Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope.
Aangezien er geen tastbaar bewijs is geloof ik niet. Heb geen zin om 100 jaar te geloven en dan erachter te komen dat er niks meer is.
Je moet er gewoon iets van maken in de tijd dat je hier bent!!
En waar zijn de resten van die miljoen Israelieten die 40 jaar hebben rondgedoold in de Sinai-woestijn? Gedurende hun exodus moeten ze toch wel ergens kampementen hebben opgezet lijkt me, anders zouden ze het geen 40 jaar hebben volgehouden. Daar waar we van kleine nederzettingen die zijn opgetekend in historische geschriften vaak nog wel sporen vinden. Dat zijn dan nederzettingen met enkele honderden personen, maar wonder boven wonder vinden we geen spoor van die miljoenen Israelieten.
Dust to dust, ashes to ashes?
bewijs dat er geen god bestaat is er overigens ook niet.
Al die domme onzin, seriously. Wat voor een mong**l moet je niet zijn om nog in zo'n sprookjes te geloven...
Ook niet nodig, er is ook geen bewijs dat het vliegend spaghettimonster niet bestaat. Zullen we daar maar een religie voor bedenken dan? De mens heeft zijn goden verzonnen, de kinderlijke beschrijving van de wereld die blijkt uit de geschriften maakt dat wel duidelijk.
De enige geschriften die enigzins dichtbij komen qua ontstaan van de wereld zijn de Hindoeistische geschriften, de rest van de geschriften zijn vreselijk inaccuraat. Alleen met kunst en vliegwerk zoals Michael Behe, Kent Hovind en andere dwazen dat doen kan je de bijbel nog enigzins wetenschappelijk verklaren.
Als mensen er nou gelukkig van worden. Zolang ze anderen die niet geloven of in iets anders geloven maar met rust laten.
bewijs dat er geen god bestaat is er overigens ook niet.
en dat kan niet als je gelovig bent?
Ik geloof overigens niet.

Gelukkig worden door verhaaltjes van 2000 jaar geleden. You're just proving my point...Als mensen er nou gelukkig van worden. Zolang ze anderen die niet geloven of in iets anders geloven maar met rust laten. Maar dat schijnt er moeilijk te zijn voor de sommige religies.

[FONT=trebuchet ms,arial,helvetica]In the beginning there was neither existence nor non- existence; there was no atmosphere, no sky, and no realm beyond the sky. What power was there? Where was that power? Who was that power? Was it finite or infinite?[/FONT][FONT=trebuchet ms,arial,helvetica] [/FONT]
[FONT=trebuchet ms,arial,helvetica]
[/FONT][FONT=trebuchet ms,arial,helvetica]There was neither death nor immortality. There was nothing to distinguish night from day. There was no wind or breath. God alone breathed by his own energy. Other than God there was nothing.[FONT=trebuchet ms,arial,helvetica] [/FONT]
In the beginning darkness was swathed in darkness. All was liquid and formless. God was clothed in emptiness.[/FONT]
[/FONT][FONT=trebuchet ms,arial,helvetica]Then fire arose within God; and in the fire arose love. This was the seed of the soul. Sages have found this seed within their hearts; they have discovered that it is the bond between existence and non-existence.[/FONT][FONT=trebuchet ms,arial,helvetica] [/FONT]
[/FONT][FONT=trebuchet ms,arial,helvetica]Who really knows what happened? Who can describe it? How were things produced? Where was creation born? When the universe was created, the one became many. Who knows how this occurred?
Did creation happen at God's command, or did it happen without his command? He looks down upon creation from the highest heaven. Only he knows the answer -or perhaps he does not know.[/FONT]
misschien wel en toch blijf ik het nog altijd dikke onzin vinden.
Nee ik ben niet gelovig, omdat god een kl***zak is.
nog een prachtreden !!!