- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kop op kiddo, you can do this.Pfff nog even volhouden het word nu wel echt zwaar om maar even te klagen. Heel de dag weinig energie en het fietsen naar huis is gewoon pittig en lange ritjes.
Vroeg op bed lange nachten maken dat is voor nu het plan.
Morgen staat borst op de planning nu al zin in.

Hou je taai kerel!!Pfff nog even volhouden het word nu wel echt zwaar om maar even te klagen. Heel de dag weinig energie en het fietsen naar huis is gewoon pittig en lange ritjes.
Vroeg op bed lange nachten maken dat is voor nu het plan.
Morgen staat borst op de planning nu al zin in.

Ben zelf niet zo'n fan van IF, ik doe dan wel 4 dagen in de week fasted cardio en eet dus 90 minuten na opstaan. Eet rond 8en in de ochtend en sta 6:40 op.Wanneer is je eerste maaltijd? Wellicht dat IF werkt mocht je dit nog niet doen.
Zeker even door zetten nog vooral de cardio is zwaar en enorm vermoeiend. Heb jij hier geen last van jij doet ook aardig wat cardio?

De prijs is heel dichtbij zie de jackpot al bijna staan!!Wie mooi wil zijn moet pijn lijden fur! Komt wel goed he!
Keep your eyez on the prize![]()
Borst training was echt heerlijk!! Pomp in die fucking schouders soms zag ik zelfs strepen woei!
ooh dat scheelt maar 1 uurtje. ik zal binnenkort ook wel op 7uren zittenLoop jij nu te klagen over cardio?
Hij laat mij 7 uren per week doen![]()

Ja, natuurlijk wel. Zeker nu ik dat ketodieet volg! Hoewel mijn energiepeil constant is, merk ik dat het sterk daalt zodra ik cardio ga doen. Maar ik probeer me er altijd gewoon doorheen te worstelen.Zeker even door zetten nog vooral de cardio is zwaar en enorm vermoeiend. Heb jij hier geen last van jij doet ook aardig wat cardio?
Vandaag wel een minne dag opgestaan met hoofdpijn en gewoon niet 100 punten.dat zal ik ook nooit worden

Gaat hard nu.Aangezien lijstjes het altijd goed doen. Hierbij gewicht update.
16-4-19 82.5kg 2650kcal
20-4-19 81.9kg
24-4-19 81.9kg
02-5-19 81.5kg fietsend naar werk
04-5-19 81.1kg
10-5-19 79.8kg
16-5-19 79.4kg
Bijna weekend nog 1 dagje werken joejoe.
Hell yeah qua kilo's zie ik er liever niet al te veel maar afgaan. Maar qua vetjes mag er nog wel wat af.

Ik snap het helemaal hoor; het kan nooit snel genoeg gaan. Maar soms is het ook belangrijk om te zien hoe ver je al bent gekomen.
Vergelijk (weer) eens je allereerste foto met je meest recente. Je doet het goed en consistent en je hebt een prachtig einddoel voor ogen. Houd dat vast en werk er stapsgewijs naartoe.
[/GURU MODE OFF]
ik zal die binnenkort eens postenIk snap het helemaal hoor; het kan nooit snel genoeg gaan. Maar soms is het ook belangrijk om te zien hoe ver je al bent gekomen.
Vergelijk (weer) eens je allereerste foto met je meest recente. Je doet het goed en consistent en je hebt een prachtig einddoel voor ogen. Houd dat vast en werk er stapsgewijs naartoe.
[/GURU MODE OFF]
de foto van de eerste keer begin cut en tot nu toe. ja doen we!/GURE MODE ON
Ga gewoon lekker kuren
/GURU MODE OFF