Fitness Seller

FurryX. dikkertje dap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Lekker bezig hoor. Je zou lunges eens met DB's of kettlebell moeten proberen, is ook fijn. :) Weet overigens niet wat 'beter' is (denk dat de focus anders is, niet per se slechter/beter). Is je beentraining volgens een schema van iets/iemand of heb je je schema zelf opgesteld? Ik zou persoonlijk adductor/abductor eruit gooien en in plaats daarvan bijvoorbeeld Leg Press (of een hamstring-oefening) pakken. Ik denk dat voor massa en kracht dat effectiever is, alhoewel ik eigenlijk geen recht van spreken heb, want mijn satéprikkers groeien helemaal niet. :roflol:
Vind met stang wel 1 van de fijnste varianten aangezien je dan een steady evenwicht hebt. Qua abd en adductor die heb ik toegevoegd op hypertrophy dagen. Deze oefeningen versterken voor mij de andere oefeningen. En als ik ze weg haal komt er niks voor terug. Leg press doe ik op een power dag.

Ik zou persoonlijk adductor/abductor eruit gooien
Ik ook, het kan niet anders dat je die ook goed aanpakt bij de compound exersises van benen, zeker de unilaterale zoals lunges en split squat waarbij je behoorlijke dwarskrachten moet stabiliseren.
Ik denk dat voor massa en kracht dat effectiever is, alhoewel ik eigenlijk geen recht van spreken heb, want mijn satéprikkers groeien helemaal niet. :roflol:
Jouw probleem is denk ik de strijdige eisen van KT en lange afstand lopen op de beenspieren, de taaie pezige loopspierbouw wint blijkbaar.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik vond je gisteren trouwens sterk op de Squat. :thumbs:
Wel viel t me op dat je richting plafond keek en je duim om de bar had. Je zou beter een meter of 3 voor je naar de grond kunnen kijken en hoofd in het verlengde van je lichaam kunnen houden. Dergelijke tips staan bijvoorbeeld in Starting Strength van Rippetoe of vergelijkbaar materiaal (volgens mij had @Starx6673 hier ook e.e.a. gepost). Succes. :thumbup:

Ik vond je gisteren trouwens sterk op de Squat. :thumbs:
Wel viel t me op dat je richting plafond keek en je duim om de bar had. Je zou beter een meter of 3 voor je naar de grond kunnen kijken en hoofd in het verlengde van je lichaam kunnen houden. Dergelijke tips staan bijvoorbeeld in Starting Strength van Rippetoe of vergelijkbaar materiaal (volgens mij had @Starx6673 hier ook e.e.a. gepost). Succes. :thumbup:
word zeker aan gewerkt. hoop dat ik noemenswaardige cijfers neer kan zetten in de toekomst. heb van @natty87 wat tips meegekregen waar ik wat mee ga doen.
blijven filmen en misschien weer eens laten controleren door natty en hopelijk schreeuwt ze dan niet zo naar mij.

Als jij alvast gaat benchen en rock en sven om tips vraagt kunnen wij samen ohp en schouders doen. Daar kunnen rock en sven mij denk ik ook nog wel bij helpen.
Lees dit nu pas en geef niet graag ongevraagd advies:o. Niet veel op aan te merken maar met het oog op schoudergezondheid en je verleden met schouderklachten zou ik proberen het laatste stuk van de press je hoofd nog naar voren te brengen waardoor je traps naar elkaar toe bewegen en je een soort shrug beweging maakt. De bar komt dus rechter boven je in de eindpositie.

Lees dit nu pas en geef niet graag ongevraagd advies:o. Niet veel op aan te merken maar met het oog op schoudergezondheid en je verleden met schouderklachten zou ik proberen het laatste stuk van de press je hoofd nog naar voren te brengen waardoor je traps naar elkaar toe bewegen en je een soort shrug beweging maakt. De bar komt dus rechter boven je in de eindpositie.
Jep, evenals adem vasthouden als je de bar uitpakt.

word zeker aan gewerkt. hoop dat ik noemenswaardige cijfers neer kan zetten in de toekomst. heb van @natty87 wat tips meegekregen waar ik wat mee ga doen.
blijven filmen en misschien weer eens laten controleren door natty en hopelijk schreeuwt ze dan niet zo naar mij.
Ik was nog aardig:evil:

Thanks voor je feedback. ongevraagd of niet zolang ik er wat mee kan is het zeker nuttig. zal het eens proberen. ik gok donderdag weer ub power is.

Jep, evenals adem vasthouden als je de bar uitpakt.
top!

bij het eten was je zeer aardig. dat ik al het eten mocht op eten dat jij niet wou.

straks weer lb hypertrophy. zker zin aan ook al heb ik wat moeite met de front squats. de lunges vind ik nog wel ok aangezien je dat enorm voelt.
ga wel de leg curl vervangen door een RDL aangezien die machine echt kut is.

Thanks voor je feedback. ongevraagd of niet zolang ik er wat mee kan is het zeker nuttig. zal het eens proberen. ik gok donderdag weer ub power is.

top!

bij het eten was je zeer aardig. dat ik al het eten mocht op eten dat jij niet wou.
tja je moet er nog van groeien he;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven