OobenzoO
Cool Novice
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m74
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Complimentjes voor PUNjab , hij heeft een perzikje(Hill R) bemachtigd..
Zij mag winnen..
Punjab..mag er ook wezen (no homo ) ps; waar blijft je sixpack ) het is dus toch niet altijd waar: een mooie vrouw met een lelijke vent met poen
Dank voor het compliment 

Dit moet ik toch ff tegensprekenIedereen moet dit topic nu toch al wel gezien kunnen hebben ondertussen of meldingen gehad indien getagged én/of een pm gekregen indien genomineerd, degenen die het niet gezien hebben zijn obviously niet meer actief hier dan.
Ik ben nog wel actief maar niet meer zó actief. Zag net pas je bericht in mijn inbox en heb net pas het topic doorgelezen dus ik ben het met RobG eens dat het te snel loopt. Moet nu nog gaan bedenken of ik het jullie wel wil aandoen om mijn tronie hier te posten.Dit moet ik toch ff tegensprekenIk ben nog wel actief maar niet meer zó actief. Zag net pas je bericht in mijn inbox en heb net pas het topic doorgelezen dus ik ben het met RobG eens dat het te snel loopt. Moet nu nog gaan bedenken of ik het jullie wel wil aandoen om mijn tronie hier te posten.
Dat is als kiezen tussen mijn linker en rechter handOpgeslagen
Je mag 1 chick en 1 hunk nomineren, je zult er eentje moeten kiezen.

net zoals JE MOEDER!
Zijn beiden al maanden niet hier geweest dus denk van niet.
Iemand zag de titel aan zich voorbij gaan en dacht ik gooi m'n t**ten in de strijd![]()

Zal ik het nomineer topic anders tot zondag openlaten ?

Hoe heet die buffe/sterke PL en Bodybuilder. Goede stats en krachtstats en naast PL ook direct zijn eerste BB wedstrijd gewonnen vorig jaar.
Iets met Stallyon ofzo in verschillende kleine/grote letters.
En @Rob S. met zijn vriendin ook wel natuurlijk.
Wat mij betreft the more the merrier.
Maar then again, waarom voor de inactieve mensen de deadline langer laten om mee te doen aan winacties.. Dan komen ze alleen om daar kans op te maken om vervolgens weer te verdwijnen...

Hoe heet die buffe/sterke PL en Bodybuilder. Goede stats en krachtstats en naast PL ook direct zijn eerste BB wedstrijd gewonnen vorig jaar.
Iets met Stallyon ofzo in verschillende kleine/grote letters.
En @Rob S. met zijn vriendin ook wel natuurlijk.
Wat mij betreft the more the merrier.
Maar then again, waarom voor de inactieve mensen de deadline langer laten om mee te doen aan winacties.. Dan komen ze alleen om daar kans op te maken om vervolgens weer te verdwijnen...
Ik heb ook zo een dubbel gevoel erbij ... Maar ik wil iedereen tevreden houden dus jullie mogen mee beslissen of de nominaties/inzendingen vandaag stoppen of zondag![]()