Die calves van
@wovano LOL. Letterlijk een foetus. Blijft bizar om te zien.
Is die blonde chick rechtsmidden nou mijn grote vriendin
@Gremlin? En waarom sta jij niet erop
@ryan r?
Ik ben ook benieuwd naar die blondine. Had geen idee dat die er bij hoorde. Maar dat was volgens mij niet Gremlin. Was zoiezo lastig te bepalen wie erbij hoorde, want het zat vol met non-DBB'ers in die gym.
Het was telkens weer een puzzel wie je aan moest spreken.
Maar wat een praatjes van iedereen

De oren werden van je kop geluld. Heb dan ook maar met een paar mensen kunnen praten.
@Japio jij bent online te bescheiden. Lean, sterk, atletisch EN vol. Met je 44 incline. En dat allemaal natty. Waar is je log, waar zijn je fysiek shots? Want zo bescheiden ben je niet in het echt, je bleef maar lullen.
@vntl heb ik niet kunnen spreken, maar die praat dus heel anders in het echt dan je zou verwachten. En huge, die is wovano nog wel fftjes voor ben ik bang. Natty87 ging lekker zwanger benchen overigens. Dat moet je ook een keer gezien hebben.
@Nootmuskaatje ook een stuk groter in het echt dan je zou verwachten. Men is gewoon echt bagger met foto's nemen op dit forum, dat is wel duidelijk geworden.
Ik ben hem na de training geboekt, de plicht riep. Dus geen mooi XXL-tasje + groepshot voor mij.