AndroidHealthClinic

FurryX. dikkertje dap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat heeft het voor zin om een top fysiek te hebben als je oud bent? Dan maakt het toch een stuk minder uit allemaal imo :p

Wat heeft het voor zin om een top fysiek te hebben als je oud bent? Dan maakt het toch een stuk minder uit allemaal imo :p
Het gaat er meer om dat ik een fatsoenlijk test gehalte wil wanneer ik 'oud' ben. Vind het nu wel fijn dat ik niet teveel overal op hoef te letten..en mezelf met regelmaat moet injecteren..:bang:

• Like
Waarderingen: Bubs
Het gaat er meer om dat ik een fatsoenlijk test gehalte wil wanneer ik 'oud' ben. Vind het nu wel fijn dat ik niet teveel overal op hoef te letten..en mezelf met regelmaat moet injecteren..:bang:

Ja daar valt wat voor te zeggen, al denk ik dat je weinig invloed kunt uitoefenen over het verloop daarvan met de jaren. Vanaf je 25e gaat het doorgaans toch lineair gestaag naar beneden. Bij mij is het andersom gegaan :D

• Topic Starter Topic Starter
t*ring inderdaad! Advies gehad van je 'coach'?
Mwuah telkens word er commentaar over geleverd maar ik ga er heerlijk op. En schouders gaan echt goed hierop.

Hij is nog gewoon natty hoor, tegen mijn advies in :roflol:

Nee niets dan respect voor zijn keuze om natty te blijven ;)
Kan natuurlijk ook niet naar alles luisteren he. Maar probeer zolang mogelijk met deze motivatie 110% natty te geven.

1-10 500mg test
1-10 200mg mast
1-13 2x500iu hcg
12-x 25mg clomid

gr coach
Zal het mee nemen. In een ander leven.

Met zijn dedication qua voeding en rust + drive in de gym zou dat gerust + 15kg worden :roflol:
Klinkt opeens aanlokkelijk. 97kg ^^

Zelfs met mijn slappe instelling wordt dat +10kg:roflol:
Nou past er nog 10cm bij op je taille?

Vanavond benen, alleen de werkdag nog even overleven

Dus hier benen. Had mijn avond eten naar het werk meegenomen zodat ik alvast een goede maaltijd had voor mijn legday die toch wel het zwaarst zijn van alle trainingen zo in de cut.

30 min cardio "fietsen" na de train.
Fietsen gaat steeds beter. Denk dat ik meer conditie opbouw en merk dat mijn hartslag ook minder hoog oploopt.

Sq 3x8
10x20
8x60
8x80
8x80
8x80

Geen idee of ik nu 2 of 3 werksets heb gedaan. Was zo zwaar dat elk setje als hel voelde.

Staande leg curl 4x8
8x25
8x25
8x25
8x25

Cable ab rope crunch 4x10
10x20
10x20
10x20
10x20

Leg extension 4x10 + 3x dropset
10x60
10x60
10x60
10x60
3x dropset

Vooral die dropsets wat een burn. Ben maar even blijven zitten tot ik bijgekomen was.

Calf plate loaded 4x10
10x100
10x120
10x140
10x150
3x dropset

Dit gaat toch wel zo enorm lekker. Ook heerlijk hoe ik hem beneden en boven lekker kan vasthouden en dit rustig kan uitvoeren.

Adductor 3x10 superset
10x50
10x50
10x50

Abductor 3x10 superset
10x55
10x55
10x55

3x10 crunches op bal.

Joejoe en tot vrijdag.

Dus hier benen. Had mijn avond eten naar het werk meegenomen zodat ik alvast een goede maaltijd had voor mijn legday die toch wel het zwaarst zijn van alle trainingen zo in de cut.

I feel you broski! Ik heb precies hetzelfde. Daarom heb ik legday op mijn enige high carb day gepland hehehe
Lekkere treen!

• Like
Waarderingen: Vonk
Vanavond pasta eten, maar eigenlijk helemaal geen zin in. Ik skip alle broodjes en stroopwafels op het merk en ik mis mijn wekelijkse pizza. Heb het heel even zwaar plus de tegenslag van school door toedoen van een andere ben ik flink genaaid.

Maar ach ooit komt het weer goed.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven