XXL Nutrition

Gainen na kuur langzamer; mentaal of daadwerkelijke waarheid?

As ik niet kuur gain ik sowieso echt niets meer weet ik zeker.

Na een kuur zit je ook dichter of boven je natuurlijke max dus gainen wordt dan sowieso moeilijker (gaat trager).

Na een kuur zit je ook dichter of boven je natuurlijke max dus gainen wordt dan sowieso moeilijker (gaat trager).

True. Maar ook dat kunnen we tegenwoordig omzeilen met myostatinonderdrukkers. Ik ben alleen een beetje bang voor dat spul omdat ik niet weet of ook je hart ervan gaat groeien.

Val bijna altijd flauw als ze me gaan prikken in het ziekenhuis. Maar als ik zelf ga prikken heb ik nooit ergens last van haha

Hahaha dat heb ik ook!
Haat prikken in het ziekenhuis, vooral als ze zuurstof moeten meten vanuit je slag ader.
Dan prikken ze hem in je pols zo diep tot vlak bij het bot :(

As ik niet kuur gain ik sowieso echt niets meer weet ik zeker.
Same here. Schiet niet op. 1 keer per jaar kuren om terug op gewicht te komen.

True. Maar ook dat kunnen we tegenwoordig omzeilen met myostatinonderdrukkers. Ik ben alleen een beetje bang voor dat spul omdat ik niet weet of ook je hart ervan gaat groeien.

Myostatin blokker?
Begin te paasen dan...

Precies porter. Heb een ontzettende haat aan naalden, ben als kind 6x misgestoken met de griepprik en that still haunts me today.
Laatst bloed moeten prikken, ****ing hell wat haat ik die dingen. En dat zijn nog kleine naalden.

Lompe verpleegkundige die em erin rammen is heel iets anders als bij jezelf voorzichtig zetten.

Ik heb leren prikangst overwinnen met vitamine B12 eerst met een dunne insuline naald en daarna een keer met een normale "groene" naald. Eerste keer zweet je en na een paar keer is het gewoon.

Jij hebt toch maar een klein hartje dus die mag wel wat groeien :);)

Ik heb net even wat prijzen opgezocht voor follistatin en je komt al snel aan op 500 euro per dag voor een dosis van 0.1 mg. Alle goedkope myostatinonderdrukkers afgeleid van E. Coli werken namelijk niet.

We mogen toch hopen dat je dan maar 3 dagen hoeft te gebruiken en dan groot bent? :cool:

maar denk dat gasten zoals sniezel/testoflet

zo groot zijn dat als ze stoppen met kuren gewoon krimpen. puur omdat ze boven hun natuurlijke massa zitten

wat ik DENK, is dat gainen na een kuur niet onmogelijk is MITS je niet tegen je natty grens aanzit.
als je derboven zit ga je alleen maar kwijtraken.... kuren=huren

als je deronder zit kan je naturel nog wel gainen, maar het word steeds moeilijker, als voor je kuur!
omdat je ook groter bent als voor je kuur, waardoor meer spiermassa kweken moeilijker word.

ik zelf heb echt crappy genetics, en gain bijna niks ook niet als ik kuur .
waar ik wel goed in ben is zwaarder worden (dikker)
maar spiermassa gainen als ik off bent lukt me niet... en ben niet eens groot
ben nu on (week 4) en weeg 94kg 13% 183cm en draai nu aan AI mee. omdat ik gyno heb. en het onderdrukt me gains merk ik.

ben blij als ik 4kg aankom met me kuur(test/winny)

dit is geen wetenschap btw! pure eigen mening.
zou het wel grappig vinden als iemand mij vertelt waarom iets niet waar is, of waarom wel.

Had ik vroeger ook, zo moeilijk groeien.
Totdat ik hygetropin ontdekte :D
Gewoon me massa verdubbeld in een jaar.

Denk dat mensen die moeilijk aankomen/ecto zijn, moeite hebben met voedingstoffen naar de spieren te transporteren of de eiwitsynthese in de spieren niet hoog genoeg is. Daarom werkt verhoogde igf waardes zo ziek goed bij ectos/hardgainers

over massa behouden als je boven je natuurlijke max zit... Een maat van me is 55 en is een BEEST. Hij kuurt nog maar 1 keer per jaar 8 weken en traint gewoon maximaal 4 keer per week. En hij blijft ook het lichaam van een goeie bodybuilder houden.

@ botje, welke AI gebruik je? Als je bijv arimidex neemt kan je nooit meer zonder. Kan iedereen beamen.
Ik kreeg uiteindelijk al last van gyno met 1ml TestE!

Heb nu een top oplossing gevonden! PROVIRON vanaf dag 1 mee laten lopen. NUL last van gyno, minder vocht! (kom ik nu pas achter haha)
Daarnaast is arimidex oid erg gevaarlijk voor je prostaat. Na je kuur heb je lage test en hoge gevoeligheid voor oestrogeen. Das funest voor je prostaat. (mannen boven de 50 hebben ook lage test en hoge oestrogeen, en dan pas ontstaat de prostaat groei vaak)

Laatst bewerkt:
Hoeveel Hyges vind je ok om mee te kuren dan? Ik vind HGH ook helemaal de bom maar zo enorm duur helaas. Hopelijk dat ik met 5x per dag GHRP-2 tot gelijkwaardige resultaten kom voor een fractie van de prijs.

Hoeveel Hyges vind je ok om mee te kuren dan? Ik vind HGH ook helemaal de bom maar zo enorm duur helaas. Hopelijk dat ik met 5x per dag GHRP-2 tot gelijkwaardige resultaten kom voor een fractie van de prijs.

Nou als je een kuurtje van 12 weken doet, begin je je kuur tegelijk met die hyge.
Zet je gewoon maar 3,3iu p/d 5 keer p/w 12 weken lang. (Ruim zat. Zit ik ook op)

kost het je 2 kitjes (200iu)

Ok, dat klinkt nog best te doen dan. Zolang ik maar vetvrij kan gainen waar ik helaas niet echt een aanleg voor heb. :(

Ik ben vooral bang dat ik neppe koop aangezien het al zo duur is :P
Maar ben daar ook wel bang voor ja want je hart maakt juist veel myostatin aan zodat ie niet groeien zal dus dat wil je niet onderdrukken.

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 00:47 ----------

Ok, dat klinkt nog best te doen dan. Zolang ik maar vetvrij kan gainen waar ik helaas niet echt een aanleg voor heb. :(

Same here. Peptiden hielpen niet zo heel goed als hgh moet ik je wel zeggen.
Met 4-5iu hygetropin kan ik best vaak junken en overdreven bulken terwijl ik met peptiden toch nog wel vetter wordt.

hgh klinkt aantrekkelijk als je het zo brengt

ik gebruik nu aromasim 20mg eod
als ik het goed heb ben ik dan een jaar gevoeliger voor oestrogeen. geloof niet dat het enzym voor altijd overgevoelig werd toch?
de reden dat ik voor aro heb gekozen is. dat ik bij me 1e kuur in de 4e week al gyno kreeg
gewoon door gekuurd omdat iedereen zij dat het wel zou wegtrekken bij de nakuur
dat deed het dus niet... aangezien het niet zichtbaar was maakte ik er me niet zo druk om.
en trok met de maanden weg ben bijna jaar off geweest

toen kwam het paar maanden terug inene terug aan de linkerkant het was niet gevoelig
maand nolva geprobeerd deed weer niks...
toen maar besloten om een ai mee te laten draaien
geen spijt van geeft wel veilig gevoel.
me tepel is wel wat meer puffy geworden nu ik kuur
en een collega zag dat gisteren
overweeg nu ook om na de nakuur letro te proberen om het weg te krijgen

Terug
Naar boven