Fitness Seller

FurryX. dikkertje dap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Geduld is 1 van je belangrijkste keys maatje! :flexbiceps:

Pagina 45 maar in :D

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: Vonk
Welkom!

Als deze sneuvelen ga ik naar de Hema. Als ik niet eerst langs de Ikea ga. Die van de Ikea zijn namelijk de beste!
Als ze maar van een beetje dik materiaal zijn, goed sluiten, bij voorkeur een overdrukventiel hebben (niet noodzakelijk) en je ze bij voorkeur in de winkel kan testen en op de grond kan laten stuiteren. Check ook het label of dat ze magnetron-, diepvries- en vaatwasmachinebestendig zijn. Op iBood staat wel eens een aanbieding van Curver of Tupperware.

Can confirm. Van deze heb ik er ook een stuk of zes: goed formaat en kan ook zowel koude als hitte probleemloos aan. Ik heb zowel die met licht blauwe deksel als met licht grijze deksel. Niks op aan te merken.
Verschillende maten ook. Ik heb inmiddels enorm veel hiervan want voor cut season en bulk season willen de portiegroottes nog wel eens verschillen :roflol:

Verschillende maten ook. Ik heb inmiddels enorm veel hiervan want voor cut season en bulk season willen de portiegroottes nog wel eens verschillen :roflol:
Ah okee. Ging er eigenlijk van uit dat er maar één (i.e. groot) formaat was. Die is voor mij vaak nog te klein, maar ik neem dan neem gewoon twee van die bakken mee. Problem solved :p

Edit: ik heb die van 2000ml dus

Sociaal voor @Skatermarvin 5 dezelfde bakjes.

15588918335966379116818437372380.jpg
Zolang het maar lekker is wat er in zit maakt het IMO geen reet uit.:D

Edit: Ik zie nu pas dat het om de bakjes zelf ging. Dat viel me in eerste instantie niet op. Het is namelijk niet normaal om meerdere verschillende bakjes te gebruiken:rollyes:

* autist has spoken *

Ok genoeg gelul over mijn bakjes! Vandaag was de eerste keer LB power.

Hier de train: screenshot is wat makkelijker de train lezen.
Screenshot_20190527-202256_Excel.jpg

Best oke deadlift man.

Volgende keer schoenen uit en de stang stil leggen. Ook meer je ass aanspannen en je heupen naar voren duwen. Je ziet dat je nu bij je lockout met een lichte holle rug staat, is een teken van niet genoeg ass activiteit(denk gewoon aan neuken).

Best oke deadlift man.

Volgende keer schoenen uit en de stang stil leggen. Ook meer je ass aanspannen en je heupen naar voren duwen. Je ziet dat je nu bij je lockout met een lichte holle rug staat, is een teken van niet genoeg ass activiteit(denk gewoon aan neuken).
Thanks voor de tips! Dat mensen schoenen uit doen bij dl zie ik wel vaker. Zal dit gaan proberen.

Bij het squaten had ik het idee dat ik af en toe met mijn hakken van de grond af kwam. moet ik wat meer aan werken ook denk ik. Anders misschien schoenen voor aanschaffen in de toekomst.

Bij je squat lijk je holle rug te maken wat niet zo bevorderlijk is voor je squat...

Lijkt beetje naar voren te vallen.

Beetje lastig uit te leggen zo

Ik verwacht zaterdag wel wat real life tips op die manier zal ik ze ook beter begrijpen. Moet het dus als ik het goed begrijp meer uit mijn heupen en kont krijgen.

Ik verwacht zaterdag wel wat real life tips op die manier zal ik ze ook beter begrijpen. Moet het dus als ik het goed begrijp meer uit mijn heupen en kont krijgen.
Ja je moet je heup naar voren roteren als het ware.

Komt zaterdag wel.

Mooi schema en filmpjes. Zo te zien zit er nog heel wat meer in, ziet er vrij easy uit. :D
https://www.ah.nl/producten/product/wi413807/ah-bewaardozen-1-liter-rechthoekig

Ik heb deze echt al jaren. Eerst nog met blauwe deksel. Onverwoestbaar behalve als je een bakje dat ingevroren is van 1.50m hoog laat vallen.
Die zijn inderdaad prima, heb er wat van liggen en heb ook vergelijkbare bakken van volgens mij Curver,

Onlangs deze gekocht, die zijn echt heel degelijk (volgens mij bij de Action):
IMG_20190527_210139.jpg

https://anonfile.com/q2f3B4dcb0/Starting_Strength_-_Rippetoe__Mark__3rd_Edition_.pdf
You're welcome! :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven