Fitness Seller

Gebruik jij een fatburner bij het cutten?

Peiling Peiling Gebruik jij een fatburner bij het cutten?

• Ja (welke?)

Stemmen: 113 50,2%
  • Nee

Stemmen: 112 49,8%

• Totaal stemmers
    225
Ja Keihard, heb een keer HMB in combinatie met dieet en cardio gebruikt, waardoor ik Vooruit ging in krachttraining en nóg droger werd. Ook dynamX van EAS (een thermogenic) samen met dieet en cardio, vond ik niet onwijs succes. Gebruik nu Nutrex Lipo 6, met Yohimbe wat Hardnekkig vet cellen aanpakt (aanrader: doe het na een tijdje dieet, met het lastigere vet) en werkt goed in combinatie met dieet (heb nog niet bijster veel gecardiood).

Big_T zei:
Ik begin eerst 3x per dag en 1,5 maanden met 250mg - 25mg - 6mg (caffeïne/efedrine/yohimbine) en dan 1 maand 300mg - 30 mg - 8mg

En het verschilt idd per persoon erg, de ene moet meer nemen de andere juist minder. Altijd verstandig om laag te beginnen 1 cap per dag en te bekijken welke invloed het heeft voor je hoger gaat dosseren. Ook natuurlijk rekening houden met andere bronnen van caffeine uit voeding en het feit dat training ook nog eens je hartslag verhoogt. Dit kan wel eens voor problemen zorgen als je onverwachts snelle hartslag krijgt.

goed ideetje :brew:

iemand trouwens ervaring met Lipodrene?

ik cut nooit ik k*t alleen het hele jaar met het zelfde voer

L-carnitine en Stacks zonder E

bartman zei:
Ja,pure efedra caps,heb ook een vraagje: de efedra doe ik 2weken op 2 weken af.Heb nogal een hectisch leven,als ik in de cut zit voel ik me zo slap als een vod,zou ik in de weken zonder efedra eventueel caffeine kunnen gebruiken of spreken ze allebei dezelfde receptoren aan zodat ze verzadigd worden?
anybody?

blijkbaar

bon,ik ga het gewoon proberen en ik vertel jullie lekker niks;)

bartman zei:
Ik zou niet om de 2 weken doen gewoon kuurtje volhouden om bijv onder de 10 % vet te gaan. Caffeine en efedrine vullen elkaar eigenlijk aan, doen niet hetzelfde.

ik ga nu stacker 4 is uitproberen, klaat wel weten wat het wordt

Tot nu toe niet nodig gehad.

Nee. Wel maak ik gebruik van caffeine tabs 250mg.

Ben van plan om wel een fatburner te kopen, iets met groene thee, caffeine en nog wat erin.

nou,

ben weekje bezig met 1 cap yohimbine hcl pr dag.

dit is maar 2.5 mg maar ik wordt er echt niet relaxed van.
betje draaierig en vaag in m'n hoofd.

Hier stop ik dus mee.

Ik houd het wel bij een combinatie van groene thee extract, caffeine en coq10.
caffeine wordt je tenminste alleen lekker opgefokt van maar niet wazig.

en dan te bedenken dat aangeraden wordt om 20mg te nemen per dag.

Ja; Ephedrine HCL, Caffeine, Groene Thee (caps/los)

stacker 2 (met efedrine), eerst zonder beginnen.. en als vet verlies wat minder gaat worden dan komen de hulp troepen erbij!

Terug
Naar boven