Galen
Peter Bond
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Supplementen
Anabolen
Technologie
Wetenschap
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 22.777
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Het betrekken van een god is dan slechts een verlenging van het probleem.Nja wie weet lukt het ons ooit nog. Maar dan nog blijft het uitzonderlijk dat het zomaar op een planeetje in ons zonnestelsel is gebeurd![]()
En dan ga ik me weer afvragen waarom er natuurkundige principes en wetten bestaan die dit allemaal mogelijk makenWaarom is er íets? Er zullen altijd vragen blijven die niet verklaarbaar zullen zijn.

Waarom is er íets? Er zullen altijd vragen blijven die niet verklaarbaar zullen zijn.
Nog een evolutionair voorbeeld --> De zenuw bij een giraffe die loopt van de hersenen naar het strottenhoofd begint bij de hersenen, vervolgens loopt hij 5mm langs het strottenhoofd om dan langs de gehele nek naar het hart te lopen en daar onder de aorta een boog maakt om weer naar boven te lopen en uiteindelijk op het strottenhoofd uit te komen. De voorouders van de giraffe hadden nog geen lange nek en daar loopt de zenuw precies zo. Net als bij de mens trouwens. Waarom zou een oneindige intelligentie nu in godsnaam zo'n ontwerp verzinnen en deze zenuw niet direct aansluiten zonder een omweg te maken van 6m. Giraffe heeft ook precies evenveel nekwervels als een mens wat ook niet toevallig is. Nog zo´n voorbeeld heb je trouwens met de uterus alhoewel ik de details zou moeten opzoeken. Deze maakt ook een omweg vanwege het latere inzakken van de balzak.