AndroidHealthClinic

Gesponsord door XXL NUTRITION: meet in Mikes Gym 29 okt (Amsterdam Noord)

Peiling Peiling Trainen en eten of alleen trainen?

• Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie dat we kunnen trainen tot 15.00 en we rond 17.30 gaan eten. Ik ga wel even mee drankje doen en bijbabbelen na 15.00 maar zal niet aansluiten bij het eten om 17.30; @Sjimpiej1986 kan je mij van de eten lijst halen voor het eten?

Iets met cut en doel einde 2022 😅 Afgelopen week in buitenland te veel de teugels laten vieren, dus moet nu ff weer aan de bak. Ik ken mezelf dat wordt ongegeneerd vreten....

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie dat we kunnen trainen tot 15.00 en we rond 17.30 gaan eten. Ik ga wel even mee drankje doen en bijbabbelen na 15.00 maar zal niet aansluiten bij het eten om 17.30; @Sjimpiej1986 kan je mij van de eten lijst halen voor het eten?

Iets met cut en doel einde 2022 😅 Afgelopen week in buitenland te veel de teugels laten vieren, dus moet nu ff weer aan de bak. Ik ken mezelf dat wordt ongegeneerd vreten....
Hey hey, Ja zit een best ga tussen helaas. Gezellig dat je wel mee gaat een drankje doen.
Heerlijk he cutten, doelen en uit eten :roflol: de perfecte combi. Ik pas de lijst aan :thumb:

@Sjimpiej1986 ik kan helaas ook niet mee om te eten ivm iemand die mee rijdt. Dus wordt alleen trainen. Ik en 1 gast. Tot zaterdag💪🏽

• Topic Starter Topic Starter
Sorry voor mijn late reactie, helaas zal ik het trainen niet meer redden die dag door mijn laatste rijles voor mijn examen maandag. Ik zal er wel voor zorgen dat ik er bij het eten er nog bij zal zijn 💪🏻
Gezellig!

• Like
Waarderingen: yule
Stelletje autisten alsof 1 dag de boel verkloot.

Ja joh, alsof één dagje vrij vragen de boel verkloot!

😊
Ik had dit weekend al gereserveerd. Heb zelfs twee dagen vrij genomen. Bezetting is aardig krap dus ja.

Er is een reden dat ik op afgelopen zaterdag gestemd heb hè want ik kan volgende week niet

Ik had dit weekend al gereserveerd. Heb zelfs twee dagen vrij genomen. Bezetting is aardig krap dus ja.

Er is een reden dat ik op afgelopen zaterdag gestemd heb hè want ik kan volgende week niet
Wat t ook is... Is wil best een briefje voor je schrijven dat je ongesteld bent, en niet kan komen? :heart:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven