AndroidHealthClinic

Gesponsord door XXL NUTRITION: meet in Mikes Gym 29 okt (Amsterdam Noord)

Peiling Peiling Trainen en eten of alleen trainen?

• Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus jij was die dame die semi verlegen aan mij en nootmuskaatje ging vragen of ze het ab apparaat mocht gebruiken? :roflol:

God en dan die grote muil van je online. Blijk je gewoon een verlegen lieverd te zijn. Jammer dat je niet hi zei tegen me.

Volgende x train ik wel met je mee want volgens mij ging je solo. Daarom dacht ik ook dat je er niet bij hoorde.

P.S. een beetje zweet kan best sexy zijn.
Als jij zo'n Casanova bent maakt het niet uit of @Gremlin wel of niet bij DBB hoort. Dan had je haar versierd en of met haar getraind als je haar zag zitten.

• Like
Waarderingen: Onit
Niet zo jelly, ga lekker weer voor de 1000ex over dezelfde chick heen kerel. succes daarmee. beetje opscheppen dat je 14x per week je chick neukt :roflol:
Ik doe niet jelly.
En ik heb er nieteens rozen voor hoeven wegleggen, is dat wat💘.
En die "chick" is wel mn verloofde die ik al 17 jaar heb en altijd er voor mij en mn kinderen is, terwijl jij ondertussen een troostprijs bent voor afdankertjes die het internet afstruinen om hun onzekerheden bevestigd te zien hebben door mannen zoals jou als een bordspel te bespelen.

Love you too❤❤

Ik doe niet jelly.
En ik heb er nieteens rozen voor hoeven wegleggen, is dat wat💘.
En die "chick" is wel mn verloofde die ik al 17 jaar heb en altijd er voor mij en mn kinderen is, terwijl jij ondertussen een troostprijs bent voor afdankertjes die het internet afstruinen om hun onzekerheden bevestigd te zien hebben door mannen zoals jou als een bordspel te bespelen.

Love you too❤❤
Voordat dit weer in eindeloos gejankt eindigt, laten we dit zeggen.

Jij bent blij met jouw dame, nietwaar? Daar heb jij wat aan. Zij is jouw steun en toeverlaat.

Ik ben blij met de fase waar ik in zit. Ik ben op jacht. En dat gaat niet altijd zonder slag of stoot.

Maar ik ga ervoor en ik kom steeds meer daar waar ik wil zijn. Ik mag in mijn handjes wrijven, laat ik het zo zeggen.

Ooit hoop ik te hebben wat jij hebt, maar nu nog even niet.

A06FE3D0-E53F-40E9-8E55-3CB445494E60.jpeg

Rabeko sauzen @apfelstrudel

Voordat dit weer in eindeloos gejankt eindigt, laten we dit zeggen.

Jij bent blij met jouw dame, nietwaar? Daar heb jij wat aan. Zij is jouw steun en toeverlaat.

Ik ben blij met de fase waar ik in zit. Ik ben op jacht. En dat gaat niet altijd zonder slag of stoot.

Maar ik ga ervoor en ik kom steeds meer daar waar ik wil zijn. Ik mag in mijn handjes wrijven, laat ik het zo zeggen.

Ooit hoop ik te hebben wat jij hebt, maar nu nog even niet.
Ik gun het je echt van harte. Ik vind je ook een toffe kerel.
Maar een diss krijg je altijd terug😄

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven