MuscleMeat

Garage homygym

Bezoekers in dit topic

Wat is je totale budget?
 
Wat is je totale budget?
gemiddeld zo 1500. wat ik eronder blijf is altijd mooi. ik heb een absulute max gesteld op 2000. anders vind ik het echt te veel worden
 
Dat is best krap als je bumperplates wilt hebben, dan blijft er niet veel geld over voor overige spullen.
 
Dat is best krap als je bumperplates wilt hebben, dan blijft er niet veel geld over voor overige spullen.
een set van 150 kilo kost 400 euro bij strengthshop. dan is er nog 1000 over voor andere spullen.
 
De goedkoopste set 150kg kost daar zo te zien 430 euro, een nette barbeel iets van 250 euro, nog een setje sluiters en wat "microplates" en je komt op 750 euro uit en heb je nog 750 euro voor wat dumbbells, een bankje en een cage/rack/stands en wat andere spullen. Dan ben je in mijn ogen aan het besparen op de verkeerde spullen, ik zou meer geld uitgeven aan een goede cage/rack/stands.
 
De goedkoopste set 150kg kost daar zo te zien 430 euro, een nette barbeel iets van 250 euro, nog een setje sluiters en wat "microplates" en je komt op 750 euro uit en heb je nog 750 euro voor wat dumbbells, een bankje en een cage/rack/stands en wat andere spullen. Dan ben je in mijn ogen aan het besparen op de verkeerde spullen, ik zou meer geld uitgeven aan een goede cage/rack/stands.
Dumbells en een bankje vind ik voor mij persoonlijk minder belangrijk. Rack, goed platform, barbell en bumpetplates
 
een set van 150 kilo kost 400 euro bij strengthshop. dan is er nog 1000 over voor andere spullen.
Deze set inderdaad: Bumper Plate 150 kg Set, black maar vergeet dan niet 100 euro shipping.

Als je die van fitnessseller koopt uit de set hierboven vermeld los is 150KG incl shipping 480 euro, omdat shipping in NL goedkoper is.
 
Daar moet dan nog eens een barbell bij.
Klopt. Maar de verzendkosten blijven dan hetzelfde. Zelfs al neem ik er nog een rack en of bench bij. Alleen als ik er rubber matten bij neem dan wordt het 10 euro duurder.
Maat als ik ze mail krijg ik wel wat korting op de producten zelf waarschijnlijk
 
Ja het is sowieso verstandig 1 shop te kiezen, om stapelen van verzendkosten te vermijden. Maar bumpers en een barbel als set kan je overal halen, welk rack je wilt is dan eerder bepalend denk ik. Strengthshop heeft ook een set met barbell bijv: Weightlifting Package
 
Wellicht iets om rekening mee te houden gezien je vaker spullen weer hebt verkocht. Maar barbells zoals de Ram Bar raak je hier sneller en voor betere prijzen tweedehands weer kwijt dan wat onbekendere strength shop spullen mocht het nodig zijn ;) Al met al maakt het denk ik qua prijs niet zo heel veel uit. Hoeveel kilo aan schijven heb je overigens nodig?
 
Wellicht iets om rekening mee te houden gezien je vaker spullen weer hebt verkocht. Maar barbells zoals de Ram Bar raak je hier sneller en voor betere prijzen tweedehands weer kwijt dan wat onbekendere strength shop spullen mocht het nodig zijn ;) Al met al maakt het denk ik qua prijs niet zo heel veel uit. Hoeveel kilo aan schijven heb je overigens nodig?
oke fair enogh :P

vorige keer toen ik trainde was mijn max deadlift 160 (en block pull 170) dus ik denk dat ik met een barbell, 150kg bumper plates en en wat kleine schijven voorlopig wel genoeg heb. want heb nu wel wat kracht verloren.
 
Ironsports Bumper Plates

deze zijn op de 5kg schijven na ook niet heel duur zie ik nu.

ziet er hetzelfde uit als die van strengthshop
Denk dat je met die iron sports ook prima zit. Bij Fitness Seller sowieso wel. Al mijn andere spullen heb ik daar gehaald.

Alleen die bumpers + mijn andere plates komen uit Duitsland. Het verschil was gewoon te groot.

Je zou ook voor gewone schijven kunnen kijken ipv je 5kg bumpers. Je gaat ze toch nooit alleen gebruiken, daar zijn ze toch te fragiel voor.
 
ik denk dat ik er bijna uit ben.

twijfel alleen nog qua opbergen van bumperplates tussen een tree of rack...en of ik een compact GHD zou willen. is nu wel in de uitverkoop.

dan ben ik een kleine 1300 euro kwijt voor
een barbell, (bastard bar)
150kg bumperplates, + kleine schijven 2,5 en 1,25.
opberg rek (tree of horizontaal rek)
lock jaw collers
4 rubber matten van 1x1
een compact GHD

dan moet er alleen nog een rek bij. die zou ik dan bij powercage kunnen kopen.
dan ben ik zo rond de 1550 tot 1600 kwijt
 
Hoe ben je eigenlijk van plan om het in je garagebox ietwat aangenaam te houden qua temperatuur? Ik begrijp dat het niet erg is dat het wat koud is, maar als het nu in de winter pakweg 10 dagen vriest. Heb je daar al bij stil gestaan? Just pointing it out, dingen om rekening mee te houden :)
ik heb daar 2 stopcontacten. dus zet er een kacheltje ofzo neer. en anders gewoon 26 truien aan :D
 
Back
Naar boven