AndroidHealthClinic

FurryX. dikkertje dap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ben benieuwd wat dit schema je gaat brengen!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Zalig voor je dat het cutten erop zit!
Ben je tevreden met het eindresultaat?

Alvast succes met de aankomende bulk, ik wens je veel gains toe :clap:

Zalig voor je dat het cutten erop zit!
Ben je tevreden met het eindresultaat?

Alvast succes met de aankomende bulk, ik wens je veel gains toe :clap:
Het is misschien vroegtijdig gestaakt maar aan de andere kant nu mag ik weer massa plakken en stuk sterker worden.

Misschien leuk voor de liefhebber een kleine collage van dikkie naar de echte ecto weer.

20190528_114949.jpg
20190528_114934.jpg

Netjes gedaan hoor. Goede definitie gekregen. Hoe is het met de benen? Die zien er op de 'dikkie' foto al prima uit.

Netjes! Voornamelijk je rug is er goed op vooruit gegaan! Echt benieuwd wat deze bulk gaat doen!!:D

Mooie vooruitgang geboekt! Veel succes nu je weer mag bulken!

Netjes gedaan hoor. Goede definitie gekregen. Hoe is het met de benen? Die zien er op de 'dikkie' foto al prima uit.
mag nog wel wat meer bij, beentjes heb ik zeker het meeste op verloren.

Netjes! Voornamelijk je rug is er goed op vooruit gegaan! Echt benieuwd wat deze bulk gaat doen!!:D
misschien kan je rug een sterk punt noemen. maar overal heb ik aardig wat winst gemaakt vind ik zelf :) dik worden net als de vorige meet :D

Train van vandaag. (tja 3e keer achter elkaar)
heb weer lekker veel energie overdag en trainen komt niet helemaal uit deze week met hemelvaart en dbb meet tussendoor. vanaf volgende week misschien wat meer rust nemen.
voor nu kan ik het aardig hebben.

Week 1 hypertrophy ub

Oefening Sets/Reps Week 1/8
Incline BP 4x8 40

Chest press 4x8 60
Plate loaded

Flat DB Fly 3x12 14

Seated cable Row 4x8 50

DB Row 3x12 28

DB Shoulder 3x12 20
Press

Db Lat raise 3x8 12
high weight

Skullcrusher 4x10 17,5

Machine 4x12 50
Triceps extension
dropset

One arm 4x10 7,5
Cable Curl

Machine curl 4x12 40
dropset

Best oke deadlift man.

Volgende keer schoenen uit en de stang stil leggen. Ook meer je ass aanspannen en je heupen naar voren duwen. Je ziet dat je nu bij je lockout met een lichte holle rug staat, is een teken van niet genoeg ass activiteit(denk gewoon aan neuken).

Dit inderdaad.

Volgens mij zie ik daarbij beweging in je schouderbladen en trek je niet "de slack uit de bar".
Je wilt de slack eruit halen en je schouders locken in die positie.

Bij je squat lijk je holle rug te maken wat niet zo bevorderlijk is voor je squat...

Lijkt beetje naar voren te vallen.

Beetje lastig uit te leggen zo

Volgens mij is z'n brace vrijwel niks bij beide oefeningen. Met een holle rug is het sowieso vrij onmogelijk om goed je core te kunnen bracen.
Oa daardoor komtie ongecontroleerd uit de hole; dat heb ik ook als ik zonder spanning uit de hole kom.
Denk dat de mensen van de meet wel kunnen helpen hierbij? :)

Dit inderdaad.

Volgens mij zie ik daarbij beweging in je schouderbladen en trek je niet "de slack uit de bar".
Je wilt de slack eruit halen en je schouders locken in die positie.

Volgens mij is z'n brace vrijwel niks bij beide oefeningen. Met een holle rug is het sowieso vrij onmogelijk om goed je core te kunnen bracen.
Oa daardoor komtie ongecontroleerd uit de hole; dat heb ik ook als ik zonder spanning uit de hole kom.
Denk dat de mensen van de meet wel kunnen helpen hierbij? :)
uhmm thanks voor de tips! ik hoop dat op de meet ik wat word geholpen hier en daar qua techniek het goed aan kan leren waar ik weer vanuit kan bouwen.
heb ook nog geen idee wat ik nu wil trainen op de meet. vandaag is lb hypertrophy en wou dan morgen en vrijdag rust. misschien pak ik wel een full body, aangezien @wovano toch pas later komt. en dan zondag weer rust neem.

qua termen snap ik sowieso niet zoveel van wat je ermee bedoelt. slack eruit halen, locken in je schouders. bracen. my mind is confused..:aluhoedje:

uhmm thanks voor de tips! ik hoop dat op de meet ik wat word geholpen hier en daar qua techniek het goed aan kan leren waar ik weer vanuit kan bouwen.
heb ook nog geen idee wat ik nu wil trainen op de meet. vandaag is lb hypertrophy en wou dan morgen en vrijdag rust. misschien pak ik wel een full body, aangezien @wovano toch pas later komt. en dan zondag weer rust neem.

qua termen snap ik sowieso niet zoveel van wat je ermee bedoelt. slack eruit halen, locken in je schouders. bracen. my mind is confused..:aluhoedje:
Als jij alvast gaat benchen en rock en sven om tips vraagt kunnen wij samen ohp en schouders doen. Daar kunnen rock en sven mij denk ik ook nog wel bij helpen.

Lb hypertrophy die op het moment zwaarder is dan lb power. Nu weet ik weer waarom ik zo'n hekel heb aan lunges, maar branden dat is zeker wat ze deden.

Front Squat
4x10 40kg

BB Lunge walking
3x8 30kg

Leg extension Machine
4x12 50kg

Leg Curl Machine
3x10 40kg

Abductor
3x10 40kg
superset

Adductor
3x10 50kg
superset

Seated Calf Smith
3x12 100kg
Helemaal naar de ratten bij de 1e Rep al direct kramp in mijn kuit.

Standing Calf
3x12 80kg

IMG_20190529_192804_339.jpg

Morgen toch wel trainen ub power week 2. Dan kan ik zaterdag lb power week 2 doen en beetje rond hangen en van alles buiten mijn schema om doen.

De beentjes van gisteren zijn echt heel de dag voelbaar. Front squats en lunges is echt killing maar wel echt voldaan!

Lekker bezig hoor. Je zou lunges eens met DB's of kettlebell moeten proberen, is ook fijn. :) Weet overigens niet wat 'beter' is (denk dat de focus anders is, niet per se slechter/beter). Is je beentraining volgens een schema van iets/iemand of heb je je schema zelf opgesteld? Ik zou persoonlijk adductor/abductor eruit gooien en in plaats daarvan bijvoorbeeld Leg Press (of een hamstring-oefening) pakken. Ik denk dat voor massa en kracht dat effectiever is, alhoewel ik eigenlijk geen recht van spreken heb, want mijn satéprikkers groeien helemaal niet. :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven