AndroidHealthClinic

FurryX. dikkertje dap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Gisteren lb power gedaan met de imgehaalde ohp.

Sq 4x5x85kg
Easy

Ohp
5x52.5
5x52.5
3x52.5
4x5x52.5kg zat er dus niet in. Ga volgende keer gewoon weer proberen anders even wat dingen wijzigen.

Dl
3x5x110kg
Easy

+ Wat assistance.

Vandaag bbq want ik vier mijn 25e verjaardag. (Word het pas maandag) maar dit is één van de laatste mooie dagen.

Broekie!
Veel plezier vandaag!

25 waar is de tijd :D Geniet van je verjaardagsbbq! Hopelijk is het weer daar beter dan hier :)

Alvast gefeliciteerd! Geniet van de BBQ!

• #1.065
Ub hypertrophy vandaag gedaan. Morgen lb hyper hopelijk word het wat als ik nog zulke spierpijn heb van vrijdag...

• #1.066
Lb hypertrophy.

Kannonnuh wat pittig. Niet gelet km zwaarder te gaan want ging echt dood toen ik door mijn benen moest zakken.

Front squat
10x20kg
3x8x40kg

Lunges
4 setjes
1x op plaats
1x poot op bankje.
2x lopend

Kuiten, leg curl, leg ext en buik.

Nu verjaren:).

Lekker. Enjoy your birthday! :cheer:

• #1.069
Lb hypertrophy.

Kannonnuh wat pittig. Niet gelet km zwaarder te gaan want ging echt dood toen ik door mijn benen moest zakken.

Front squat
10x20kg
3x8x40kg

Lunges
4 setjes
1x op plaats
1x poot op bankje.
2x lopend

Kuiten, leg curl, leg ext en buik.

Nu verjaren:).

Gefeliciteerd! Zijn toevallig op dezelfde dag jarig en precies even oud :D

• #1.071
congratz.. :)

• #1.073
gisteren getraind en vandaag.

gister ub power:

bp
4x5x77.5kg
word wel per keer zeker pittiger! maar lukt nog steeds

bor
4x5x70kg
easy.

ohp
5x52.5kg
4x52.5kg
3x52.5kg
leuk geweest ga deze resetten weet nog niet zo goed hoe. naar welke gewichten bv.

inc db press, pulldown, cable side raise, triceps cable rope ext, triceps one arm extension, biceps hammer curl, biceps curl.

vandaag lb power

Sq
4x5x87.5kg
easy!

DL
3x5x115kg
ging vandaag niet zo goed als de vorige keren maar gewicht ging nog prima omhoog.

leg ext, leg curl, kuiten, buik.

als iemand tips heeft hoe mijn ohp te resetten en weer verder te gaan graag. @natty87 @ProudPizza @RockOfAges

Had ook 3x3 kunnen doen en dan 3x4 enz.... of gewicht wat verlagen. Zoveel mogelijkheden.

Zijn veel mogelijkheden. Doe je strict presses of met leg drive / push presses?

• #1.076
Hoe ging de training :P

• #1.078
pfff! vandaag UB Hypertrophy.

helemaal kapot geërgerd aan zo'n "fitgirl" in de gym. ze ging van hot naar her met allemaal verschillende oefeningen continue met haar billen te schudden en alles verkeerd uitvoeren maar toch overal en van iedereen aandacht op eisen.
leuk dat ze er was maar werd helemaal gek!

maar goed uiteindelijk heb ik gewoon mijn training kunnen doen!

gewicht hang beetje rond de 82kg. vanaf morgen begint mijn werk weer en zit 3 weken vakantie erop. de hoogste tijd voor ritme en hoop vanaf nu steady gains te kunnen maken. veelal hetzelfde voedsel op de avondmaaltijd na.

pfff! vandaag UB Hypertrophy.

helemaal kapot geërgerd aan zo'n "fitgirl" in de gym. ze ging van hot naar her met allemaal verschillende oefeningen continue met haar billen te schudden en alles verkeerd uitvoeren maar toch overal en van iedereen aandacht op eisen.
leuk dat ze er was maar werd helemaal gek!

maar goed uiteindelijk heb ik gewoon mijn training kunnen doen!

gewicht hang beetje rond de 82kg. vanaf morgen begint mijn werk weer en zit 3 weken vakantie erop. de hoogste tijd voor ritme en hoop vanaf nu steady gains te kunnen maken. veelal hetzelfde voedsel op de avondmaaltijd na.

Wat was je lengte? 1.84?

• #1.080
Vandaag lb hypertrophy dagje.
Werken is pittig zo de 1e dag ma de vakantie en zo lag ik om 2100 al lekker in bed! Even stukje vi nog gekeken en was het leuk geweest.

Weegschaal 82.8kg +0.6 vergeleken met vorige weging.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven