- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
90min ongeveer. Geen idee precies maar ben vaak rond 2uren In de gym. Douchen, beetje lullen en wat gewichten gooien.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
90min ongeveer. Geen idee precies maar ben vaak rond 2uren In de gym. Douchen, beetje lullen en wat gewichten gooien.
.misschien de eerste paar weken maar denk dat ik wel snel zal aftaaien en meer bb gericht ga trainen. en op de compounds kracht te trainen.Blijf je in je cut NSuns volgen? Misschien zonder assistance ? Of totaal iets anders?
Wie is die gast met die baard?![]()
gadver wat een kut train. niet teveel woorden aan vuil maken en door naar de volgende train.
woensdag naar de fysio hopelijk kan die mij wat los maken.
train ging niet helemaal zoals hierboven.
deadlift was prima warm up. 1e set prima. 2e set prima. 3e set 2 reps. niet de mooiste maar ach ik mag wel op deadlift cursus.
en 145kg wou niet eens meer omhoog. of teveel druk gemaakt om techniek of het lukte gewoon niet. toen nog wat setjes op 100kg gedaan en wat geprobeerd om techniek te verbeteren.
front squats was pittig vooral de reps. alleen laatste set niet 8 reps gehaald.
conclusie ik krijg binnenkort harde klappen van @RockOfAges en @Kakelkipje om het eruit te slaan en verbeterde techniek aan te leren.
frustratie in de gym. mensen die denken met je persoonlijke leven te gaan bemoeien is ook altijd zo fijn.
thanks! sinds ik puur op kracht train is de lichaamsprogressie ook eens duidelijk
wie bedoel je bert?
Is dit een snaar naar @Punjab ?!thanks! sinds ik puur op kracht train is de lichaamsprogressie ook eens duidelijk
wie bedoel je bert?
Nee totaal niet. Ik heb zelf voor gekozen om op kracht te gaan trainen. Meerdere wegen die naar rome wijzen. Ik zal niet op @Punjab bashen.
Van april tot oktober.hoi.
![]()
deze dag is altijd wel easy en gaat dan ook als een trein.
de andere 3 dagen zijn dan wel een stuk beter. conclusie van @natty87 minder janken harder trainen en het schema aanhouden qua rust.. ik ga proberen te luisteren.
@MrDroeftoeter jij hebt toch n/suns gedaan toch? hoelang heb jij het schema volgehouden en hoe deed jij het qua verhogen van de training max?
wat vind je ook van de vele setjes qua deadlift en de tier 2 oefeningen?
![]()
ik zit nu hier op. de 1+ setjes. bench had ik dan 3 reps maar de deadlift en squat kom ik nu niet meer veel verder dan 2 reps wat nog wel verhogen betekend.
Hoe deload je precies? -20% op je training max en dan weer door? Met vanuit daar verhogen op +1 set? En de sumo dl en front squat deed je wel alle 8 sets?Van april tot oktober.
Altijd met 2,5kg verhoogd niet meer.
Niet meer dan 5 working sets met deadlifts.
En om de 4 tot 6 weken een deload weekje.
Wat ik altijd doe is één week op 50% trainen. Je kan ook dezelfde intensiteit maar minder volume.Hoe deload je precies? -20% op je training max en dan weer door? Met vanuit daar verhogen op +1 set? En de sumo dl en front squat deed je wel alle 8 sets?
en dan weer terug naar de gewichten die je daarvoor deed?Wat ik altijd doe is één week op 50% trainen. Je kan ook dezelfde intensiteit maar minder volume.
Sumo deadlift heb ik eruit gegooid, vind het geen fijne beweging.
Front squat deed ik na mijn accessory werk van die dag.
Week 1 100kg bench voor 2+ repsen dan weer terug naar de gewichten die je daarvoor deed?
dus stel ik moet deze week 100kg benchen op mijn 1+ set. doe hier 3/4 reps
die week erna ga ik op 50% benchen.
dan in week 3 ga ik dan 102.5kg benchen? of wat doe je in die week na je deload qua gewichten?