Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.308
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal vragen aan m'n moeder of ze mee wil naar die meet.@PartyMarty als dit lukt krijg ik van @jhonfromtokyo gratis eten.
Mag ik dan op jou kosten een h**r neuken na het eten ?
70kg dumbbells bankdrukken voor 5 reps. Je mag zelf kiezen: incline, flat of decline
Top @LJ mag ik dan aan het eind van de avond na het eten en de h**r neuken bij jou slapen?70kg dumbbells bankdrukken voor 5 reps. Je mag zelf kiezen: incline, flat of decline
Nee sorry 1tje van achter de ramen een verse h**r.Zal vragen aan m'n moeder of ze mee wil naar die meet.
Kom ik op terug.
3 reps. Ik moet erop trainen drukken lukt qua kracht wel maar je hebt hier in de buurt geen gym met 70 kg dumbbells70kg dumbbells bankdrukken voor 5 reps. Je mag zelf kiezen: incline, flat of decline
Hmm we praten hier over Crystal Wok, heb daar eerder gegeten en het is zeker niet goedkoop. 5 reps3 reps. Ik moet erop trainen drukken lukt qua kracht wel maar je hebt hier in de buurt geen gym met 70 kg dumbbells
@Henk123456 is wel 65+ dus krijgt 2 euro korting ^^Hmm we praten hier over Crystal Wok, heb daar eerder gegeten en het is zeker niet goedkoop. 5 reps
KerelTop @LJ mag ik dan aan het eind van de avond na het eten en de h**r neuken bij jou slapen?
Zo is het wel weer genoegTop @LJ mag ik dan aan het eind van de avond na het eten en de h**r neuken bij jou slapen?
Als je ma mee komt wil ik wel een anderhalve minuut prive met dr.Zal vragen aan m'n moeder of ze mee wil naar die meet.
Kom ik op terug.
Gerapporteerd wegens homofobie.@Henk123456 beter laat je die 70kg dumbell op je kop vallen dan zijn we van je irritante gezwam af
Gebruik je deze aanpak ook bij je andere patiënten?@Henk123456 beter laat je die 70kg dumbell op je kop vallen dan zijn we van je irritante gezwam af
Daarom is @Schwarzeneggertje zo labiel geworden?!Gebruik je deze aanpak ook bij je andere patiënten?
Zijn die ook echt gebruikt?Gym hier in de buurt heeft 80kg db's. Baas boven baas.
80 maarGym hier in de buurt heeft 80kg db's. Baas boven baas.