- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
als jij maar neit ongesteld bentWat t ook is... Is wil best een briefje voor je schrijven dat je ongesteld bent, en niet kan komen?![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als jij maar neit ongesteld bentWat t ook is... Is wil best een briefje voor je schrijven dat je ongesteld bent, en niet kan komen?![]()

Nee chagrijnig is ze sowieso wel

Dus linksom rechts ?Heb geen grafische/designers opleiding gevolgd, maar:
Vanaf de (snel)weg naar Oostzaan toe kom je op de rode pijl, pakt de rotonde eerste afslag rechts, dan langs pomp station en kunt dan parkeren bij alle groene strepen. Parkeren is daar gratis. Rode pijltje is de ingang:
![]()
Kunt ook via binnendoor buitenom rijden, dat is eigenlijk nog het snelste
En daarna ga je weer naar huis?
Ben ik even blij dat ik niet mee ga eten 🧐Wie er als laatste is vandaag betaald de sushi rekening!
Yes, dan voor het eten weer terug👌🏼
Maakt niet uit, eten wij een keertje met z'n tweeen, dan kan je dat betalen.Ben ik even blij dat ik niet mee ga eten 🧐
Ik heb de gave altijd te laat te zijn...

You're a smooth mofo!Maakt niet uit, eten wij een keertje met z'n tweeen, dan kan je dat betalen.![]()
+1

Was jij nou die gozer die op oudere vrouwen viel? Zo ja, dan heb ik dat wel er wel voor over 😉Maakt niet uit, eten wij een keertje met z'n tweeen, dan kan je dat betalen.![]()
Sure.Stress hier omdat ik geen slotje kan vinden 😅 is er iemand die er 1tje over heeft die ik mag lenen?