Fitness Seller

FurryX. dikkertje dap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.464
vergeten te loggen. al even geen pc meer gezien. aangezien ik het plakwerk uit een excel schema doe en niet meer uit notes doe ik het graag vanuit de pc.
dus nu weer tijd aangezien ik vanmiddag weer in de gym was. hoognodig want na al die ooh zo lekkere rummetjes was het echt nodig.

donderdag:
1581172901767.png

had 8 reps op mijn bench 1+set. echt verbazingwekkend dat het zo easy ging!
wel echt kapot gaan. 17 setjes pressen. daarna armen pompen precies wat ik leuk vind.

Zaterdag:

1581173218371.png

schema zegt vrijdag ik zeg zaterdag.
zojuist terug van de gym en dit is wat ik heb gedaan.
7 reps op de 137.5kg set bij 5 mag je 10-15lbs verhogen. heerlijk dit en ook de front squats zal ik morgen echt wel voelen!

joejoe!

Wat is deze nsuns die iedereen ineens doet. Met t*fus veel sets van hetzelfde? Lijkt me inderdaad erg zwaar. In trouwens.

• #1.466
Wat is deze nsuns die iedereen ineens doet. Met t*fus veel sets van hetzelfde? Lijkt me inderdaad erg zwaar. In trouwens.
@natty87 bepaald wat ik doe. zij zoekt vaak een schema en dan doe ik met haar mee. kijken wij samen wat wij ervan vinden. de schema's die zij zoekt vind ik blijkbaar best leuk :).

@natty87 bepaald wat ik doe. zij zoekt vaak een schema en dan doe ik met haar mee. kijken wij samen wat wij ervan vinden. de schema's die zij zoekt vind ik blijkbaar best leuk :).
Ah ok, zo dus. Ik probeer mijn vrouw al jaren niet te laten bepalen wat ik doe... lukt helaas niet zo goed...

Maar dat nsuns is wel lekker dus?

• Haha
Waarderingen: Bubs
  • #1.468
Ah ok, zo dus. Ik probeer mijn vrouw al jaren niet te laten bepalen wat ik doe... lukt helaas niet zo goed...

Maar dat nsuns is wel lekker dus?
wel leuk. als je ervan houdt om zoveel sets te doen op 1 oefening. enige nadeel is dat je wel veel bezig bent met verwisselen van gewichten.

wel leuk. als je ervan houdt om zoveel sets te doen op 1 oefening. enige nadeel is dat je wel veel bezig bent met verwisselen van gewichten.
Als het vooral grote compounds zijn kan ik me voorstellen dat het leuk is. Vind die zelf wel echt het leukst om te doen.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #1.471
aangezien ik een dag heb ingehaald tov. mijn schema
1581268636792.png

ging allemaal best easy. daarnaast nog wat assistance geknald. 2 oefeningen per spiergroep 3 sets.

• #1.473
de train van gisteren.
1581446559502.png

6 reps op de squat aardig killing. stond echt tot op het randje van kotsen na de squats.

morgen train met de buffel @Portonia1

Dat dere shoulder to tricep ratio

• #1.475
train samen met @Portonia1 dikkertje dap spelen. beide teamdik.
1581536540746.png

ik loop een dag voor. loop wel vaker voor op de feiten in het leven.
op de 1+ set gewoon 5 reps meer zat er ook niet in. wel geprobeerd @Portonia1 noemt het een 5.9 set.
als ik het filmpje terug zie. dan zie je wel echt dat het een top set is en veel moeite kost en uitvoering niet perfecto is. voor de rest wel blij mee.

beetje assitance nog gedaan.
kan niet wachten op de galaxy s20 die heeft een dikke camera. wel nog even wachten tot ik hem kan ophalen mijn telefoon loopt nog even door.

Je duwt je schouders helemaal uit positie (van de bench) naarmate je richting lockout gaat. En je verliest arch. 2 dingetjes om aan te werken mss?

• #1.480
dat was week 2
laatste dag van week 2.
1581695485085.png

6 reps gedaan op de 1+ set. waren niet de mooiste reps daarom besloten om niet maximaal te verhogen.
hangt even vanaf hoe ik mij nog voel na een hapje eten maar misschien toch even naar de gym.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven