XXL Nutrition

Gear bij de politie terecht gekomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
potje anabole steroïden pillen
Vind het altijd zo vreemd klinken hoe ze het verwoorden:o. Maar denk dat ze dit gewoon puur deden door zijn al niet nette gedrag. Als je, in NL dan, niks verkeerds doet en ze vinden een keer een potje winny en je legt netjes uit dat het voor eigen gebruik is zouden ze dit wss niet doen. Hooguit afpakken, al heb je wel een paar trieste agenten die graag van een mug een olifant maken.

http://112vandaag.nl/2016/01/dronke...cht-met-170kmu-voor-de-politie-in-oosterhout/

laatste alinea: 'Bij controle van zijn auto werden inbrekersgereedschappen en een potje anabole steroïden pillen aangetroffen. Ook hiervoor is proces-verbaal opgemaakt.'

Het lijkt me niet dat je voor (inbreker)gereedschap in je auto een PV krijgt, dus was waarschijnlijk idd voor de AAS. Kan wel kloppen @GewoonDenny

Het ligt er maar net aan hoeveel gear je bij je hebt om de afweging te maken tussen een PV en AAS houden of juist afstaan zonder PV :roflol:

Zeker kan jij voor inbrekersgereedschap wel een proces verbaal krijgen. Bijv. voor een schroevendraaier niet, maar een combi van gereedschappen die duidelijk heenwijzen naar inbraak, weer wel.
Maar het zal wel de combi zijn van gereedschap + AAS (zoals beschreven).

• Topic Starter Topic Starter
Zeker kan jij voor inbrekersgereedschap wel een proces verbaal krijgen. Bijv. voor een schroevendraaier niet, maar een combi van gereedschappen die duidelijk heenwijzen naar inbraak, weer wel.
Maar het zal wel de combi zijn van gereedschap + AAS (zoals beschreven).
Jajoh.. Je mag ook echt niks hier :roflol:

• Like
Waarderingen: Inb4
he jammer, het is goed afgelopen, ik zag je graag achter de tralies verdwijnen.

:jk: :D

Ik heb 1x met GH gehad uit buiteland was door douane geopend, maar was wel netjes opnieuw gesealed door hun en als nog bezorgd zonder enkele problemen.

http://112vandaag.nl/2016/01/dronke...cht-met-170kmu-voor-de-politie-in-oosterhout/

laatste alinea: 'Bij controle van zijn auto werden inbrekersgereedschappen en een potje anabole steroïden pillen aangetroffen. Ook hiervoor is proces-verbaal opgemaakt.'

Het lijkt me niet dat je voor (inbreker)gereedschap in je auto een PV krijgt, dus was waarschijnlijk idd voor de AAS. Kan wel kloppen @GewoonDenny

Het ligt er maar net aan hoeveel gear je bij je hebt om de afweging te maken tussen een PV en AAS houden of juist afstaan zonder PV :roflol:

Dat ze pv opmaken betekend niet dat het strafbaar is.

Daarnaast is inbtekersgereedschap zelfs genoeg om je te mogen insluiten

Als je het afstaat moeten ze er ook een proces verbaal van maken :p

Proces verbaal is gewoon soort van notitie van wat er gebeurd is.

Jij werkt daar dus. Kan jij niks regelen dat ik geen vier jaar meer geschorst ben? :p Bende randdebielen zijn binnengevallen in fitness en had meer dan een jaar geleden mijn kuur afgerond maar er waren nog steeds metabolieten te vinden. Einde voetbal'carriere' en geen enkele sport meer plus nog wat boetes, huiszoeking, politiedatabank etc. Werd getest buiten voetbalseizoen in een sport waarin ik geeneens wedstrijden doe :(

Waar ik werk zeg ik liever niet té openlijk ;)
Aan uw zaak kan ik niks doen :p. Ik weet alleen dat in Belgie niet gelachen wordt met anabolen, zelf in hele kleine hoeveelheden.
Ik heb al veel vreemde dingen gezien, dit zijn de laatste 2 gevallen;

Een Nederlander had 2 blisters d-bol bij van 30 tabs elk. Hij wou hiermee trainen.. ik zei hem 'jonge, je zal er meer nodig hebben dan dit, een kuurtje van 6 weken heb je zeker 200 tabs nodig',
hij dacht dat hij hiermee genoeg had :p (aangezien hij uit NL komt, zal daar 9 kansen op 10 geen gevolg aan gegeven worden)
Ander geval was een Zuid-Amerikaan/Belg kwam met enkele flacons deca (is daar ook zomaar te verkrijgen zonder attest). Inbeslagname en enkele dagen later lag zijn dossier al op de hormonencel (was geen bodybuilder, hij leed aan een ziekte en wou hiermee z'n lichaam aansterken) ??? Die zit dus dik in de problemen.. Nadien ook teweten gekomen dat hij 3 maand voordien al voor hetzelfde gepakt is.

Als je in Belgie gear laat overkomen uit het buitenland met de doodgewone post heb je 9 kansen op 10 dat je spul gevat wordt (zowel vanuit EU als buiten EU)
Laat je het versturen met bv. DHL/TNT/FEDex, dan is de kans nihil, want deze bedrijven worden door "een zekere instantie" gewoonweg niet gecontroleerd.
Onthoud het goed :D

Als je in Belgie gear laat overkomen uit het buitenland met de doodgewone post heb je 9 kansen op 10 dat je spul gevat wordt (zowel vanuit EU als buiten EU)
Laat je het versturen met bv. DHL/TNT/FEDex, dan is de kans nihil, want deze bedrijven worden door "een zekere instantie" gewoonweg niet gecontroleerd.
Al 3x via postNL ook niets voorgehad en idd ken ook een geval waar ze 10 kitjes hgh hadden gevonden, dit was 2de keer dat ie betrapt was 1ste maal was 2000 boete deze keer moest ie 4800 euro en hij was zen bewakingsattest kwijt omdat 10 kitjes "verkoop" is dus die jonge was portier, portierjob kwijt..

• Topic Starter Topic Starter
Heb ik je nu beledigd met m'n wouten opmerking :P

Maar wanneer je iets van een webshop besteld word je pakketje toch ten alle tijden met een pakketdienst ala DHL, PostNL, FEDex vervoerd?

Wat EU betreft worden enkel controles uit EU landen zoals sommige ex-Oostbloklanden uitgevoerd maar geen landen zoals Ned, Duitsland, UK, Spanje, enz...
Bij DHL (heb daar veel connecties) worden meer en meer controles door de douane uitgevoerd. Vroeger bijna niet. Nu staan ze daar elke dag. TNT, Fed-ex en UPS zullen ook meer en meer gecontroleerd worden, heb ik gehoord. Bij de post is de kans wel groter om gepakt te worden omdat er daar veel meer gecontroleerd wordt op hetgeen van buiten de EU komt.

Laatst bewerkt:
Ik vraag mij af wat je bedoelt met "een zekere instantie". Er is maar één instantie die goederen controleert en dat is de douane en ik ben daar zeker van dat die bij firma's zoals DHL, TNT, Fedex en UPS controles uitvoert. Daar ben ik zeker van want heb zelf bij DHL en UPS gewerkt en ken daar veel mensen.

Pls, dan kijk je niet goed genoeg. Ziet er goed uit, altijd handig een extra bron:D.

Het wordt middels Royal Mail naar NL gevlogen, en vanuit daar neemt PostNL het over. Althans, dat is mijn ervaring tot nu toe met deze source :)

@skydirk : PM.

Het wordt middels Royal Mail naar NL gevlogen, en vanuit daar neemt PostNL het over. Althans, dat is mijn ervaring tot nu toe met deze source :)

@skydirk : PM.
Als het vervolgens via postNL wordt verzonden, zou je dan niet dmv een track en trace op postNL kunnen zien waar ze het hebben afgeleverd?

Je krijgt vanuit een UK source uiteraard niet een track/trace van PostNL, alleen van het Royal Mail gedeelte.

Vorige keer had ik pas een track/trace van PostNL toen er een briefje in m'n brievenbus lag omdat ik niet thuis was ;-)

Je krijgt vanuit een UK source uiteraard niet een track/trace van PostNL, alleen van het Royal Mail gedeelte.

Vorige keer had ik pas een track/trace van PostNL toen er een briefje in m'n brievenbus lag omdat ik niet thuis was ;-)
Aha, dacht dat je er dan ook wel 1 van postNL zou horen te krijgen nadat zij het pakketje overnemen.

In geval van Royal Mail niet.

Ik heb wel een keer meegemaakt bij een bestelling bij Powermyself.com, dat er in de tracking-pagina van DPD een "external reference" of "partner carrier" stond. Dat kon ik aanklikken en werd ik naar de PostNL trackingpagina geleid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven