tijdje terug eens een cookie besteld. Vond er echt niets aan. Je verwacht een koekje en dat is het niet want is veel te zacht en rare textuur.

Sterkte gewoon de eerste beste verjaardag weggeven

Ik wacht hoe dan ook tot de variety box er weer is. Ze zijn namelijk allemaal lekker..de 1 wat minder dan de ander, maar allemaal lekker.Shit. Ga ik hem nu juist snel proberen, zodat ik kan bestellen als het bevalt. Of ga ik hem nog bewaren om sowieso niet tempted te worden![]()

Die cookies ligt aan de smaak. Ik had cookie dough en die vond ik qua structuur veel beter dan white choco. Die laatste was erg zacht inderdaad. Het liefst werk ik toch gewoon die repen naar binnen.Heb een tijdje terug eens een cookie besteld. Vond er echt niets aan. Je verwacht een koekje en dat is het niet want is veel te zacht en rare textuur.

Die cookies ligt aan de smaak. Ik had cookie dough en die vond ik qua structuur veel beter dan white choco. Die laatste was erg zacht inderdaad. Het liefst werk ik toch gewoon die repen naar binnen.

Heb ik ook altijd. Ik zit heel snel boven 'trainingszone', maar wordt er ook niet echt moe van dus vind het prima om wat hoger te zitten.Enfin, 20 min cardio weer gedaan begin er aardig aan te wennen heb wel het idee dat mijn "heartrate" enorm hoog is
Zo dan! Ziet er goed uit kerel!Zo training weer gehad, legs was best pittig merk wel als ik eerst naar huis ga dan ga eten en weer 15km ga rijden om te trainen dat de trainingen zeker veel lekkerder gaan.
Enfin, 20 min cardio weer gedaan begin er aardig aan te wennen heb wel het idee dat mijn "heartrate" enorm hoog is misschien ligt het ook wel aan de machine die het meet. Begin voor dat ik überhaupt op het fietsje zit al met 120 slagen p/min, heb een gemiddelde van 147 en een max van 163 per minuut.
Squats iets zwaarder gedaan wel heerlijk om toch nog in de buurt te zitten van de 100. De rest is gewoon as usual.
20 min cardio "fietsen"
Sq 3x8
10x20
8x60
8x80
8x90
8x95
Staande leg curl 4x8
8x25
8x25
8x25
8x25
Cable ab rope crunch 4x10
10x25
10x25
10x25
10x25
Leg extension 4x10 + 3x dropset
10x75
10x75
10x75
10x75
3x dropset
Calf plate loaded 4x10
10x60
10x60
10x60
10x60
Adductor 3x10 superset
10x45
10x45
10x45
Abductor 3x10 superset
10x50
10x50
10x50
Smith calf raises sitting 3x8 (heavy weight)
8x30
8x110
8x150
8x150
8x150
3x dropset
3x10 crunches op bankje
+5kg
Cut gaat goed zo te zien..denk niet dat @Punjab veel gaat aanpassen..Vanmorgen 84.9 wel wat eerder uit bed maar nog steeds een dalende lijn. Vanmiddag check up bij pun![]()
Dat denk ik ook niet de cardio is er pas sinds de meet bij gekomenZo dan! Ziet er goed uit kerel!
Cut gaat goed zo te zien..denk niet dat @Punjab veel gaat aanpassen..

Mwuah ik vind het nog matig haha