- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha dump it all in the toilet!Hele dikke los te pakken op de weegschaal. 83 rond. Komt vast door die hele grote![]()

Ik zou er niet meer afkomen natuurlijk!Hahaha dump it all in the toilet!
was het maar mogelijk hé: dat je naar het toilet zou gaan en dan met abs terugkwam.
Ik zag het op insta. Looks painful man.Ik zou er niet meer afkomen natuurlijk!
Mijn schouder is echt enorm beurs. Fysio heeft zeer goed zijn best gedaan. Gelukkig is het vandaag benen en morgen rust/werk.

Ik doe gewoon zittend op zo'n fietsje. Moet zeggen ik trap wel all out. Kracht op 6 en probeer vol gas te geven.Zo, je hartslag zit trouwens best hoog met die cardio! Wat voor cardio doe je?
De conditie komt vanzelf wel. Als ik alleen al naar die fiets kijk zit ik al op 160.Is idd te hoog, hij moet aan zijn conditie werken en vergeet steeds dat zijn hartslag beste wat lager kan zitten![]()
Mijn conditie is wel slecht. Maar daar ligt mijn interesse echt niet. Als ik weer ga bulken is het toch wel het eerste wat verdwijnt.Toen ik nog hard liep met een hartslagmeter zat ik ook altijd op 160. Toch is mijn conditie niet slecht, klein hartje denk ik.![]()
Je kan ook bulken EN je conditie een beetje bijhoudenMijn conditie is wel slecht. Maar daar ligt mijn interesse echt niet. Als ik weer ga bulken is het toch wel het eerste wat verdwijnt.

Misschien als ik straks wat meer conditie heb dat ik het leuk vind maar denk het niet. Kost mij teveel tijd naast de studie.Je kan ook bulken EN je conditie een beetje bijhouden![]()
Dat is inderdaad wel all out! Denk je een beetje aan je knieen..ben zelf niet zo'n fan van hoge weerstand op fietsen of crosstrainersIk doe gewoon zittend op zo'n fietsje. Moet zeggen ik trap wel all out. Kracht op 6 en probeer vol gas te geven.
I see what you did there

. 82.8kgJe kan het man! vaak heb je het zelf niet zo erg door omdat je vaak je eigen lichaam ziet waardoor het steeds maar kleine veranderingen zijn. maar kijk maar een naar een foto van 1/1,5 maand geleden ofzo dan zie je wel verschil en dat je op de goede weg zit.Welkom op mijn vrije "zondag" maandag vooruit dan.
weegschaal geeft weer een low aan die ik nog niet heb gezien. 82.8kg
het mooie weer komt eraan dus abs moeten nu wel eens gaan poffen.zaterdag heb ik check-up en hopelijk ben ik weer wat verbeterd vergeleken met vorige keer ik heb enorm moeite met het cutten naar mijzelf kijken in de spiegel en dat ik dan denk. ben ik nog steeds wel op de goede weg of niet.
het moet van mij altijd sneller beter en ongeveer nu :$. maar goed ik zal er ooit komen.
vandaag benen trainen zodat ik nog met mijn maatje kan trainen, ideaal zo'n vrije dag op maandag.