XXL Nutrition

geld over maken naar nerlinger

Nerlinger bracht net mijn Sinterklaas cadeautje. Super snel zeg. Maandagavond om 23:00 uur betaald en zaterdag ochtend voor 11u in huis vanuit Duitsland.

en zonder verzendkosten... dat vond ik ook echt super aan nerlinger.

ik denk dat we Nerlinger niet vaak genoeg aan kunnen prijzen. Super site dat Nerlinger... iedereen die oly schoenen nodig heeft zou moeten bestellen op Nerlinger. Het eerste goeie uit Duitsland sinds tijden; Nerlinger

NERLINGER NERLINGER NERLINGER NERLINGER NERLINGER NERLINGER
NERLINGERNERLINGERNERLINGERNERLINGERNERLINGERNERLINGERNERLINGERNERLINGERNERLINGERNERLINGER
NERLINGERNERLINGERNERLINGERNERLINGERNERLINGERNERLINGERNERLINGER

nerlinger

Manfred Nerlinger

Ik krijg ze ook de adiStar 2008 Weightlifting gistermiddag betaald vanmorgen al bericht van ze dat ze verstuurd zijn!! Manfred Nerlinger is dus een topzaak! En geen verzendkosten ;-)

Sinds wanneer zijn er geen verzendkosten?

Hoe hebben jullie je schoenmaat genomen groter of kleiner?

Qua maat komen ze overeen met Adidas tennisschoenen in dezelfde maat.
Maar bijv allstars of zo heb ik in 44 en deze in 44 2/3

Ik heb worstelschoenen van adidas zou dat ook overeenkomen?

Weet ik niet, maar je kan altijd voor de zekerheid een willekeurige sportzaak (intersport/daka sport of zo) instappen en een paar passen :P

ok thnx

BUMP :

Gijs, is er een reden dat je voor Nerlinger hebt gekozen (buitenland) i.p.v www.krachtwinkel.nl? bij deze is mijn maat wel nog beschikbaar en is ook nog eens in nederland... heeft iemand er slechte ervaring mee ??

Groet,

maximus

beetje dure site, maar ja ironworks hebben ze niet meer in veel maten bij Nerlinger

Ja qua geld is he bijna hetzelfde... heb adidas power perfect 2 besteld voor 126 euro met verzenden en heb het dan in 2 dagen in huis... ik was via nerlinger 5 euro goedkoper uit ofzo maar dan duurt het wel nog effe voordat ik het in huis heb...

• Topic Starter Topic Starter
Nee geen reden behalve dat ik toen wist dat velen het daar al gedaan hadden en ik verder niet wist waar ze te halen waren Max.

je had toch al ironworks ?

Ja qua geld is he bijna hetzelfde... heb adidas power perfect 2 besteld voor 126 euro met verzenden en heb het dan in 2 dagen in huis... ik was via nerlinger 5 euro goedkoper uit ofzo maar dan duurt het wel nog effe voordat ik het in huis heb...

nerlinger duurt iets van 4 dagen haha :p
tegenwoordig gaat die buitenlandse shit echt snel, kreeg zelfs een halter vanuit UK na 4 dagen binnen.

Ok ok.. achja maakt het ook uit.. ben in ieder geval blij als ik ze heb !

Precies, maakt niet zoveel uit.

ik heb vorige week woensdag adidas weighlifting shoes van 150 euro gekocht bij nerlinger.com

Heb ze nu nog steeds niet gekregen, als ik hier de verhalen lees, vind ik het wel wat lang duren?

iemand ook zo'n lange levertijd ervaren bij nerlinger?

Mvg, Arjen

Bump

Ik had precies hetzelfde probleem als Gijs, dit is voor mij de eerste keer dat ik geld overmaak naar het buitenland en ik wist ook niet precies hoe het moet.

Eigenlijk wou ik een nieuw topic openen, maar dankzij de zoekfunctie van dit forum was dat niet nodig.

Bump

Ik had precies hetzelfde probleem als Gijs, dit is voor mij de eerste keer dat ik geld overmaak naar het buitenland en ik wist ook niet precies hoe het moet.

Eigenlijk wou ik een nieuw topic openen, maar dankzij de zoekfunctie van dit forum was dat niet nodig.

Dit hoort eigenlijk een sticky te zijn dus !!

Terug
Naar boven