AndroidHealthClinic

FurryX. dikkertje dap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
@natty87 doet een poging tot chantage! Weet niet of ik nog durf

Wil je mijn log niet vervuilen Bert. Domino's, nyp zijn leven
Prima als jij dat lekker vindt, niets mis mee. :thumbs: Ik zeg alleen dat dat geen échte pizza's zijn (dat is een feit :P, het is ordinair Amerikaans fastfood).
Ik ben 1x bij Domino's geweest, nooit meer. Ze fl*kkeren daar echt allerlei onzin op een pizza (verkrachten heet dat). De beste pizza's heb ik in Italië gegeten en in NL haal ik wel eens een pizza bij een goeie Italiaan.

Prima als jij dat lekker vindt, niets mis mee. :thumbs: Ik zeg alleen dat dat geen échte pizza's zijn (dat is een feit :P, het is ordinair Amerikaans fastfood).
Ik ben 1x bij Domino's geweest, nooit meer. Ze fl*kkeren daar echt allerlei onzin op een pizza (verkrachten heet dat). De beste pizza's heb ik in Italië gegeten en in NL haal ik wel eens een pizza bij een goeie Italiaan.
Bij hoeveel Italiaanse restaurants zie jij nog een Italiaan vaak is het een Turk Algerijn of Marokkaan die zegt dat die Mario heet.

Je kan zelf kiezen wat je op je pizza's wil.
Als ik bij mij Mario en Luigi een pizza bestel of in een restaurant in Assen zit een hele goede "italiaan" maar dan is alleen je deeg beter dan bij de afhaal Amerikaan. De rest is gewoon dikke smerig.

Bij hoeveel Italiaanse restaurants zie jij nog een Italiaan vaak is het een Turk Algerijn of Marokkaan die zegt dat die Mario heet.

Je kan zelf kiezen wat je op je pizza's wil.
Als ik bij mij Mario en Luigi een pizza bestel of in een restaurant in Assen zit een hele goede "italiaan" maar dan is alleen je deeg beter dan bij de afhaal Amerikaan. De rest is gewoon dikke smerig.
Ik zeg niet voor niets 'goeie Italiaan'. Op een gegeven moment (en de goeie recensies lezend) weet je wel waar je wel of niet moet zijn. Als er pizza Hawaï of BBQ-chicken op het menu staat, weet je doorgaans al genoeg. Een goeie Italiaan serveert ook meer dan enkel pizza en pasta. Maakt overigens niet uit, als jij het maar lekker vindt is prima toch. :)
Verhouding en soort kaas, tomatensaus en de ingrediënten zijn écht wel heel anders hoor. Een pizza met échte buffelmozarella vind ik bijvoorbeeld top. drool:

• Like
Waarderingen: Bubs
Hee zie iets staan van pizza in mijn log. Of ik ga een smerige ovenschotel maken alla @Psvcr7 Of bestel dikke pizza's.

Enfin vandaag lb hypertrophy gedaan. Met de tips die ik van al mijn dbb vriendjes heb gehad.

Als je echt let op bracen en dan ook denk om glutes aan te spannen (hierbij had ik telkens wel het idee dat ik een poepje ging laten) dan merk je echt hoe makkelijk het word. Nu al zin in lb power.

Front squat
Rekken en strekken.
10x20kg
4x10x45kg

Lunges met db.
3x12x14kg per hand

Leg extension
4x12x50kg

Rdl (vooral letten op uitvoering) voor mij is dit echt meer een rek en strek oefening dan flink aan gewichten sleuren.
3x10x45kg

Zittend kuiten Smith machine
10x80kg
10x120kg
12x120kg
12x120kg
15x100kg
10x80kg
10x40kg

20190616_123932.jpg

Mooie stokjes hoor!

vanavond niet trainen maar pizza halen. @natty87 @ProudPizza waar gaat jullie voorkeur voor uit? wat voor pizzadag is het dan?

Vraag nou niet! Voor je het weet zit je zo een gore hawaii te vreten!:sad:

VLEES moet er op een pizza!

Peperoni drool:
Bij onze lokale Italiaan (ja, een echte artisanale pizzeria uitgebaat door een Italiaan) eet ik meestal de "contadina": spek, ei, paprika, champignons en mozzarella.
Dunne krokante bodem en een omvang waardoor ze niet op onze pizzaborden passen thuis :roflol:
Alweer veel te lang geleden, wordt er eentje voor na de cut :D

• #1.000
Creamy bacon + chicken kebab in het large! Misschien heb ik straks een foto.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven