MuscleMeat

Gesponsord door XXL NUTRITION: meet in Mikes Gym 29 okt (Amsterdam Noord)

Peiling Peiling Trainen en eten of alleen trainen?

• Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
20221029_150419.jpg
Vlnr: @Portonia1 + vriendin, @Japio, @Nootmuskaatje, @MetalNDeadlifts, @Furryx94, @Onit, @vntl, ik, @Kloontje, @Sjimpiej1986, @Diego1999, @PartyMarty, @Gremlin, @jhonfromtokyo, vriend van @Aeresan, @ak, vriend van @Col_inc, @Aeresan, @Col_inc

Ik ben ook benieuwd naar die blondine. Had geen idee dat die er bij hoorde. Maar dat was volgens mij niet Gremlin. Was zoiezo lastig te bepalen wie erbij hoorde, want het zat vol met non-DBB'ers in die gym.
Jawel, was ik. Zag/herkende jou wel, maar ik was op dat moment zo bezweet, ik dacht ik zeg later wel even hallo 😬
Die calves van @wovano LOL. Letterlijk een foetus. Blijft bizar om te zien.

Is die blonde chick rechtsmidden nou mijn grote vriendin @Gremlin? En waarom sta jij niet erop @ryan r?
Yes
Heeft @Gremlin zich nu op de foto weer tussen @PartyMarty en @ak gepositioneerd? Smooth operator!
Met @PartyMarty kan ik goed dom ouwehoeren, dat vind ik wel gezellig

Ze wilde zo graag mee naar Brabant:D
Ja, ik maar smeken of ik alsjeblieft mee mocht. Maar nee hoor, niets daarvan. Keihard ben je!

Hebben jullie Henk123456 nog gezien vandaag met ze 20 maten 😂

Jawel, was ik. Zag/herkende jou wel, maar ik was op dat moment zo bezweet, ik dacht ik zeg later wel even hallo 😬

Yes

Met @PartyMarty kan ik goed dom ouwehoeren, dat vind ik wel gezellig

Ja, ik maar smeken of ik alsjeblieft mee mocht. Maar nee hoor, niets daarvan. Keihard ben je!
Dus jij was die dame die semi verlegen aan mij en nootmuskaatje ging vragen of ze het ab apparaat mocht gebruiken? :roflol:

God en dan die grote muil van je online. Blijk je gewoon een verlegen lieverd te zijn. Jammer dat je niet hi zei tegen me.

Volgende x train ik wel met je mee want volgens mij ging je solo. Daarom dacht ik ook dat je er niet bij hoorde.

P.S. een beetje zweet kan best sexy zijn.

Dus jij was die dame die semi verlegen aan mij en nootmuskaatje ging vragen of ze het ab apparaat mocht gebruiken? :roflol:

God en dan die grote muil van je online. Blijk je gewoon een verlegen lieverd te zijn. Jammer dat je niet hi zei tegen me.

Volgende x train ik wel met je mee want volgens mij ging je solo. Daarom dacht ik ook dat je er niet bij hoorde.

Neem volgende keer rozen mee en leg ze voor het apparaat

Ik had het gewoon ff gehad, maar dat inschattingsvermogen van jou laat wel vaker te wensen over

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven