- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Thanks ik ga er vanuit dat het gelukt is!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn goal. Zit op 88 nu
Ik wilde net hetzelfde zeggen

laatste tijd tussen de 4000 en 4500kcal. verwacht hiermee wel te kunnen beginnen. ga gewoon weer verder met week gemiddeldes. zal misschien minder assistance naast mijn schema gaan doen maar dat zij zo.Succes met je cutBeginnen op 3400? Daarmee clean bulk ik
![]()
Hoelang wil je over je mini cut doen?besloten om een mini cut te doen. (nja mini) ik wil 6kg afvallen tot de 83kilo. ik zit met dit vetpercentage niet heel lekker in mijn vel en als ik op deze manier door ga ben ik eind januari 95kilo maar met een hoog vet % (die nu al hoog is) dus kleine 6 kilo afvallen. ben het vele eten ook zat. ik zal ook niet heel diep cutten maar gewoon zorgen dat het niet uit de hand gaat lopen allemaal.
beginnen op 3400kcal.
gemiddeld weeg ik nu 89.5kg
voor de zomer kan ik altijd later nog cutten. als ik dit nodig vind.
Weekje of 8 gok ik. Tot aan dat ik op wintersport ga. Dus dat zal eind januari zijn. 2/3 maand weer bulk en zien wat dan nodig is voor de zomer vakantie wat nodig is om er een beetje knap bij te staan.
Whahaa dan weer een paar kg eraan eten en zuipenWeekje of 8 gok ik. Tot aan dat ik op wintersport ga. Dus dat zal eind januari zijn. 2/3 maand weer bulk en zien wat dan nodig is voor de zomer vakantie wat nodig is om er een beetje knap bij te staan.

meeh normaal kom ik van vakanties altijd lichter terug dan ik daarvoor was.