- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Godver scherp!
Zal het vandaag of morgen even in zijn geheel posten.
zoals je vroeg stronk.
Thanks! Die 1+ set ga je dus eigenlijk altijd tot failure om zo je gewicht voor de volgende training te bepalen?zoals je vroeg stronk.
![]()
dit is mijn trainingsweek. ik hou de dagen niet aan want soms train ik wel 5 dagen in de week. of train ik 3 dagen achter elkaar. ik doe dit puur op gevoel ken mijn lichaam goed genoeg ondertussen en weet natuurlijk wat ik die dag erna moet doen.
de deadliftdag is vandaag dus die gaat vanmiddag gedaan worden.
voor de assistance maak ik zo een volgende post die staan op mijn telefoon.
correct. vaak is er nog wel 1 rep in de tank maar hoe die eruit zal zien dat laten we maar achterwegen.Thanks! Die 1+ set ga je dus eigenlijk altijd tot failure om zo je gewicht voor de volgende training te bepalen?
Zalig he lopen als een pinguin xDdeze nog van gisteren. had nog geen pc gezien waar ik dit kon updaten.
![]()
mensen die volgen die hebben op insta wel mijn squat filmpje gezien. had 4 reps en toen beet ik op mijn tong.
was pittige train en voel mij vandaag nog steeds een pinguin. maar zeer voldaan met deze train. nog even 5 weekjes bulken!
misschien eind van deze bulk ook weer eens testen wat erin zit qua kilo's op de grote 3.
meeh. word ondertussen wel met de train erger.