Fitness Seller

Galenika 2643 Fake/Real?

DutchProBuild

Novice
Waardering
0
Geachte Heren/Dames,

Ik heb een vraagje m.b.t. de gear die ik heb gekregen om mee te kuren.
Ik heb een aantal posts gelezen op andere forums waarin mensen niet echt tevreden waren met de Galenika (Code 2643) 08/10, 08/15.

Ziet er een beetje olieachtig uit naar mijn idee, redelijk vloeibaar in ieder geval.

Hieronder een pic:
http://nl.tinypic.com/r/2vuh93p/5
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat vinden/denken jullie?

Mvg,

DPB

Zou alleen nog maar de nieuwe pakken met etiket. Grote kans dat deze fake zijn...al helemaal als andere mensen klagen over dit specifieke batchnr.
Heb je hologram op je pakje?

• Topic Starter Topic Starter
Er staat geen hologram op het doosje.. En had idd een aantal posts gezien waarbij dit batchnummer niet echt de hemel in geprezen werd maar een ander batchnummer bleek wel goed te zijn.

Overigens heb ik ook Nolva van dezelfde leverancier (Schijnt Alpha Pharma te zijn) zegt hij.
Zover ik wist zijn alle producten van Alpha Pharma voorzien van een batchnummer die na te tracken is via de Alpha Pharma website. Ook die heeft deze verpakking niet..

Weggegooid geld denk ik ?

Ik ben ook bezig met alpha pharma, die kan je idd natrekken op hun site.

Retourneren en geld terug vragen. Elk AP product heeft ook een nummer op de verpakking staan (onder een kraslaag).
Ga er maar van uit dat alle producten die je hebt fake zijn.

Verplaatst naar juiste sectie.

• Topic Starter Topic Starter
Thx Tremendes voor de verplaatsing, sorry dat ik heb verkeerd gepost heb!

Rob en Dikkertjedap thx for de input!, maar goed dat ik dus niet ben begonnen aan deze troep.
Dit gaat mooi terug naar waar het vandaan komt :)

Is op zoek gaan naar een wat betrouwbaardere bron!.

legit, ben in de zomervakantie in bosnie geweest heb precies de zelfde test uit apotheek gekregen :)

Terug
Naar boven