Fitness Seller

Gesponsord door XXL NUTRITION: meet in Mikes Gym 29 okt (Amsterdam Noord)

Peiling Peiling Trainen en eten of alleen trainen?

• Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk idee van een meeting. Het etentje sla ik even over (ik heb die avond een concert), eens kijken of ik oppas kan regelen die middag.

• Like
Waarderingen: AK
Kan ik voor trainen en eten aansluiten met 2 man?

@Sjimpiej1986 in de gym gaf je aan dat je mij niet zag staan op de lijst, sta ik er inmiddels wel op? Just to be sure :P

Den bosch - Amsterdam, heb nog 1 plek + kofferbak ruimte als iemand mee wilt rijden.

Als er nog mensen vanuit omgeving Utrecht komen let me know. Ik heb ook nog ruimte in in de auto. :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
@ak komt vanuit Schijndel en hij wil nog iets eten onderweg.
@Diego1999 als jij om 10:15u hier kunt zijn: https://www.google.com/maps/place/C...daca09bc738115ff!8m2!3d51.6510857!4d5.3066003
Kom ik daar ook naartoe.

Rijden we vanuit daar met z'n 3en naar @MetalNDeadlifts , daar zullen we zo rond 10:40 uur zijn. Zijn we om 11:25u bij Mikes gym, hebben we onderweg nog ergens 35min om iets naar binnen te proppen.
Zijn jullie dan om 11.25 bij mikes gym of om 12.00 door de ruimte van 35 minuten eten?

• Topic Starter Topic Starter
Zijn er nog mensen die met het ov komen? Ik kan wel stukje omrijden en wat mensen oppikken bij bijvoorbeeld pont tegenover centraal station, eind halte noord-zuid lijn, bushalte oostzaan oid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven