- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet het wel bijna zeker. Maar als het beeld maar wat gelijk is. Zodat ik kan blijven vergelijken. Zelfs een goede hoek en een goede angle laten mij forever een ecto zijn.Cut gaat lekker zie ik!
Denk wel dat je een beetje ongelukkige hoeken kiest voor je foto's.
Ja true en zoiets zou ik niet autistisch in mijn schema kunnen zetten. Want dan zou ik zeggen heel simpel 7x €1.50 is op maand basis mij teveel.Die XXL reep van die meet was echt fking nice.
Jammer dat ze altijd zo duur zijn.
Die XXL reep van die meet was echt fking nice.
Jammer dat ze altijd zo duur zijn.
ik vreet die dingen meestal alleen in het weekend. Daarvoor koop ik vaak de crunchy bar variety box..Ja true en zoiets zou ik niet autistisch in mijn schema kunnen zetten. Want dan zou ik zeggen heel simpel 7x €1.50 is op maand basis mij teveel.
Het vult wel lekker maar dat mag ook wel voor die kcals
nadat ik die invoerde in mfp bleek dat ding 300kcal is

Welkom!
De foto's over 2 maanden zijn hopelijk nog beterGaat toch lekker?! Net even die vergelijkingsfoto bekijken, aardig wat spek af!
Lijkt ook meteen groter door meer definitie, doorknallen nu!!
misschien doe ik ook wel mee met de foto contest dit jaar hangt er vanaf hoe die valt qua vakanties etc.Hij is wel echt heel lekker!!Zag het inderdaad, behoorlijk veel voor een reepje.
Neem hem mee als prebed snack na het uitgaan van het weekend![]()
Hoeveel proteïne voor 300 kcal?