AndroidHealthClinic

Gestoord voorstel, eigen gezondheidscentra voor allochtonen

Waarom is GhostRider banned? Vond hem een goed member.
Hij heeft een opmerking gemaakt in dit topic waarvoor hij van dani rood kreeg en als gevolg uitkwam op een weekban (4 strafpt). Als hij geen kloontjes gaat aanmaken mag hij dus na een week terug.

't Is een kwestie van tijd voordat je vast komt te zitten voor je 'm16'. Wat zal dat worden... een maximale ban van vier jaar ofzo ? :D

:roflol: nee hoor , die ligt hier niet in de keet grapjas.Dan zal ik jullie moeten missen :(

@Roxxe :yarly:
@Big-T, dankje voor de uitleg.

Ik vind het een goed plan. Die arme mensen hebben immers maar veertig jaar de tijd gehad om een beetje te wennen aan de Nederlandse gewoontes! Ik denk dat ze als dank voor ons begrip gelijk na het bezoek aan het gezondheidscentrum keihard gaan werken aan hun integratie.

Maar ff serieus: wat een debiel zeg die hoogleraar. Als je echt een samenleving wil met twee gescheiden bevolkingsgroepen moet je dit vooral doen. Beetje jammer trouwens de extreme reacties hier weer, wordt steeds erger lijkt wel, ik word keihard rechts ingehaald de laatste tijd.... Denk niet dat dát echt gaat helpen om allochtonen te overtuigen dat ze onze kant moeten kiezen.

Gewoon nuke op NL en opnieuw opbouwen..even laten zien dat het ons menens is.

• Topic Starter Topic Starter
Overigens hebben in wat het gidsland is voor sommigen gewoon media en instellingen die zich alleen maar richten op een gedeelte van de bevolking. In de USA heb je in Californie en New Mexico behoorlijk veel media en instellingen die volledig gericht zijn op de Spaans sprekende bevolking. Een gedeelte van die groep zal zich daardoor ook nooit of amper bekwamen in het Engels, het is toch niet noodzakelijk om je te kunnen redden. Maar het levert dus wel afscheiding op, iets wat mij onwenselijk lijkt.

Niks mis mee toch? Soms moet je het een en het ander opruimen om iets op te kunnen bouwen ;)

Ik doe niet moeilijk. Komt zo'n centre er, dan meld ik me daar aan en ga me gedragen zoals een allochtoon bij ons gedraagt. Ik wil alleen een vrouw aan mijn ballen, ik versta alleen nederlands en ik wens dat er een kerstboom staat tijdens de kerst.

Zoniet...discriminazi

Idd want is het gewoon met die gasten...eisen eisen & nog een eisen.

Ik merk hier dat er een aantal zeer misplaatste domme opmerkingen worden geplaatst. Vaak hebben de opmerkingen niets met het onderwerp zelf te maken maar met de "gedachtegang" van de persoon zelf. (Het is maar hoe je in elkaar zit) Opmerkingen zoals ze blijven maar eisen eisen.... je geeft ze een vinger ze nemen je hele hand etc.. Goed lezen, staat nergens geschreven dat "de allochtonen" een eigen gezondheidscentra eisen. Het gaat erom dat er een zekere "hoogleraar fysiologie Can Ince" vind dat er zo een gezondheidscentra moet komen. Ik vermoed ook dat het hem meer te doen is om zijn eigen hachje te "redden". Hij is immers failliet gegaan na problemen met de zorgverzekeraars en nou wil hij zijn eigen "geniale idee" openbaar maken....

Niet zo bekrompen en sta ook open voor de goede dingen. Soms vraag ik mij echt af waar die intense haat vandaan komt jegens alles wat met allochtonen te maken heeft. Het is mens eigen om bang te zijn voor dat gene wat ze niet kennen. Ontplooi jezelf en trek de wijde wereld in en zie dat verschillen soms ook positief kunnen zijn. Leer mensen kennen en ga reflecteren, trek je eigen conclusies alvorens je de stereotypering voor vanzelfsprekend neemt. Ja ja en kom nou maar met lees de kranten en kijk tv. Wat voor betrouwbare bronnen zijn dat?? They let you see wat they want you to see.... Als allochtonen al aan bod komen, is dit meestal op een negatieve en stereotype manieren, want laten we eerlijk zijn: "Goed nieuws is immers geen nieuws!"

Bah, nu ook al Jehova's op het forum...

edit: kan en wil je mij uitleggen waarom ALTIJD de autochtonen begrip moeten opbrengen? Waarom hoeven de oudere allochtonen geen NL te spreken? Waarom mogen wij geen kritiek uiten op allochtonen als men het constant wel op westerse mensen doet? Waarom mag ik hun niet zien als een gevaar als hun elke keer weer maar aankondigen dat wij varkens zijn en dat het westen gedoemd is om overgenomen te worden? Waarom mogen wij niet roepen dat ze eruit moeten als men zelf al verklaard het hele geloof en wetsomgeving van hun moederland hierheen te willen halen, terwijl ze (volgens hun asielinschrijving) zelf voor dezelfde reden zijn gevlucht daar?

Nee, ik sta niet meer open voor goede dingen....die worden teveel overschaduwt door negatieve dingen en dat is begonnen op het moment toen marokkaanse jongeren stonden te dansen op de moord van 3000 burgers op 9-11

Laatst bewerkt:
Bah, nu ook al Jehova's op het forum...

edit: kan en wil je mij uitleggen waarom ALTIJD de autochtonen begrip moeten opbrengen?
Nee, het moet wederzijds zijn. (on)bewust past iedereen aan elkaar aan. Of dat jij dit nu graag hebt of niet.
Waarom hoeven de oudere allochtonen geen NL te spreken?
Ik zie een 40 jarige analfabeet geen Nederlands leren. Om een 2de taal te leren moet je je eigen moedertaal goed beheersen. Aangezien het anafabeten zijn, is het zonde van de belastingsgeld.

Waarom mogen wij geen kritiek uiten op allochtonen als men het constant wel op westerse mensen doet?
Er wordt nog nooit zoveel kritiek geuit als nu.

Waarom mag ik hun niet zien als een gevaar als hun elke keer weer maar aankondigen dat wij varkens zijn en dat het westen gedoemd is om overgenomen te worden? Dat hoorde ik ze nooit vertellen. Maarja ik zit ook onder de mensen, jij hoort enkel dingen van de media?

Waarom mogen wij niet roepen dat ze eruit moeten als men zelf al verklaard het hele geloof en wetsomgeving van hun moederland hierheen te willen halen, terwijl ze (volgens hun asielinschrijving) zelf voor dezelfde reden zijn gevlucht daar?
zelf? 1 persoon dat spreekt in naam van de gemeenschap, zoiets kan en mag niet. Met die 1ne persoon moet je geen rekening houden

Nee, ik sta niet meer open voor goede dingen....die worden teveel overschaduwt door negatieve dingen en dat is begonnen op het moment toen marokkaanse jongeren stonden te dansen op de moord van 3000 burgers op 9-11
Tja, als je weet wat Amerika allemaal op hun geweten hebben, zou jij ook springen. De mensen zijn tegen Amerika(Bushadministratie) en niet het volk.
Lees m'n rode antwoord. Tekst is te kort bla bla bla

Je tekst slaat op poep. Wat amerika op hun geweten heeft, rechtvaardigt niet een aanslag. En als je er wel zo over denkt moet jij maar eerst eens je hersenen trainen.

Dan leren ze toch nog geen Nederlands?

.....

Laatst bewerkt:
Ik ben het er niet mee eens, en je mag aan iedereen hier vragen, ik ben aardig anti usa.

Niks rechtvaardigt de aanslag daar. En vooralsnog praat je jezelf tegen, je zegt dat ze tegen amerika zijn en niet het volk, maar van dat volk liggen er wel 3000 onder de zoden.

Terug
Naar boven