Fitness Seller

Geen voedingschema ,maar toch goed eten voor fitness

thehes

Novice
Waardering
0
Hallo

Ik fitness nu al zo n 2-3 maanden met als doel om breder te worden en meer massa te hebben. ik lees hier toch wel dat voeding heel belangrijk is voor de herstel en opbouw van de spieren ,maar ik kom er niet helemaal uit met wat ik het beste kan eten voor en na het fitnessen .

Ik ben vanaf 1 januari gestopt met het eten van junkfood en snacks en andere vettige dingen , en probeer in plaats daarvan andere dingen te eten maar op dit moment eet ik wel minder omdat ik eerst toch snacks en zo at en toch best veel koolhydraten en vetten ( eiwitten ) binnenkreeg , maar ik wil niet afvallen wil juist aankomen alleen dan met spiermassa . dus die voedingstoffen moet ik nu toch uit andere producten halen .

ik heb geen voedingsschema, maar zal wel beschrijven wat ik ongeveer per dag eet

Ontbijt ( 08.00 uur) : 3-4 sneetjes bruin brood
met ( pindakaas , jam ,witte kaas )
1 Glas melk

lunch ( 12.00 uur ) : 4-5 bruine bollen met ( komkommersalade ,
of kipfilet , of boterhamworst )
500ml goede morgen

Middag ( 15.oo uur ) : eerst at ik dan koek ofzo of cips , maar wat ik kan ik nu het beste eten ?

Avond ( 18.00 uur ) : gewoon elke dag gevarieerd ( 300-350 gram rijst , metkip , of aardapellen en groenten

avond ( 20.00 uur ) : fruit ,

Ik ga 3x per week, meestal rond een uur of 19.30 naar fitness tot 21.00 uur
omdat ik voor massa train wat kan ik het beste toevoegen aan m n voeding
bv voor en na het fitnessen ?

eerst at ik dan best veel snacks enzo elke dag wel maar wat kan kan ik het beste vervangen door die snacks ?

opmerkingen/suggesties ?

@ thehes

Je gaat trainen na je avondmaaltijd zie ik, wel eet goed en veel 1u - 1u30 tot voor je training

Na je training kan je 1 of 2 bananen eten, is nooit slecht na de training.

En voor ik zou gaan slapen, probeer je nog wat magere yogurt of kwark te eten.

voor de rest, lees hieronder staan wel wat voedingsmiddelen die hier veel gegeten worden en waarvan je wel degelijk kan bijkomen in gewicht, succes.

eieren, melk, biefstuk, paardefilet, rosbief, kippefilet, kalkoenfilet, pindakaas, makreel, tonijn, zalm, koolvis, struisvogel, volkoren brood, havermout, brinta, bambix, muesli, yoghurt, kwark, pasta, aardappelen, rijst, noten, bananen, appels, brocolli, spinazie,...

Idd probeer gewoon veel weg te stuwen :D van de dingen die calcification
al noemde ,... daarbij zou ik het dan verdelen over 7x eten , bvb 07.00 - 09.00 - 11.00 - 13.00 - 14.30 - 17.30 en 20.00
de laatste maaltijd/keer eten kun je dan nog wat eiwitten nemen ( kwark of een shake )

Maar heel eerlijk , zou ik als ik jou was toch een soort van schematje maken , al is het maar om een beetje regelmaat te krijgen in je voeding ;)

Hey weetje waar ik schijtziek van word?! van die domme gastjes die te lui zijn zelf research te doen en de dingen van de site te lezen, geef hem aub geen tips meer!

Er is zoveel al te vinden! en verder veel suc6 met je doelstellingen

Terug
Naar boven