Sasquatch
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 115kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks man.
hoezo?haha, nou dat is ook wel minst leuke oefening van het schema, eigenlijk zou ik dips en chin ups moeten supersetten, maar na 5 chin ups is het bij mij al afgelopen10x10 biceps curls. Ik zou helemaal gek worden serieus.

jah mn borst begint wel iets meer vorm te krijgen en mn benen kan ik het ook al wel een beetje zien, elke ochtend weeg ik me op nuchtere maag en elke dag nog 200gr afgevallen maar vandaag was ik het zelfde als gister maar dat komt denk ik omdat ik gister bijna niks heb gedaan. ik kan het ook merken aan mn broeken die zitten ook steeds losserMerk je al wat verschil als je in de spiegel kijk of op de weegschaal staat?

Bij de 5e en 6e week eet ik alleen als ontbijt nog maar carbs, kan ik dat niet beter verdelen over een paar maaltijden? of gewoon laten zoals het nu is?
haha, nou dat is ook wel minst leuke oefening van het schema, eigenlijk zou ik dips en chin ups moeten supersetten, maar na 5 chin ups is het bij mij al afgelopen![]()