XXL Nutrition

Gaan we de 21ste eeuw overleven?

Als het wat wordt met deze eeuw, dan ben ik daar lachend bij.

ik waarschijnlijk niet; in het jaar 2100 zou ik dan 130 jaar oud moeten zijn.........

ik ben allang blij wanneer ik 2050 haal!

:D

Mijn leven is totaal ontwricht,
ik voel me overboord gegooid,
vandaag las ik dit nieuwsbericht:
"De bom valt nooit."

Maar zal de bom echt niet vallen?
Wat moeten we dan met z'n allen?
Zolang een toekomst ons ontbrak
leefden wij dood op ons gemak.

Wij keken met omfloerste blik
nog maar voortdurend naar de grond,
nu is tot onze grote schrik
de hele wereld kerngezond.

Met het nu uit zijn met die kater?
Moeten wij denken over later?
Acht, dat gezeur van "Het heeft geen zin"
daar trapt geen schoolmeester meer in.

Nu keert men heel ons leven om
en brengt paniek in onze tent.
Wij hielden zo van onze bom,
we waren zo aan hem gewend.

On leven is totaal ontwricht
door dit beroerde nieuwsbericht:
"De bom blijft liggen waar hij ligt."
De bom blijft liggen waar hij ligt.

prachtig. (karma voor wie weet van welke artiest dit nummer is, beetje algemene ontwikkeling op dbb :D)

hell No

Ruimte
De asteroïde is één voorbeeld van hoe onze aarde vernietigd kan worden, maar er zijn nog veel meer mogelijkheden. De aarde kan opgaan in een zwart gat. En denk je aan de ruimte, dan denk je aan marsmannetjes. En ja, in 1938 waren er mensen die dachten dat de wereld vernietigd zou worden door marsmanntjes.

Klimaatveranderingen
Als we doorgaan met het uitstoten van broeikasgassen dan vergaat de ozonlaag. Nu al zijn er grote gaten waardoor mens en dier niet meer tegen uv-straling worden beschermd. Ander gevolg van een kapotte ozonlaag is dat het warmer wordt. En doordat het warmer wordt smelten de ijskappen en stijgt de zeespiegel. Misschien wel tot een te grote hoogte.... Maar er zijn nog veel meer doemscenario's.

Bijbelse ondergangen
De bekendste ondergang van de mensheid en de wereld is toch wel de Apocalyps uit de Bijbel. In het boek Openbaringen wordt gesproken over de Armageddon. In een notendop gaat het om het gevecht tussen Satan en de God. Het gevecht is groots met engels, beesten en vuur.

Mensheid uitgeroeid
Een andere mogelijkheid is dat voordat de aarde zal vergaan door een asteroïde of klimaatveranderingen, de mensheid het einde der tijden niet meer zal meemaken. In de veertiende eeuw verspreidde de pest zich razendsnel door Azië en Europa. De zwarte dood kostte in vier jaar tijd aan 20 miljoen mensen het leven. Het is volgens wetenschappers niet onmogelijk dat er een nieuwe ziekte ontstaat die de mensheid zal uitroeien.

Animatie van het einde van de wereld.;)

Zo...serieus genoeg? :)

Terug
Naar boven