XXL Nutrition

g-men offseason

Zo, echt zeeeer netjes.
Respect.

@ G men, je armen waren 44 cm? waren ze dat voor dat je met je wedstrijdvoorbereiding begon of zijn ze dat nu?

Vooral je benen en rug vind ik goed, maar eigenlijk is alles dik in orde.
Je ziet ook duidelijk dat het een naturel fysiek is, de vorm is gewoon anders dan een juice-fysiek. Alleen heb je gewoon bijna geen naturals die dit bereiken.

Goed fysiek! Erg netjes!

Ziet er goed uit...maar je ziet idd nu heel goed het verschil tussen een natural en niet-natural lichaam.

Wat is jou lengte Gijs?

4cb30wg.jpg
2u4kfoh.jpg

zoek de verschillen..... kon het niet laten.:D

:roflol:

Ziet er écht goed uit op bijna 100kg, zou je wel véél lichter schatten, eerder 80-85kg:s

• Topic Starter Topic Starter
thnx allemaal:

lengte is 179cm
Armen zijn gewoon zoals ze zijn, ik ben in voorbereiding voor sterkste man he, dat betekend gewoon veel eten, minder pompen, meer compounds, lage reps en sterkste man onderdelen trainen.

Heb wel gemerkt dat mijn traps snel groeien nu van deze sT trainen.

denk dat je foto's alles een beetje vertekenen door slechte belichting etc. want in het echt zag je er stukken groter uit! ;)

desalniettemin wel nette foto's en leuk om het verschil te zien tussen off season en onstage.

Had de foto's al gezien toen je je nieuwe filmpjes postte. Vind je er ook niet geweldig bijstaan, maar zal uiteraard wel vertekenen.

hahahaha 80-85 kg.... dan moet je gijs toch een keer in het echt zien! Dan schat je dat echt niet meer :D!!

De foto's maken hem hier 10x kleiner inderdaad.

In het echt is hij een big motha****er (die iets teveel gilt tijdens het trainen !)

Ziet er goed uit, maar volgens mij ben in je in het echt ook groter dan je hier op de foto's oogt.

Jesaja zegt:
gijs lijkt altijd brutaal klein op foto's
Alex zegt:
jup

Slechte foto's.

• Topic Starter Topic Starter
Echt brute rug en benen :thumb:

netjes alleeen schouders moeten echt wijder.. hoeveel woog je trouwens op de ybf?

De droogste-strongman-van-het-jaar-award gaat dit jaar naar g-men :cool:

Voor een strongman in wording nog een fantastisch bodybuilder figuur iig.
wat een jong koppie heb je trouwens voor een 28jarige !

Terug
Naar boven