Fitness Seller

FurryX. dikkertje dap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
We zuipen de kop er helemaal niet af :mad:
In een cut kun je beter aan de speed gaan ;)

• Topic Starter Topic Starter
Succes met de examens kerel!:thumbs:
Thanks kerel

We zuipen de kop er helemaal niet af :mad:
In een cut kun je beter aan de speed gaan ;)

Uhmm als ik dan de keuze heb doe mij dan maar gewoon een paar sapjes "teveel" drugs zijn voor mij echt een no-go

Mijn verslagen zijn af. Morgen mag ik die presenteren op het werk en zal ik de laatste eindjes toevoegen zodat ik deze vrijdag kan inleveren. Daarna is het afwachten of ik een GO of no-GO krijg. Hopen op een GO en dan examen opdracht maken zodat ik dit kan afsluiten, ondertussen kijkt mijn vriendin even naar mijn verslagen of het niet Arabisch lijkt. Top vrouw is het ook!

Vanavond gelukkig wel rug kunnen knallen. Het ging vanavond zo lekker dat ik hier en daar zelfs weer heb kunnen verhogen. Het zal vast door mijn vrije dag komen.

Leggo dagje Utrecht weer. weegschaal staat nog steeds op 82.8 dus die is lekker steady. Morgen weer check up bij @Punjab. Hopelijk weer met een trots gevoel maar huis :)

Op naar abs :cool:

Op naar coma zuipen :D

Wat is voor jou de meerwaarde van begeleiding nemen?

Is het om een stok achter de deur te hebben of vooral om kennis op te doen op gebied van trainen/dieet?

Wat is voor jou de meerwaarde van begeleiding nemen?

Is het om een stok achter de deur te hebben of vooral om kennis op te doen op gebied van trainen/dieet?
Kennis over veel dingen. Iedereen kan van alles zelf beginnen en op het internet opzoeken waar ten eerste 1000 verschillende dingen staan.

ik heb een stok achter de deur die mij 1 lijn laat trekken. ik ben zelf zo wispelturig als wat en vlieg van tak naar tak. dat is met deze levensstijl niet heel makkelijk.
@Punjab is echt de meest relaxte gozer die ik ken en heeft een boel kennis in huis. waarom zou ik het wiel zelf opnieuw uitvinden als iemand mij hier heel goed bij kan helpen.

als ik terug kijk op bijna een jaar met @Punjab. dan mag ik niet klagen van Mei '18 tot januari '19 15/16kg aangekomen (boeiend lekker fluffy) tot nu toe mooi vetverlies neergezet en dit ga ik zeker nog aanhouden.
denk dat ik samen met punjab veel sneller een heel mooi resultaat neer kan zetten waar ik niet minder trots op ben als ik het zelf had moeten uitvinden allemaal.

Als je idd wispelturig bent kan ik me voorstellen dat coaching een goed idee is. Zoals ik dacht: Een stok achter de deur.

Goed dat je dat van jezelf weet want anders dreig je onnodig lang aan te modderen door geen lijn te trekken in je werkwijze.

Misschien tijd om hier weer wat te vertellen. Het is veel van hetzelfde maar wel weer beter nieuws te melden.

Zaterdag check up gehad en pun was aardig tevreden en wij kunnen nu naar de volgende stap en dat is dat ellendige buikvet aanpakken!
Mag weer -100 kcal doen, water word vervangen door groene thee drinken en krijg er 2 supps bij. Benieuwd wat dit voor resultaat geeft heb vertrouwen en denk de volgende meet 11 mei in Nijmegen wanneer ik weer check up heb. Dat ik er echt met een goede stap lekker bij sta.

Train van vandaag. Het is nog beetje herstellen met borst/schouder maar ik maak goede stappen heb minder last en kan klein beetje verhogen wel voorzichtig en het lichaam aanvoelen.

Chest press 4x10 of 3x8 (extra heavy)
15x16
15x16
15x18

Side raises 3x6 (extra heavy)
15x6
15x6
15x8

Plate loaded chest press 4x10 +3xdropset
15x30
15x35
15x35

Db hammer curl 3x10
10x14
10x14
10x14

Db front raise 3x8
8x10
8x10
8x10

Cable fly 3x10
15x7.5
15x7.5
15x7.5

Ez bar upright row 3x10
10x17.5
10x17.5
10x17.5

One arm cable curl 3x10
10x7.5
10x10
10x12.5

Pec deck 3x8 (extra heavy)
15x30
15x30
15x30

Cable rope biceps curl 3x10 +2x dropset
10x10
10x12.5
10x12.5

Db arnold press 3x8 (extra heavy)
10x16
10x16
10x16

Bb shrugs 3x10
10x60
10x70
10x70

Crunches op bankje +5kg
3x10

30min cardio lekker fietsen.

IMG-20190413-WA0006.jpg
IMG-20190413-WA0005.jpg

Chest en schouders lijken al aardig droog, nu die 6pack dr nog op!

Groene thee?

magical vet oplosser? Of gewoon lekker? :dunno:
Krijgt er wel droge strot van wanneer je er veel van drinkt:P

Edit: zie de karma nu pas haha
Geen last van nog. Maar het smaakt nog smeriger dan water. Het ergste van cutten is het drinken. Maar het went allemaal wel. Mij hoor je niet klagen positief zijn is veel leuker. Ook om te lezen :)

• Like
Waarderingen: Vonk
Geen last van nog. Maar het smaakt nog smeriger dan water. Het ergste van cutten is het drinken. Maar het went allemaal wel. Mij hoor je niet klagen positief zijn is veel leuker. Ook om te lezen :)
Bolero is ook lekker;) neem aan dat je niet de gehele dag die thee hoeft te drinken?
Sowieso als je iets niet lekker vind ga je toch voor een ander alternatief?

Btw ze hebben de thee ook wel met smaakjes;)

• Like
Waarderingen: Bubs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven