- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Yes die worden gebruikt sporadisch door mensen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes die worden gebruikt sporadisch door mensen
Mijn vorige sportschool had ik geselecteerd omdat ze op hun website beweerden dat ze 60kg dumbbells zouden hebben. Die bleken er niet meer te zijn...3 reps. Ik moet erop trainen drukken lukt qua kracht wel maar je hebt hier in de buurt geen gym met 70 kg dumbbells
Nee, ze zitten nog in plasticfolie te wachten tot koning Arthur ze uit het stenen rek lift.
Als iemand labiel is ben jij het wel met je 77kg afvallen.
Ja daar ben ik het wel mee eens.Als iemand labiel is ben jij het wel met je 77kg afvallen.
Waarom nu zo ik doe juist lief tegen je de laatste tijd.@Henk123456 beter laat je die 70kg dumbell op je kop vallen dan zijn we van je irritante gezwam af
Vroeger bij papa mike heb ik ooit ook eens met 80 kg dbs getraind. Back to basics....Gym hier in de buurt heeft 80kg db's. Baas boven baas.
@rippedmeeuw is real life Shutter Island.Waarom nu zo ik doe juist lief tegen je de laatste tijd.
Ia dat omdat je opgenomen bent in die instelling waar je nu zogenaamd werkt?.
Ik wil ook wel bij jou slapen hoor? Wel schattig dat je jaloers wordt.
Tuurlijk Henkie, ik reserveer een bedje voor je in de psychiatrische kliniek hiero!Top @LJ mag ik dan aan het eind van de avond na het eten en de h**r neuken bij jou slapen?

Zou je misschien henk niet meer willen pesten? Hij kwam gister naar mij toe en vertelde mij dat hij het zich gekwestst voelt maar het niet durft te zeggen tegen u.Tuurlijk Henkie, ik reserveer een bedje voor je in de psychiatrische kliniek hiero!
zit je gelijk helemaal op je plekkie![]()
Is het nou je of u waar je me mee aanspreekt ?!Zou je misschien henk niet meer willen pesten? Hij kwam gister naar mij toe en vertelde mij dat hij het zich gekwestst voelt maar het niet durft te zeggen tegen u.
Hij is een beetje zenuwachtig wanneer het gaat over milfs, doe nou eens aardig
Nou snap ik het niet meer, tegen wie?Hij is een beetje zenuwachtig wanneer het gaat over milfs, doe nou eens aardig
Nou, nou Jhon. Beetje respect voor ouderen he.Hij is een beetje zenuwachtig wanneer het gaat over milfs, doe nou eens aardig
Hoe vaak is die opmerking inmiddels geplaatst

Een dame milf noemen is de beste compliment dat ik kan geven
Het is niet mijn schuld dat niemand respect toont

Laatste keer dat ik dat deed werd ik een viezerik genoemd. Ik heet niet eens rik.Een dame milf noemen is de beste compliment dat ik kan geven

Vooral voor rows vermoed ik

Ook maar ik heb de eigenaar ze ook wel eens zien pressen, het is trouwens meer een powerlift gym.