AndroidHealthClinic

FurryX. dikkertje dap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
het was heerlijk op valentijnsdag.
rust in de gym en gewoon lekker mijn train kunnen doen.
1581711319450.png

• #1.483
300kcal in de up vanaf deze week. Wel eerst alleen op trainingsdagen.

Gewcht is nu: 87.2kg gemiddeld.

• #1.484
was vanmorgen direct 82.1kg. beetje extra kcals doen goed.
maandag direct mad. het was ook een training die mij veel energie heeft gekost en ben nog niet helemaal topfit dus heb gekozen voor een rustdag. heb nu ook weekend dus morgen zal ik weer trainen.

de train:
1582043764067.png

mag niet klagen om de progressie van de laatste tijd. paar weken terug had ik nooit gedacht dat ik überhaupt zou reppen met 90kg+
maar op het moment dat je uitleg geeft over hoe je moet spotten en hoopt hebt in iemand die kan spotten en dat gaat niet hoe je hoopt dan is het wel balen.
heb 3.8 reps gedaan op de +1 set.

meneer de spotter. pakte na 3 hele easy reps direct de 4e rep beet op het moment dat ik ook maar een klein beetje struggle had.
even balen maar goed.

morgen weer een dagje deadliften.

Hoe zit je schema er nu eigenlijk uit?

• #1.489
Hoe zit je schema er nu eigenlijk uit?
zoals je vroeg stronk.

1582106838683.png

dit is mijn trainingsweek. ik hou de dagen niet aan want soms train ik wel 5 dagen in de week. of train ik 3 dagen achter elkaar. ik doe dit puur op gevoel ken mijn lichaam goed genoeg ondertussen en weet natuurlijk wat ik die dag erna moet doen.
de deadliftdag is vandaag dus die gaat vanmiddag gedaan worden.
voor de assistance maak ik zo een volgende post die staan op mijn telefoon.

• #1.490
Dag 1 assistance

Plate loaded chest press incline
3x8x60kg
Cable fly
3x8x27kg

Plate loaded pulldown
3x8x120kg
Seated row plate loaded 1 arm
3x8x30kg

Triceps rope pulldown
3x8x20.3kg
Db triceps kickback
3x8x8kg

Biceps db curl
3x8x15kg
Biceps plate loaded
3x8x25kg

Dag 2 assistance

Zittend kuiten plate loaded
3x12x50kg
Staand kuiten
3x12x55kg

Abs bw "beneden"
3x10

Leg ext plate loaded
3x10x80kg
Leg liggende curl
3x10x60kg

Dag 3 assistance

Triceps stang extension
3x10x23kg

Db side raise
3x8x10kg
Barbell front raise
3x8xstang

Barbell curl
3x8xstang
Db hammer curl
3x8x17.5kg

Dag 4 assistance

Cable pulldown
3x8x52kg
Tbar row
3x8x50kg
Lat prayer
3x8x36kg

Captain chair
3x10xbw
Obliques
2 setjes

zoals je vroeg stronk.

1582106838683.png

dit is mijn trainingsweek. ik hou de dagen niet aan want soms train ik wel 5 dagen in de week. of train ik 3 dagen achter elkaar. ik doe dit puur op gevoel ken mijn lichaam goed genoeg ondertussen en weet natuurlijk wat ik die dag erna moet doen.
de deadliftdag is vandaag dus die gaat vanmiddag gedaan worden.
voor de assistance maak ik zo een volgende post die staan op mijn telefoon.
Thanks! Die 1+ set ga je dus eigenlijk altijd tot failure om zo je gewicht voor de volgende training te bepalen?

• #1.492
Thanks! Die 1+ set ga je dus eigenlijk altijd tot failure om zo je gewicht voor de volgende training te bepalen?
correct. vaak is er nog wel 1 rep in de tank maar hoe die eruit zal zien dat laten we maar achterwegen.
in het begin deed ik easy 8 reps halen. betekende dat ik goed mocht verhogen. als ik nu in week 3 nog 6 reppers haal ben ik blij.

met squat sta ik te kotsen na 5/6 reps. met bench mag ik blij zijn als ik 3/4 reps er nog uit weet te persen.
deadlift moet ik goed op de houding letten en dan lukt 6 reps nog best wel.

• #1.494
deze nog van gisteren. had nog geen pc gezien waar ik dit kon updaten.
1582393994009.png

mensen die volgen die hebben op insta wel mijn squat filmpje gezien. had 4 reps en toen beet ik op mijn tong.
was pittige train en voel mij vandaag nog steeds een pinguin. maar zeer voldaan met deze train. nog even 5 weekjes bulken!
misschien eind van deze bulk ook weer eens testen wat erin zit qua kilo's op de grote 3.

deze nog van gisteren. had nog geen pc gezien waar ik dit kon updaten.
1582393994009.png

mensen die volgen die hebben op insta wel mijn squat filmpje gezien. had 4 reps en toen beet ik op mijn tong.
was pittige train en voel mij vandaag nog steeds een pinguin. maar zeer voldaan met deze train. nog even 5 weekjes bulken!
misschien eind van deze bulk ook weer eens testen wat erin zit qua kilo's op de grote 3.
Zalig he lopen als een pinguin xD

• #1.497
wat een heerlijke train zo op de zondag! ik wist dat ik opzoek moest naar een spotter voor mijn +1 set. mijn broer ging niet naar de gym en op zondag is er niet heel veel activiteit in de gym. de instructrice van de gym zelf maar gevraagd en die wou wel helpen. na uitleg wat mijn plan was kan ik alleen maar zeggen dat ik een goeie spotter heb gekozen!
1582478336328.png

dit gedaan.
4 reps op 95kg waar het vorige train nog 3reps waren op 92.5kg. had nog een 5e geprobeerd maar die wou echt niet omhoog.
zelfs de close grip ging echt best wel easy. nog wat assist gedaan en een beetje buik.

zal zo nog een shape update posten.

• #1.498
Gewicht gemiddeld deze week: 87.8kg
Nog 5 weken bulken. Hopelijk nu een leuke basis neer gezet om resultaat over te houden na de cut.
20200223_152006.jpg

20200223_151956.jpg

• #1.499
1582573328048.png

gadver wat een kut train. niet teveel woorden aan vuil maken en door naar de volgende train.
woensdag naar de fysio hopelijk kan die mij wat los maken.

train ging niet helemaal zoals hierboven.
deadlift was prima warm up. 1e set prima. 2e set prima. 3e set 2 reps. niet de mooiste maar ach ik mag wel op deadlift cursus.
en 145kg wou niet eens meer omhoog. of teveel druk gemaakt om techniek of het lukte gewoon niet. toen nog wat setjes op 100kg gedaan en wat geprobeerd om techniek te verbeteren.
front squats was pittig vooral de reps. alleen laatste set niet 8 reps gehaald.

conclusie ik krijg binnenkort harde klappen van @RockOfAges en @Kakelkipje om het eruit te slaan en verbeterde techniek aan te leren.

frustratie in de gym. mensen die denken met je persoonlijke leven te gaan bemoeien is ook altijd zo fijn.

Hoe lang deed je over deze training?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven