Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
As ik niet kuur gain ik sowieso echt niets meer weet ik zeker.

Na een kuur zit je ook dichter of boven je natuurlijke max dus gainen wordt dan sowieso moeilijker (gaat trager).
As ik niet kuur gain ik sowieso echt niets meer weet ik zeker.
Val bijna altijd flauw als ze me gaan prikken in het ziekenhuis. Maar als ik zelf ga prikken heb ik nooit ergens last van haha

Same here. Schiet niet op. 1 keer per jaar kuren om terug op gewicht te komen.As ik niet kuur gain ik sowieso echt niets meer weet ik zeker.
True. Maar ook dat kunnen we tegenwoordig omzeilen met myostatinonderdrukkers. Ik ben alleen een beetje bang voor dat spul omdat ik niet weet of ook je hart ervan gaat groeien.
Precies porter. Heb een ontzettende haat aan naalden, ben als kind 6x misgestoken met de griepprik en that still haunts me today.
Laatst bloed moeten prikken, ****ing hell wat haat ik die dingen. En dat zijn nog kleine naalden.
True. Maar ook dat kunnen we tegenwoordig omzeilen met myostatinonderdrukkers. Ik ben alleen een beetje bang voor dat spul omdat ik niet weet of ook je hart ervan gaat groeien.

Ik heb net even wat prijzen opgezocht voor follistatin en je komt al snel aan op 500 euro per dag voor een dosis van 0.1 mg. Alle goedkope myostatinonderdrukkers afgeleid van E. Coli werken namelijk niet.

Hoeveel Hyges vind je ok om mee te kuren dan? Ik vind HGH ook helemaal de bom maar zo enorm duur helaas. Hopelijk dat ik met 5x per dag GHRP-2 tot gelijkwaardige resultaten kom voor een fractie van de prijs.

Ok, dat klinkt nog best te doen dan. Zolang ik maar vetvrij kan gainen waar ik helaas niet echt een aanleg voor heb.![]()