- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Heb je een link? Wil al een tijdje voor iets trainen. Misschien wel cool!
IronMan & IronMaiden
10 december in Amsterdam
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je een link? Wil al een tijdje voor iets trainen. Misschien wel cool!
Zet hem op 👌Maandag begint me prep 104/105kg word zakken naar -90 ben benieuwd
Klinkt als een goed idee HenkZo wat een gym zeg ik zit er ook aan te denken om te komen tegen die tijd.
70 kg dumbells heb je ook bijna nergens meer lijkt me wel gaaf die weer eens te pressen op de inclines.
Heb zelf iig nog niemand de 70kg dumbbells zien aanraken daar haha, volgens mij zelfs niet boven de 50. Zag dat ze sinds vandaag ook een standaard hebben vanwaar je je dumbbells lift zodat je niet met de zware gewichten hoeft te klooien om ze in de startpositie te krijgen tijdens chest of shoulder press.Ja dat goed krijgen is ellende.Klinkt als een goed idee HenkHeb zelf iig nog niemand de 70kg dumbbells zien aanraken daar haha, volgens mij zelfs niet boven de 50. Zag dat ze sinds vandaag ook een standaard hebben vanwaar je je dumbbells lift zodat je niet met de zware gewichten hoeft te klooien om ze in de startpositie te krijgen tijdens chest of shoulder press.
Haha je kunt hem altijd even mailen via de contact gegevens op zijn siteKun je mike vragen of ik de motor binnen mag parkeren als ik langskom? Doe hem maar de groeten van ome henk hij kent me nog wel.

Als jij de 70kgs bankdrukt is jouw eten op mijZo wat een gym zeg ik zit er ook aan te denken om te komen tegen die tijd.
70 kg dumbells heb je ook bijna nergens meer lijkt me wel gaaf die weer eens te pressen op de inclines.

Als hij echt 148kg weegt lukt hem dat zeker wel.
klinkt als een mooie uitdaging

Net alsof Larry Wheels langs komt bij de meet want iemand gaat zn borst scheuren.
Hahaha shit je maakt me bang 🤣
Ik ben een man van mijn woord @Henk123456 incline dumbbell press 10 reps en je eet dezelfde avond gratis
Nu heb je al verhoogd van 1 rep naar 10 repsIk ben een man van mijn woord @Henk123456 incline dumbbell press 10 reps en je eet dezelfde avond gratis

Ssshhhtt, ik had nooit aantal reps duidelijk gemaakt. Zet het nu op papier

Te laat.Ssshhhtt, ik had nooit aantal reps duidelijk gemaakt. Zet het nu op papier![]()
70 kg bankdrukken 1 keer ?
10 reps
Net zei je nog 1 keer wat is het nu ?Ik ben een man van mijn woord @Henk123456 incline dumbbell press 10 reps en je eet dezelfde avond gratis
Hmmm ik zei 70kg bankdrukken, noemde nog geen reps. Maar isgoed laten we dan tussenin nemen en gaan voor 5 repsNet zei je nog 1 keer wat is het nu ?
1 keer staat zwart op wit.
Weet niet of 10 lukt gezien ik de dumbells nooit vast heb. Vroeger drukte ik bij tfc altijd makkelijk 60 kg schuin. En met mij meerdere anderen @RonReves kan dit bevestigen.
Nu hebben alle gyms maar tot 50 kg dus 60 kg c 10 lukt me sowieso wel. 70 weet ik niet