MuscleMeat

FurryX. dikkertje dap (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
1582742712676.png


easy reps op de woensdag! zelfs de 3x4x87.5kg gingen mij aardig goed af.
daarna nog beetje assistance waar ik bij de meeste oefeningen ook nog lekker kan verhogen :).

misschien morgen weer maar dat hangt vanaf hoe de benen voelen.
had vandaag een sportmassage gehad en ben daarvan wel redelijk naar de kloten met de beentjes.
 
donderdag geen pc gezien. behalve werk dan en vrijdag ook niet. dus ik zal even loggen wat ik do/vr heb gedaan.
zou vandaag gym maar verstandiger om beetje te rusten en morgen weer DL te proberen.


donderdag squats gedaan! weer teveel lopen lullen. poging gedaan tot iemand helpen met squats.
was verdomd zware dag en was blij dat ik er 2 reps uit kon persen. had echt een off day dus heb niet compleet schema gevolgd.

1582991320425.png


de vrijdag was dan een dikke goedmaker weer! 3 reps op 97.5kg terwijl 1rm staat op 100kg.
mooie stappen.

1582991309837.png


gewicht hangt nu rond de 88kg. het is nog 4 weken bulken voor mij voor ik mijn cut ga starten.
voor nu is het eerst nog wel goed mijn best doen met bulken want wil eigenlijk nog wel 2kg erbij hebben.
dus kcal gaat weer 300 omhoog.
 
Blijf je in je cut NSuns volgen? Misschien zonder assistance ? Of totaal iets anders?
 
Blijf je in je cut NSuns volgen? Misschien zonder assistance ? Of totaal iets anders?
misschien de eerste paar weken maar denk dat ik wel snel zal aftaaien en meer bb gericht ga trainen. en op de compounds kracht te trainen.
 
Bekijk bijlage 481294

gadver wat een kut train. niet teveel woorden aan vuil maken en door naar de volgende train.
woensdag naar de fysio hopelijk kan die mij wat los maken.

train ging niet helemaal zoals hierboven.
deadlift was prima warm up. 1e set prima. 2e set prima. 3e set 2 reps. niet de mooiste maar ach ik mag wel op deadlift cursus.
en 145kg wou niet eens meer omhoog. of teveel druk gemaakt om techniek of het lukte gewoon niet. toen nog wat setjes op 100kg gedaan en wat geprobeerd om techniek te verbeteren.
front squats was pittig vooral de reps. alleen laatste set niet 8 reps gehaald.

conclusie ik krijg binnenkort harde klappen van RockOfAges en Kakelkipje om het eruit te slaan en verbeterde techniek aan te leren.


frustratie in de gym. mensen die denken met je persoonlijke leven te gaan bemoeien is ook altijd zo fijn.
Wie is die gast met die baard?
 
Is dit een snaar naar Vonk ?!
Nee totaal niet. Ik heb zelf voor gekozen om op kracht te gaan trainen. Meerdere wegen die naar rome wijzen. Ik zal niet op Vonk bashen.

Week gemiddelde deze week +0.2kg. Kcal weer met 300 uppen. Benieuwd wat volgende week het gemiddelde zal zijn. Straks deadlifts doen. Hoop dat ze lekker gaan na die cheat van gisteren.
 
sunday funday.

1583076453283.png

deadlift heeft veel, heel veel tijd gekost.
alle setjes filmen. techniek verbeteren. uiteindelijk wel blij met wat ik heb gedaan. 2 reps op de 1+ set.
front squat alles gedaan wat een hel. was echt heavy.

gemiddeld gewicht 88kg.
nog even 4 weken teamdik en eten als teamdik.
 
hoi.

1583179660501.png


deze dag is altijd wel easy en gaat dan ook als een trein.
de andere 3 dagen zijn dan wel een stuk beter. conclusie van Natty87 minder janken harder trainen en het schema aanhouden qua rust.. ik ga proberen te luisteren.

MrDroeftoeter jij hebt toch n/suns gedaan toch? hoelang heb jij het schema volgehouden en hoe deed jij het qua verhogen van de training max?
wat vind je ook van de vele setjes qua deadlift en de tier 2 oefeningen?

1583179789938.png

ik zit nu hier op. de 1+ setjes. bench had ik dan 3 reps maar de deadlift en squat kom ik nu niet meer veel verder dan 2 reps wat nog wel verhogen betekend.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
hoi.

Bekijk bijlage 481933

deze dag is altijd wel easy en gaat dan ook als een trein.
de andere 3 dagen zijn dan wel een stuk beter. conclusie van Natty87 minder janken harder trainen en het schema aanhouden qua rust.. ik ga proberen te luisteren.

MrDroeftoeter jij hebt toch n/suns gedaan toch? hoelang heb jij het schema volgehouden en hoe deed jij het qua verhogen van de training max?
wat vind je ook van de vele setjes qua deadlift en de tier 2 oefeningen?

Bekijk bijlage 481934
ik zit nu hier op. de 1+ setjes. bench had ik dan 3 reps maar de deadlift en squat kom ik nu niet meer veel verder dan 2 reps wat nog wel verhogen betekend.
Van april tot oktober.
Altijd met 2,5kg verhoogd niet meer.
Niet meer dan 5 working sets met deadlifts.
En om de 4 tot 6 weken een deload weekje.
 
Laatst bewerkt:
Zit in mijn 4de week. Had vorige week 4reps op mijn 1+ set DL. Kon meer, maar mijn eten ging eruit komen doordat mijn riem op mijn maag duwde.

Maar die backoff sets op DL zijn killing. Een uur erna mijn volledige posterior chain naar de.... Kon met moeite uit de zetel. Had al deel fsq geskipt en geen extra assistance.

Die 1ste dag te veel werk voor je voorkop schouder in mijn opinie. Maar zeker wat Natty87 je aanraadt, namelijk schema volgen en rust nemen.
 
Van april tot oktober.
Altijd met 2,5kg verhoogd niet meer.
Niet meer dan 5 working sets met deadlifts.
En om de 4 tot 6 weken een deload weekje.
Hoe deload je precies? -20% op je training max en dan weer door? Met vanuit daar verhogen op +1 set? En de sumo dl en front squat deed je wel alle 8 sets?
 
Hoe deload je precies? -20% op je training max en dan weer door? Met vanuit daar verhogen op +1 set? En de sumo dl en front squat deed je wel alle 8 sets?
Wat ik altijd doe is één week op 50% trainen. Je kan ook dezelfde intensiteit maar minder volume.
Sumo deadlift heb ik eruit gegooid, vind het geen fijne beweging.
Front squat deed ik na mijn accessory werk van die dag.
 
Wat ik altijd doe is één week op 50% trainen. Je kan ook dezelfde intensiteit maar minder volume.
Sumo deadlift heb ik eruit gegooid, vind het geen fijne beweging.
Front squat deed ik na mijn accessory werk van die dag.
en dan weer terug naar de gewichten die je daarvoor deed?

dus stel ik moet deze week 100kg benchen op mijn 1+ set. doe hier 3/4 reps
die week erna ga ik op 50% benchen.
dan in week 3 ga ik dan 102.5kg benchen? of wat doe je in die week na je deload qua gewichten?
 
Heb jij plannen om ooit te kuren?
 
en dan weer terug naar de gewichten die je daarvoor deed?

dus stel ik moet deze week 100kg benchen op mijn 1+ set. doe hier 3/4 reps
die week erna ga ik op 50% benchen.
dan in week 3 ga ik dan 102.5kg benchen? of wat doe je in die week na je deload qua gewichten?
Week 1 100kg bench voor 2+ reps
Week 2 50kg bench
Week 3 102,5kg bench

Maar je kan ook
Week 1 9 working sets
Week 2 tot 4 of 5 working sets
Week 3 9 working sets
Week 2 is dan volgens het programma maar je doet een aantal working sets niet.

Gewoon kijken wat jij fijn vind, zelf vind ik lagere intensiteit fijn omdat ik dan erg makkelijk aan techniek kan werken.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven