MuscleMeat

Gebruik jij een fatburner bij het cutten?

Peiling Peiling Gebruik jij een fatburner bij het cutten?

• Ja (welke?)

Stemmen: 113 50,2%
  • Nee

Stemmen: 112 49,8%

• Totaal stemmers
    225
Ik zou ze ook graag zelf samen stellen, maar losse onderdelen zijn moeilijk aan te komen, plus de meeste echt goed werkende ook nog eens verboden (in Nederland)

Aardig stukje over vetverbranders trouwens:
[Link niet meer beschikbaar]

Nope. Zit nu in mn eerste cut, en het gaat aardig zonder FB's. Nu zal ik ook niet lager dan 10% gaan, dus echt nodig is het bij mij sowieso niet.

Mocht ik ooit eens de behoefte voelen om een stuk dieper te gaan in een dieet, zal ik er nog eens over nadenken.

Big_T zei:
Zodra ik onder de 8% duik gebruik ik een zelfgemaakte stacker.

Wat doe je er zoal in dan? Zal natuurlijk per persoon kunnen verschillen, want ik neem aan dat jij het zo samensteld wat voor jou goed werkt :)

hmm , kheb de beide burners van mdyou gebruikt, en moet zeggen ik kreeg er alleen ****ing honger van echt de hele dag, en of ik daardoor omlaag ben geschoten in mijn bf.... ik geloof er niks van probeer eens aan ephedra burners te komen maarjah zit niet in dat circuitje he...

ja, perfect burner van Natures best en de stack force later in mijn cut

ephedra stacks, deze worden bij ons nog onder de toonbank verkocht.

Ik gebruik efedrine en cafeïne tijdens de cut.

ssame als twjunk

Ja : iligale kind dat wel

Momenteel nog Redline van VPX, zometeen eigen stack efredine hcl, caffeine, yohimbine hcl

Nopez,dieet aanpassen is voldoende.
Als dan resultaat toch tegenvalt eventueel wat cardio erbij(doe ik nooit nl.).

heb een paar weken sochtens een ephatje gepakt,maar werd er ook een beetje freaky van.helpt vooral goed tegen de honger vind ik

nee, maar ik cardio wel als een mofo.. en ik hoef niet beneden de 8% te komen.. :)

Sjonge... als ik dit zo lees voel ik me bijna een junk met mijn Stacker2 + ephedrine, Clen, T3 en L-Carnitine.

Jopske zei:
Wat doe je er zoal in dan? Zal natuurlijk per persoon kunnen verschillen, want ik neem aan dat jij het zo samensteld wat voor jou goed werkt :)
Ik begin eerst 3x per dag en 1,5 maanden met 250mg - 25mg - 6mg (caffeïne/efedrine/yohimbine) en dan 1 maand 300mg - 30 mg - 8mg

En het verschilt idd per persoon erg, de ene moet meer nemen de andere juist minder. Altijd verstandig om laag te beginnen 1 cap per dag en te bekijken welke invloed het heeft voor je hoger gaat dosseren. Ook natuurlijk rekening houden met andere bronnen van caffeine uit voeding en het feit dat training ook nog eens je hartslag verhoogt. Dit kan wel eens voor problemen zorgen als je onverwachts snelle hartslag krijgt.

heb een paar weken sochtens een ephatje gepakt,maar werd er ook een beetje freaky van.helpt vooral goed tegen de honger vind ik

Goed topic!

Ik ben nu voor het eerst bewust aan het dalen in mijn bf, en in augustus krijg ik een monsterdieet van Henk Morren. Ik zit te twijfelen om legale stackers/fatburners te nemen, aangezien ik op een naturelwedstrijd ga staan en alleen al om de eer en eerlijkheid alles fair wil spelen.

Heeft iemand goede ervaring(en) met legale crackers uhmmm haha stackers ( in wedstrijdvoorbereiding dan? Of zijn alleen de illegale goed?

greetz

ik zeg maar niks hierop:o

mass_builder zei:
Goed topic!

Ik ben nu voor het eerst bewust aan het dalen in mijn bf, en in augustus krijg ik een monsterdieet van Henk Morren. Ik zit te twijfelen om legale stackers/fatburners te nemen, aangezien ik op een naturelwedstrijd ga staan en alleen al om de eer en eerlijkheid alles fair wil spelen.

Heeft iemand goede ervaring(en) met legale crackers uhmmm haha stackers ( in wedstrijdvoorbereiding dan? Of zijn alleen de illegale goed?

greetz

Zogenaamde burners zonder efedra werken imo weinig of niet, wel kun je suplementeren met CLA, niet dat je hiervan wonderen moet verwachten.

Greetzzz

OKE DANKU twjunk, het zal dus niet veel zin hebben helaas begrijp ik

Terug
Naar boven