Enjee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 22%
Geloof jij in een god?
maakt niet uit welke, licht aub toe waarom
maakt niet uit welke, licht aub toe waarom

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nope.
Aangezien er geen tastbaar bewijs is geloof ik niet. Heb geen zin om 100 jaar te geloven en dan erachter te komen dat er niks meer is.
Je moet er gewoon iets van maken in de tijd dat je hier bent!!
tuurlijk niet.. is toch net zoiets als in sinterklaar geloven... dat mensen zo dom kunnen zijn...
"hoi ik ben god... ja.. ja ... dat klopt ik heb alles! gemaakt.. ja alles komt door mij.."![]()
Jullie gaan nu allemaal straight to hell...dat besef je tochNee! Never nooit niet! Iets geloven waar echt 0 bewijs van is dat het bestaat gaat er bij mij niet in. Wat anderen doen moeten zij weten als ze me er maar niet mee lastigvallen (zoals jehova's bijv)

Dat mannelijk karakter zit er idd wel altijd in, blijkbaar was het moeilijk om zich een god voor te stellen die van het "zwakke geslacht" is. Maar als je logisch nadenkt heeft hij (of liever het) helemaal geen geslacht, het is immers geen levend wezen dat zich moet kunnen voortplanten.het gaat er mij vooral om dat de drie grote religies nu net (toevallig) de vorm hebben dat het uitvindseltjes zijn van de mens zelf, in een menselijke taal geschreven zijn, rond de menselijke problematiek draaien, en er een nogal vrij autoritair (lees mannelijk) karakter er op nahouden.
rarara hoe zou het toch komen
Mocht ik een religie verzinnen, ik zou het toch allemaal wat grotesker maken, en minder aardse kenmerken meegeven.