- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Infinity zei:

Cossieboy zei:Pfff, wat een volhouders hier!![]()
Ik ga hier niet vermelden welke spullen ik had omdat ik niet zeker ben dat het ook wel eens aan mij kan liggen dat ik nog niet reageerde.
Ken een aantal personen die precies dezelfde spullen van dezelfde persoon hadden,en zij gingen er zeer goed op.
Ik ga dus geen merken noemen omdat er momenteel in Nederland slechts 2 verspreiders van deze spullen zijn en die 2 ken ik zeer goed en ik ga dus geen slechte reclame maken zonder dat ik zeker weet dat het niet aan mij ligt.(die 2 vinden het ook k*t,hebben dit nog nooit gezien)
Heb nu dus bij dezelfde persoon Naposims gehaald en ga daar volgende week mee beginnen.
Eens zien of ik wel reageer op D-boll.
Die Lange zei:Snap je probleem niet dat je niet gewoon kunt zeggen van welk merk die zooi is, of ben je bang om zoveel stront over je heen te krijgen als mij met m'n verhaal over dat ik slecht ging op GS?
Slechts 2 verspreiders van die spullen??
En dat geloof je zelf? Klinkt erg onwaarschijnlijk.......of is het een nieuw "home made" merk?
Cossieboy zei:Pfff, wat een volhouders hier!![]()
Ik ga hier niet vermelden welke spullen ik had omdat ik niet zeker ben dat het ook wel eens aan mij kan liggen dat ik nog niet reageerde.
Ken een aantal personen die precies dezelfde spullen van dezelfde persoon hadden,en zij gingen er zeer goed op.
Ik ga dus geen merken noemen omdat er momenteel in Nederland slechts 2 verspreiders van deze spullen zijn en die 2 ken ik zeer goed en ik ga dus geen slechte reclame maken zonder dat ik zeker weet dat het niet aan mij ligt.(die 2 vinden het ook k*t,hebben dit nog nooit gezien)
Heb nu dus bij dezelfde persoon Naposims gehaald en ga daar volgende week mee beginnen.
Eens zien of ik wel reageer op D-boll.

Cossieboy zei:Interesseert me niks als iemand mij wil afzeiken als ik het hier neerklets.
Het gaat er mij om dat ik geen spullen ga afkraken als ik niet zeker weet dat het shit is.
En ja slechts 2 verspreiders,waren er 4 maar die zitten nu in de nor.
Iedereen hier mag denken wat ie wil,maar totdat ik 100% zekerheid heb en vergelijkingsmateriaal heb gebruikt noem ik geen merk.
Geen nood heb overal veel HR foto's van gemaakt,dus als blijkt dat ik toch genept ben dan gooi ik de foto's hier op t forum
Voor mijn part is de discussie nu gesloten.

Cossieboy zei:Interesseert me niks als iemand mij wil afzeiken als ik het hier neerklets.
Het gaat er mij om dat ik geen spullen ga afkraken als ik niet zeker weet dat het shit is.
En ja slechts 2 verspreiders,waren er 4 maar die zitten nu in de nor.
Iedereen hier mag denken wat ie wil,maar totdat ik 100% zekerheid heb en vergelijkingsmateriaal heb gebruikt noem ik geen merk.
Geen nood heb overal veel HR foto's van gemaakt,dus als blijkt dat ik toch genept ben dan gooi ik de foto's hier op t forum
Voor mijn part is de discussie nu gesloten.
Lauw zei:Cossieboy moet het zelf weten als hij niet wil zeggen om welke spullen het gaat.
Dat betekend alleen wel dat echt niemand je een aanwijzing kan geven of het nepspul is of echte shizzle.
@ cossieboy: ga eens heel systematisch alles na wat je nodig hebt voor een goede vooruitgang. Dus, slaap je voldoende? Eet je goed en genoeg? Trainje wel goed? Etc etc. Als je 100% zeker weet dat je al deze zaken goed aanpakt dan is de kans erg groot dat je gewoon fake rotzooi hebt.
Maar als je eetschema of manier van trainen niet deugd dan is de kans erg groot dat je maar heel weinig van je a.a.s merkt.
hardgainers zei:Hoor normaal over MRP alleen maar goede verhalen, vreemd.....![]()
Cossieboy zei:Je hebt helemaal gelijk hoor.
Ik had beter een andere vraagstelling kunnen hanteren bij het openen van dit topic.
Mijn vraag zou dan zijn; komt het vaker voor dat mensen bij gebruik van de bovenstaande AS niet reageren na 2 weken?
En ja wie A zegt moet ook B zeggen,ben ik het helemaal mee eens.
Alleen zit ik zo dicht op de bron dat ik dat (nog) niet doe.