MuscleMeat

FurryX. dikkertje dap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Pizza.

Misschien gemist... maar waarom nu 3 low carb dagen ingepland?

• Topic Starter Topic Starter
Qua look boek je IMO vrij snel vooruitgang met 2 dagen low carb (al is het slechts tijdelijk)
Op het moment zie ik helemaal niks van de "look" ben op het moment meer een labiele aap. De ene dag zo onzeker als de pl**ris andere dag dat ik denk dat ik toch echt goed op weg ben.

Ook een shitload aan twijfels of dat ik mijn cut wel zolang moet doortrekken tot de vakantie. Ik ga pas naar Mexico op de 13e van juli. Wat blijft er tot die tijd van mij over?
Wat nou als ik tot Pinksteren door trek en dan ga beginnen met bulken weer? In dat maandje ben je niet tonnetje rond voor je vakantie, hierbij zal ik missxhien ook niet onnodig massa verliezen.

@Punjab wat denk jij?

Dat het leven van een natty niet over roosjes gaat :)
Dat blijft een eeuwige strijd tussen afvallen en aankomen, verder ben je qua lengte ook niet gezegend voor deze sport. Tel daar je mentale struggles bij op en vraag je af wat je nu echt het aller liefste zou willen. Maak vervolgens die keuze weer, trek het niet meer in twijfel totdat je bij dat doel bent aangekomen. Je maakt het onnodig lastig voor jezelf met je twijfels, voeding is een b*ch wat dat betreft :D

Dat het leven van een natty niet over roosjes gaat :)
Dat blijft een eeuwige strijd tussen afvallen en aankomen, verder ben je qua lengte ook niet gezegend voor deze sport. Tel daar je mentale struggles bij op en vraag je af wat je nu echt het aller liefste zou willen. Maak vervolgens die keuze weer, trek het niet meer in twijfel totdat je bij dat doel bent aangekomen. Je maakt het onnodig lastig voor jezelf met je twijfels, voeding is een b*ch wat dat betreft :D
Is een recomp niks voor hem? Duurt langer, maar gaf mij opzich wel een goed gevoel..

Dus netto op onderhoud of iets erbioven (10%) en dan ~4-5 trainingsdagen lekker boven onderhoud (5-10%), maar 2-3 rustdagen echt flink eronder (20-30%)

Is een recomp niks voor hem? Duurt langer, maar gaf mij opzich wel een goed gevoel..

Dus netto op onderhoud of iets erbioven (10%) en dan ~4-5 trainingsdagen lekker boven onderhoud (5-10%), maar 2-3 rustdagen echt flink eronder (20-30%)

Ja daar blijf ik bij zweren zelf :) @Furryx94 is iemand die resultaat nodig heeft, zichtbaar en merkbaar. Derhalve niet geschikt hiervoor, dat weet hij zelf overigens maar al te goed :D

Ja daar blijf ik bij zweren zelf :) @Furryx94 is iemand die resultaat nodig heeft, zichtbaar en merkbaar. Derhalve niet geschikt hiervoor, dat weet hij zelf overigens maar al te goed :D
Recompen zonder aas zal geen zin hebben in mijn ogen. Dat voelt als het hele jaar stil staan.

Desalniettemin boek ik nu heerlijke resultaten mijn kracht is er nog steeds. Eigenlijk klaar ik alleen maar en weet ik dat dit allemaal tijd nodig heeft.

Ik waardeer iedereen zijn input of gedachte wijze. Op het moment moet ik wel een strakke lijn trekken en mij er niet vanaf houden. Dat zal alleen maar meer drama meebrengen. Pun zorgt dat ik een goede cut neerzet. Die is al die tijd ook duidelijk geweest dat dit veel tijd kost en de laatste loodjses het lastigste zijn. Hoe ik verder ga na de cut heb ik nog geen weet van. Zover zou ik eigenlijk ook nog niet moeten nadenken.

Ik ga zo de gym in voor mijn lievelingsdag in de gym.
Borst schouders biceps.

Recompen zonder aas zal geen zin hebben in mijn ogen. Dat voelt als het hele jaar stil staan.

Desalniettemin boek ik nu heerlijke resultaten mijn kracht is er nog steeds. Eigenlijk klaar ik alleen maar en weet ik dat dit allemaal tijd nodig heeft.

Ik waardeer iedereen zijn input of gedachte wijze. Op het moment moet ik wel een strakke lijn trekken en mij er niet vanaf houden. Dat zal alleen maar meer drama meebrengen. Pun zorgt dat ik een goede cut neerzet. Die is al die tijd ook duidelijk geweest dat dit veel tijd kost en de laatste loodjses het lastigste zijn. Hoe ik verder ga na de cut heb ik nog geen weet van. Zover zou ik eigenlijk ook nog niet moeten nadenken.

Ik ga zo de gym in voor mijn lievelingsdag in de gym.
Borst schouders biceps.
In mijn eerste jaar recomp werd ik buffer..en droger...

Vooral zonder AAS is dat best knap inderdaad.

Ik denk persoonlijk dat @Furryx94 zich na korte tijd weer rete ellendig voelt wanneer hij weer gaat bulken..:roflol:
Denk het niet. Normaliter maak ik mij niet zo druk om hoe ik eruit zie. Vind in een bulk periode sterker worden nog belangrijker. Laatste bulk was ik alleen maar erg trots dat ik steeds groter werd.

Mooi schema kwa afvallen nog steeds hoor :thumb:
heb jij toevallig tips voor mij @ScumbagAnnie voor low carb maaltijden? ben wat aan het oriënteren. hoe ik een hele dag kan vullen etc.
Als je niets verandert in je schema, maar je doet er nog een bak groente of sla bij en voldoende water dan vult dat toch weer extra, zonder de macro's te veranderen.

Beter ga je nu gewoon ‘clean’ bulken, no offence maar je hebt niet bijzonder veel massa om echt diep te gaan cutten imo.

Wow wtf is dit opeens. Van alle kanten madness. Iedereen heeft zijn mening. Beetje lastig dat dit allemaal over mij gaat. Iedereen heeft ergens een punt. Maar om elkaar nou de grond in te boren. Of iemand nou handschoentjes draagt of van mij part een liter aas in zich spuit boeit mij niet.

Tips zijn welkom maar haat niet.

Dus alsjeblieft stop ermee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven