- Waardering
- 447
't Is een kwestie van tijd voordat je vast komt te zitten voor je 'm16'. Wat zal dat worden... een maximale ban van vier jaar ofzo ?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hij heeft een opmerking gemaakt in dit topic waarvoor hij van dani rood kreeg en als gevolg uitkwam op een weekban (4 strafpt). Als hij geen kloontjes gaat aanmaken mag hij dus na een week terug.Waarom is GhostRider banned? Vond hem een goed member.
't Is een kwestie van tijd voordat je vast komt te zitten voor je 'm16'. Wat zal dat worden... een maximale ban van vier jaar ofzo ?![]()
nee hoor , die ligt hier niet in de keet grapjas.Dan zal ik jullie moeten missen 
Gewoon nuke op NL en opnieuw opbouwen..even laten zien dat het ons menens is.

Ik doe niet moeilijk. Komt zo'n centre er, dan meld ik me daar aan en ga me gedragen zoals een allochtoon bij ons gedraagt. Ik wil alleen een vrouw aan mijn ballen, ik versta alleen nederlands en ik wens dat er een kerstboom staat tijdens de kerst.
Zoniet...discriminazi
Gewoon nuke op NL en opnieuw opbouwen..even laten zien dat het ons menens is.
Lees m'n rode antwoord. Tekst is te kort bla bla blaBah, nu ook al Jehova's op het forum...
edit: kan en wil je mij uitleggen waarom ALTIJD de autochtonen begrip moeten opbrengen?
Nee, het moet wederzijds zijn. (on)bewust past iedereen aan elkaar aan. Of dat jij dit nu graag hebt of niet.
Waarom hoeven de oudere allochtonen geen NL te spreken?
Ik zie een 40 jarige analfabeet geen Nederlands leren. Om een 2de taal te leren moet je je eigen moedertaal goed beheersen. Aangezien het anafabeten zijn, is het zonde van de belastingsgeld.
Waarom mogen wij geen kritiek uiten op allochtonen als men het constant wel op westerse mensen doet?
Er wordt nog nooit zoveel kritiek geuit als nu.
Waarom mag ik hun niet zien als een gevaar als hun elke keer weer maar aankondigen dat wij varkens zijn en dat het westen gedoemd is om overgenomen te worden? Dat hoorde ik ze nooit vertellen. Maarja ik zit ook onder de mensen, jij hoort enkel dingen van de media?
Waarom mogen wij niet roepen dat ze eruit moeten als men zelf al verklaard het hele geloof en wetsomgeving van hun moederland hierheen te willen halen, terwijl ze (volgens hun asielinschrijving) zelf voor dezelfde reden zijn gevlucht daar?
zelf? 1 persoon dat spreekt in naam van de gemeenschap, zoiets kan en mag niet. Met die 1ne persoon moet je geen rekening houden
Nee, ik sta niet meer open voor goede dingen....die worden teveel overschaduwt door negatieve dingen en dat is begonnen op het moment toen marokkaanse jongeren stonden te dansen op de moord van 3000 burgers op 9-11
Tja, als je weet wat Amerika allemaal op hun geweten hebben, zou jij ook springen. De mensen zijn tegen Amerika(Bushadministratie) en niet het volk.
Tja, als je weet wat Amerika allemaal op hun geweten hebben, zou jij ook springen. De mensen zijn tegen Amerika(Bushadministratie) en niet het volk.
Je tekst slaat op poep. Wat amerika op hun geweten heeft, rechtvaardigt niet een aanslag. En als je er wel zo over denkt moet jij maar eerst eens je hersenen trainen.