MuscleMeat

FurryX. dikkertje dap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
Die Riu hotels zijn altijd zo luxe en nice! Wel wat tripjes van plan te doen daar neem ik aan?
daar gaan wij natuurlijk ook vanuit :). je kan niet naar mexico gaan zonder de maya's gezien te hebben. ook beetje natuur en rivieren snoepen. het liefst jaag ik met een quad ergens doorheen.
voor de rest ben ik een lui zwijn en ben ik graag in het resort genieten van het niks doen. werken aan mijn tan bv.

daar gaan wij natuurlijk ook vanuit :). je kan niet naar mexico gaan zonder de maya's gezien te hebben. ook beetje natuur en rivieren snoepen. het liefst jaag ik met een quad ergens doorheen.
voor de rest ben ik een lui zwijn en ben ik graag in het resort genieten van het niks doen. werken aan mijn tan bv.

En vreten van het all-in lekkers waarschijnlijk, zoals een echt zwijn betaamt :p

• #1.024
En vreten van het all-in lekkers waarschijnlijk, zoals een echt zwijn betaamt :p
Jazeker! Maar dat zwem en "cardio" ik er wel af. Heb ook een leuke gym op het ressort. Vind de spelletjes rond het zwembad ook altijd wel geinig. Waterpolo ofzo.

• Like
Waarderingen: Bubs
Bel gelijk national geographic even..wanneer je de maya's hebt gevonden.. ;)

Klinkt een beetje als mijn vakanties:marvin:

• #1.026
Vandaag een poging gedaan tot ub power. Echt drama aangezien ik heel de dag al hoofdpijn had en dat met trainen zeker niet over ging. Na 4 oefeningen besloten om naar huis te gaan en morgen maar af te maken.

Het mooie is dan wel weer dat benchen aardig easy ging. 4x5x70kg. Over 4 weken zou ik dan al op 80kg zitten met werksets waar ik trots op kan zijn. Met de vakantie er tussen hoop ik het wel te halen.

Heb gewoon een gym in het hotel. Hopelijk is die goed genoeg.

Off days horen erbij chickie. Volgende keer beter!

• #1.028
Up the dose

image.jpg

• #1.031
Ub hypertrophy. Aftellen tot Mexico.

Inc bp press
12x40
10x50
8x55
8x55

Flat db press
10x24
8x28
8x32
12x20

Cable fly
12x7.5
12x10
12x12.5
12x15

Cable pulldown
3x12x55

Db row
3x8x28kg

Shoulder press
3x12x20kg

Db side raise
3x6x14kg

Beetje triceps en biceps pompen.

Pashokje lightning. Benen 2xper week aanpakken werpt wel vruchten af.
20190706_135230.jpg

Laatst bewerkt:
Was even op zoek gegaan naar een eerdere foto en kwam degene van 7 oktober 2018 tegen.
Flinke massa gepakt op de benen inderdaad, lekker!

• #1.034

Was even op zoek gegaan naar een eerdere foto en kwam degene van 7 oktober 2018 tegen.
Flinke massa gepakt op de benen inderdaad, lekker!
Thanks heb die er ook even bij gezocht. Leuk die progressie zo te zien. Had ook stuk dikkere pens
t*ring, goeie benen zeg, doe je goed. :clap: Ik wou dat ik zo groeide op 2x per week. :treuren:
Ik vind het nog niet bijzonder te noemen Bert.

• #1.036
Wrijf het er maar in. Ik train al jaren 2x p/w mijn benen, maar ze groeien maar niet.:janken:
Kutvezels.:huilen:
Zo bedoel ik het niet Bert! Jij bent ondertussen xxl aan het worden en staat nog steeds kneiter droog. Doe mij dat maar.

Maar goed om @Bert ook maar beetje trots maken. De legday van vandaag nu hypertrophy kant.

Front squat. Dit gaat echt steeds beter en makkelijker.
12x20
10x40
8x60
8x60
7x60 (bij 8 was ik momentum kwijt en lande ik op de spotters)

Walking lunges.
20x20kg per hand
18x20kg per hand
18x20kg per hand

Leg extension
12x60kg
12x60kg
12x50kg
12x40kg

Rdl
Kuiten plate loaded
Kuiten op leg press
Buik

Zonnebank.

5 days to Mexico.

• #1.038
Vandaag ub power gehad. Word steeds zwaarder maar het lukt nog steeds :). Morgen wou ik graag lb power doen maar dat wordt vrijdag want moet nog paar boodschapjes halen.

Bp
Rek en strek
10x20
5x40
5x60
4x5x72.75

Inc db press
10x28
3x10x30

Bb row
4x5x65

Lat pulldown plate loaded. Had een dipje vandaar wat verlaagd
10x80
3X12x60

Ohp. Begint niet echt meer op een strict press te lijken maar meer op push press. Boeit mij niet.
5x20
2x40
4x5x50

Side raises, ez bar curl, hammer curl, triceps ext, db kickback en shrugs

3 days to Mexico.

Jaloerssssss... op je vakantie dan. Mijn trainingen zijn wel beter:P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven