MuscleMeat

Gesponsord door XXL NUTRITION: meet in Mikes Gym 29 okt (Amsterdam Noord)

Peiling Peiling Trainen en eten of alleen trainen?

• Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Maandag begint me prep 104/105kg word zakken naar -90 ben benieuwd

Zo wat een gym zeg ik zit er ook aan te denken om te komen tegen die tijd.

70 kg dumbells heb je ook bijna nergens meer lijkt me wel gaaf die weer eens te pressen op de inclines.

• Topic Starter Topic Starter
Zo wat een gym zeg ik zit er ook aan te denken om te komen tegen die tijd.

70 kg dumbells heb je ook bijna nergens meer lijkt me wel gaaf die weer eens te pressen op de inclines.
Klinkt als een goed idee Henk :flexbiceps: Heb zelf iig nog niemand de 70kg dumbbells zien aanraken daar haha, volgens mij zelfs niet boven de 50. Zag dat ze sinds vandaag ook een standaard hebben vanwaar je je dumbbells lift zodat je niet met de zware gewichten hoeft te klooien om ze in de startpositie te krijgen tijdens chest of shoulder press.

Klinkt als een goed idee Henk :flexbiceps: Heb zelf iig nog niemand de 70kg dumbbells zien aanraken daar haha, volgens mij zelfs niet boven de 50. Zag dat ze sinds vandaag ook een standaard hebben vanwaar je je dumbbells lift zodat je niet met de zware gewichten hoeft te klooien om ze in de startpositie te krijgen tijdens chest of shoulder press.
Ja dat goed krijgen is ellende.

70 lukt me wel 60 heb ik een maandje terug nog makkelijk gedrukt gaaf hoor.

Kun je mike vragen of ik de motor binnen mag parkeren als ik langskom? Doe hem maar de groeten van ome henk hij kent me nog wel.

Ik ben een man van mijn woord @Henk123456 incline dumbbell press 10 reps en je eet dezelfde avond gratis
Net zei je nog 1 keer wat is het nu ?

1 keer staat zwart op wit.

Weet niet of 10 lukt gezien ik de dumbells nooit vast heb. Vroeger drukte ik bij tfc altijd makkelijk 60 kg schuin. En met mij meerdere anderen @RonReves kan dit bevestigen.

Nu hebben alle gyms maar tot 50 kg dus 60 kg c 10 lukt me sowieso wel. 70 weet ik niet

Net zei je nog 1 keer wat is het nu ?

1 keer staat zwart op wit.

Weet niet of 10 lukt gezien ik de dumbells nooit vast heb. Vroeger drukte ik bij tfc altijd makkelijk 60 kg schuin. En met mij meerdere anderen @RonReves kan dit bevestigen.

Nu hebben alle gyms maar tot 50 kg dus 60 kg c 10 lukt me sowieso wel. 70 weet ik niet
Hmmm ik zei 70kg bankdrukken, noemde nog geen reps. Maar isgoed laten we dan tussenin nemen en gaan voor 5 reps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven