- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
bukkake?Zullen we de meet anders gewoon afsluiten met een orgie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bukkake?Zullen we de meet anders gewoon afsluiten met een orgie.
GezelligLeuk idee van een meeting. Het etentje sla ik even over (ik heb die avond een concert), eens kijken of ik oppas kan regelen die middag.
Ik ga toch maar even mijn agenda nog eens nakijken.Zullen we de meet anders gewoon afsluiten met een orgie.
Jij bent toch "gelukkig getrouwd"?Ik ga toch maar even mijn agenda nog eens nakijken.
Monogamie is propaganda.
Yes, zal er zijn!@ak komt vanuit Schijndel en hij wil nog iets eten onderweg.
@Diego1999 als jij om 10:15u hier kunt zijn: https://www.google.com/maps/place/C...daca09bc738115ff!8m2!3d51.6510857!4d5.3066003
Kom ik daar ook naartoe.
Rijden we vanuit daar met z'n 3en naar @MetalNDeadlifts , daar zullen we zo rond 10:40 uur zijn. Zijn we om 11:25u bij Mikes gym, hebben we onderweg nog ergens 35min om iets naar binnen te proppen.
Ja hoor, ik zal je erbij zetten 👌🏼

Zeker weten! Je staat als ere gast 👊🏼@Sjimpiej1986 in de gym gaf je aan dat je mij niet zag staan op de lijst, sta ik er inmiddels wel op? Just to be sure![]()
Zijn jullie dan om 11.25 bij mikes gym of om 12.00 door de ruimte van 35 minuten eten?@ak komt vanuit Schijndel en hij wil nog iets eten onderweg.
@Diego1999 als jij om 10:15u hier kunt zijn: https://www.google.com/maps/place/C...daca09bc738115ff!8m2!3d51.6510857!4d5.3066003
Kom ik daar ook naartoe.
Rijden we vanuit daar met z'n 3en naar @MetalNDeadlifts , daar zullen we zo rond 10:40 uur zijn. Zijn we om 11:25u bij Mikes gym, hebben we onderweg nog ergens 35min om iets naar binnen te proppen.
De tweede natuurlijkZijn jullie dan om 11.25 bij mikes gym of om 12.00 door de ruimte van 35 minuten eten?
heb een 35min snelweg maaltijd buffer gepakt.Toppie 👌🏼 je weet het nooit met jullie trainingsbeesten he, zou zomaar weer training van 3 uur kunnen worden 😉De tweede natuurlijkheb een 35min snelweg maaltijd buffer gepakt.
Haha, wij gaan daar vrij strak op tijd zijn ga ik vanuit.Toppie 👌🏼 je weet het nooit met jullie trainingsbeesten he, zou zomaar weer training van 3 uur kunnen worden 😉
Toppie 💪🏼Haha, wij gaan daar vrij strak op tijd zijn ga ik vanuit.