AndroidHealthClinic

Garage homygym

Bezoekers in dit topic

gisteren even bankdrukken gedaan met 60 kg en een semi wijde grip. pinken op de ringen.nu meteel alweer last rondom mijn schouder wat ik lanng niet gehad heb. dus fuck de bench press
Lijkt me eerder een techniek issue.
 
Lijkt me eerder een techniek issue.
ik heb een schouder opratie gehad, dus vandaar dat ik die rek niet kan hebben. links nergens last van
 
Kan je wel dips uitvoeren?
 
Kan je wel dips uitvoeren?
eigenlijk al een hele tijd niet meer gedaan, close grip push ups, zeker op mijn vuisten handpalmen naar elkaar. geen wel goed. wijder opdrukken waarbij ik ook wat dieper zak voel ik ook in mijn schouder
 
eigenlijk al een hele tijd niet meer gedaan, close grip push ups, zeker op mijn vuisten handpalmen naar elkaar. geen wel goed. wijder opdrukken waarbij ik ook wat dieper zak voel ik ook in mijn schouder
Soms wil het helpen je voeten te verhogen. Dan is de hoek net iets anders van de arm ten opzichte van je lichaam.
 
eigenlijk al een hele tijd niet meer gedaan, close grip push ups, zeker op mijn vuisten handpalmen naar elkaar. geen wel goed. wijder opdrukken waarbij ik ook wat dieper zak voel ik ook in mijn schouder
Dan is een Swiss bar misschien een idee.
 
Heb ik ook vanwege schouder problemen. Die vernieuwde variant met 50mm sleeves ipv 48mm van FS is een aanrader! Gebruik hem voor bench (wijdste grip) en barbell rows met smalste grip. Ook heb ik de Fortius SSB, van karatedude89 gekocht :P
 
Heb ik ook vanwege schouder problemen. Die vernieuwde variant met 50mm sleeves ipv 48mm van FS is een aanrader! Gebruik hem voor bench (wijdste grip) en barbell rows met smalste grip. Ook heb ik de Fortius SSB, van karatedude89 gekocht :P
die heb je niet van mij gekocht, want de enige ssb bar die ik ooit had was die van strenghtshop :P
 
Wel toch, je had een SSB en een Hex Bar 2ehands gekocht. Die SSB heb ik weer van jou over gekocht. Of heb ik de verkeerde voor me?
 
Wel toch, je had een SSB en een Hex Bar 2ehands gekocht. Die SSB heb ik weer van jou over gekocht. Of heb ik de verkeerde voor me?
ow wacht, dat klopt wel. ik heb die toen van jou vader gekocht, en jij toen weer van mij haha! dan heb ik dus wel 2 verschillende safety squat bars gehad.
alweer vergeten...speaking of, ben aan het overwegen om er weer een te nemen voor mijn nieuwe homegym. ze zijn wel echt fijn
 
Ja die van Fortius had ik al eerder mee getraind in de gym van een maat van me. Echt een tank dat ding. Heb hem zelfs een jaar in de gym waar ik nu train neergelegd, ding was toch niet stuk te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
wat is de oppervlakte en hoogte van jou ruimte? ik heb zelf ongveer 2,25 bij 5 meter oppervlakte en 2,40 hoog.
voor nu wil ik mijn homegym / training wat meer gaan richten op oly liften. dan is het wel fijn als mijn squatrek zo min mogelijk ruimte in neemt want de meeste lifts drop ik dan toch. ook high bar squats zijn goed te droppen als je faalt. bij low bar squats waarbij je lichaam meer horizontaal is of bij bench zijn spotters wel zeker van belang

De precieze afmeting weet ik nu niet, maar ik dacht 2.62 bij 2.90 ongeveer.
 
Dat is volgens mij nooit een echte set geweest. Lijkt me vreemd om overal 2 schijven van te voorzien maar van die van 10kg dan 4 stuks er in te steken.
Ja, als je alles nieuw koopt kost het wel 700 euro (op een euro of iets na).
 
De ram bar zit er niet bij lijkt mij, staat ook niet in de beschrijving
 
De ram bar zit er niet bij lijkt mij, staat ook niet in de beschrijving

Zal al verkocht zijn, begin van de avond was de titel nog wel incl Ram bar en prijs van €500 ;) Nu inderdaad 300 voor alleen de schijven lijkt het.
Goldeneye72 is die marktplaats advertentie niet van jou? Ziet m'n oude ram bar z'n 3e eigenaar alweer.
 
Hoi Ruben,

Ja klopt is mijn advertentie.

Ik had vanmiddag in een kwaaie bui besloten om over te stappen op ATX gym bumper plates en dacht dan koop ik de aanbiedingsset van deze bumpers incl ATX powerbar en verkoop ik mijn ram bar met Barbarian schijven maar toen bedacht ik me dat ik wel gek lijk om de ram bar te verkopen ;).

De ram bar bevalt me immers super goed dus die hou ik gewoon en dus maar weer gelijk van MP verwijderd en staan alleen de schijven te koop.
 
Snel verkocht dan. Vanmiddag zat de bar er nog wel bij. Daarom heb ik ook een aantal marktplaats searches op de email alert :)
 
Niet verkocht hoor :). Ram bar hou ik en barbarian schijven staan nog te koop.
 
mijn homegym nu!

via marktplaats vandaag kunnen ophalen. bumpers zijn van strengthshop, barbell van rogue en rack en bankje van fitness seller,
dan nog en setje rubber puzzel matten en nog wat extra gietiijzeren schijven. ik zal uiteindelijk wel nog gaan upgraden qua rack en vloer,
maar een begin is er :)

20180312_222858.jpg


20180312_222905.jpg


20180312_222917.jpg
 
Back
Naar boven