XXL Nutrition

Geld voor Pakistan

Peiling Peiling Ga jij geld geven?

• Totaal stemmers
    191
Erm

Niets.

Las vandaag trouwens dat 2% van het geld dat ingezameld was maar goed terecht kwam. Lijkt me wel weinig, maar alsnog heel veel komt bij de verkeerde mensen terecht.

Had ik maar wat om weg te geven,

..dan weet ik wel betere doelen.

Als je geld geeft ben je geen echte DBB-er

Neen, geld komt toch niet terecht waar het moet terecht komen!

heb ergens gelezen dat bij een andere ramp in pakistan weet nimeer welk jaar dat ze met een groot deel van het geld dat de rest van de wereld geschonken had F 16's gekocht hadden.

Die 16 miljoen die nu naar Pakistan gaat hadden ze imo beter kunnen investeren in de zorg in Nederland.

Goedzo Nederland. Schuldgevoel weggekocht en een handje vol corrupte mensen rijk gemaakt.

niks, alhoewel...

er is al een half miljoen van vlaanderen naar pakistan..

owja:..

de inflatie stijgt, de 1sten die dit krijgen zijn (op een rijtje): overheid, UITKERINGEN daarna privé...
De taksen gaan naar omhoog + belasting

ik denk dat ik mijn geld even voor mij hou

Laatst bewerkt:
Nee, ten eerste wordt de TV weer overspoeld met huichelachtige BNR's. Dit is zo zielig doneer dit en dat, makkelijk praten als je way overpriced salaris krijgt voor één of andere soapserie. Net zoals Bill Gates en zijn gelijken, ze doneren de helft van hun vermogen, tja dan hebben ze nog een paar miljard op hun banksaldo. Als ik zoveel geld zou hebben, dan zou ik er ook niet van wakker liggen.

Ten tweede, het meeste geld komt niet aan op de plaats van bestemming, lang leve de corruptie in zulke landen. Hiervoor zijn genoeg voorbeelden van te vinden, Tsunami, Haïti etc...

Ten derde, we hebben genoeg problemen in Nederland, laten we die maar eerst oplossen voordat we ergens anders als de verlosser gaan spelen.

Daarnaast is dit natuurlijke selectie van moeder aarde, survival of the fittest.

De problemen in Nederland zijn niet te overzien. Beter laten we hen geld hierheen sturen, huichelaars!

True, als die Pakistanen hier eerst geld heen sturen, kunnen we eerst hier alles op orde maken en daarna kunnen we hen misschien nog wel helpen.

Niks..

Geen denken aan.

Ben het zowaar met BeginnerBB eens.

Dat heb je wel vaker gezegd. Het woordje 'zowaar' verliest dan wel zijn waarde he, begrijp je dat?

Nee, als Westen mogen we normaal kapotvallen, lossen ze het lekker zelf maar op, ze hebben iig genoeg drinkwater.

Nederland speelt voor de verandering weer eens moeder Theresa de h**r van Europa. In de bejaardenzorg hebben we pyjamadagen omdat er geen geld is voor personeel om ouderen fatsoenlijk aan te kleden (en geen wonder dat er geen personeel is, het salaris van deze hardwerkende mensen is om van te janken). In Nederland leven er bijna 10.000 huishoudens van de voedsel bank. In de gehandicaptenzorg staan mensen die dringend hulp nodig hebben op een lange wachtlijst omdat er geen geld is deze mensen hulp te bieden. Kortom: het geld is op! of toch niet!?!

Een zielige reclame op tv en ineens komt er 16 miljoen tevoorschijn waarvan waarschijnlijk nog geen 2% terecht komt bij de mensen die het echt nodig hebben. De overige 98% komt in handen van de directie van hulporganisaties, en de grote mannen van de Taliban. Kijk eens naar de ramp in Haiti, die mensen wonen nog steeds in tentenkampen, waar ze leven van één schaaltje rijst en een glas melk per dag.

Goedzo Den Haag, we gaan de goeie kant op :thumb:

Terug
Naar boven