Wat een hoop zure mensen hier ten aanzien van fysiotherapie zeg! Blijkt maar weer dat er een hoop mensen zijn hier op het forum die het allemaal wel denken te weten.
Ook nog uitgedaagd worden om een foto van een diploma of een ander bewijs te plaatsen is wel erg triest natuurlijk. Er wordt om advies gevraagd en als mensen die dit voor hun werk doen dat hier gratis geven aan een paar anonieme forum bezoekers, denk ik dat je alleen maar blij mag zijn.
Dat er hier mensen zijn die vervelende ervaringen hebben met een of meer fysiotherapeuten is heel vervelend, maar om dan gelijk alle therapeuten te schofferen.
Ik wens de topicstarter veel succes met zijn klachten, ik ben er weer van genezen om mensen hier van advies te voorzien. Mensen die echt geholpen willen worden sturen maar een PM, dan kan je in mijn praktijk langs komen in Dordrecht voor een duidelijke diagnose, behandeling en advies, zonder die roeptoeters langs de lijn die er zoveel minder verstand van hebben dan ze zelf denken te hebben.